PutteA wrote:Brendan Gaunce alltså. Känns ju spännande!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Gillar när det börjar droppa namn. Lite blandad förtjusning. Nordamerikan som gillar att vara i facet men tycker han ibland ser lite seg ut främst när det gäller defensivt. Bra ålder. Men den viktiga frågan. Är det vad gynge och robban behöver för att höja sig ett steg i 5m5 spelet?
Gillar när det börjar droppa namn. Lite blandad förtjusning. Nordamerikan som gillar att vara i facet men tycker han ibland ser lite seg ut främst när det gäller defensivt. Bra ålder. Men den viktiga frågan. Är det vad gynge och robban behöver för att höja sig ett steg i 5m5 spelet?
Defensiven har vi koll på.
Producerat bra som AHL.
En av hans styrka är tydligen farten, vilket kan behövas om han ska kampera ihop med pensionärerna
Defensiven har vi koll på.
Producerat bra som AHL.
En av hans styrka är tydligen farten, vilket kan behövas om han ska kampera ihop med pensionärerna
Exakt min tanke. De gamla behöver verkligen nån som drar upp farten.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Passningsgeni? Ser snabb ut för sin storkek ja sedan är de ju ahl en mix av alla typer av spelare. Både riktigt bra men också fantantiskt dåliga. Funderar på två saker. vilken tröjnummer han kommer ta när 10 är uppdaget av Gynge. Tar han SHL på allvar direkt och chans att bli bättre och kommer vältränad eller åkar han för att latcha hockey några månader som ett coolt äventyr?
StenhårtSlagskott wrote:Passningsgeni? Ser snabb ut för sin storkek ja sedan är de ju ahl en mix av alla typer av spelare. Både riktigt bra men också fantantiskt dåliga. Funderar på två saker. vilken tröjnummer han kommer ta när 10 är uppdaget av Gynge. Tar han SHL på allvar direkt och chans att bli bättre och kommer vältränad eller åkar han för att latcha hockey några månader som ett coolt äventyr?
Ja. Hans passningar sticker mer ut än dom skotten man såg på videon.
Svartvadet wrote:Tydligen väldigt billig värvning med, öppnar ju upp för att han är mer åt "bredd" än "spets"
Kostnad för en spelare.har ingen direkt koppling till spelares skicklighet. Specielt i nuvarande situation. Vi får helt enkelt vänta och se vad han kan bidra med.
Svartvadet wrote:Tydligen väldigt billig värvning med, öppnar ju upp för att han är mer åt "bredd" än "spets"
Ja, det blir nog lite svårt att dra sådana slutsatser i tider som dessa. Calof får vi väl ändå kalla spets, och han är ju också billig. Så jag tror nog mer det återstår att se vilken typ av spelare vi fått in.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Det transorna bidrar med när de kommer direkt från NA är en professionell attityd. Något vi har svårt att vara konsekventa med. Så bara av den anledningen är vår nya Brendan varmt välkommen i min bok.
Vi kommer göra honom till en festlallare så småningom, men än så länge vet han inte vad "lalla vid festliga tillfällen" innebär.
Varanen wrote:Det transorna bidrar med när de kommer direkt från NA är en professionell attityd. Något vi har svårt att vara konsekventa med. Så bara av den anledningen är vår nya Brendan varmt välkommen i min bok.
Vi kommer göra honom till en festlallare så småningom, men än så länge vet han inte vad "lalla vid festliga tillfällen" innebär.
Ja alltså det är sådana här matcher som mot Djurgården vi måste ha minst 2 olika kedjor som kan göra mål för att kunna ta oss hela vägen. Grundspelet är bra(förutom 1a period).
Ödlan.... Vilken back tycker du ska bort för Folin ska få plats nu?
Hur ställer du upp backparen? (Nåde dig om Hardy och nollerroren försvinner )