Semi 5: VLH - ÖHK 2021-04-29
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: Semi 5: VLH - ÖHK 2021-04-29
Härligt att både Expressen och Sportbajset favoriserar Rögle - brukar båda gott! 

Om Wennerholm tippar RBK kan vi redan börja fira. 

-
- c/o LL´s Forum
Det positiva med att det gick till fem matcher var ju att en extra match suddades bort från Melarts löjligt hårda straff. Gäller att se det positivt. Plus att nässlan tagit sitt spel till nästa nivå.
Hur många matcher är kvar på melarts straff. Var det match ett eller två han fick kliva av ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
- c/o LL´s Forum
Två finaler.vlk wrote:Hur många matcher är kvar på melarts straff. Var det match ett eller två han fick kliva av ?
Ja, Nässlan är den största positiva överraskningen i slutspelet hittills. Klivit fram när det behövdes som mest. Dessutom älskar jag spelare som inte är rädda bara för att det är viktiga matcher. Träna är säkert skoj. Fråga bara Frölunda. Men spela viktiga matcher borde vara det roligaste som finns.
-
- c/o LL´s Forum
Du ödlan. Wennerholm var enda expert som tippade Växjös serieseger och sm-guld.Varanen wrote:Om Wennerholm tippar RBK kan vi redan börja fira.

https://twitter.com/MalulLakers/status/ ... 95808?s=19
Då är det kört.
Men någon gång måste han ju ha rätt. Tänk att få uppleva det.

Men någon gång måste han ju ha rätt. Tänk att få uppleva det.

Vi har verkligen varit en skräll för många denna säsong . Bara en av 10 tippade oss ens i finalStenhårtSlagskott wrote:Du ödlan. Wennerholm var enda expert som tippade Växjös serieseger och sm-guld.Varanen wrote:Om Wennerholm tippar RBK kan vi redan börja fira.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Semi 5: VLH - ÖHK 2021-04-29
Och vilket misslyckande för Luleå. Dom var ju på allas läppar inför, men åker i kvarten mot ett lag som inte fanns på kartan då.vlk wrote:Vi har verkligen varit en skräll för många denna säsong . Bara en av 10 tippade oss ens i finalStenhårtSlagskott wrote:Du ödlan. Wennerholm var enda expert som tippade Växjös serieseger och sm-guld.Varanen wrote:Om Wennerholm tippar RBK kan vi redan börja fira.

Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det