Lakers Brynäs
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers Brynäs
Tidig ödesmatch , 4 raka torskar innebär en resa rakt ner i botten. Troligen för att stanna där, om inget radikalt sker med truppen. Det måste bli vinst.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
- c/o LL´s Forum
Re: Lakers Brynäs
För målsnåla Lakers räcker det att göra 1 och släppa in 0.
-
- c/o LL´s Forum
Förutom mot frölunds känner jag mig ändå nöjd ned spelet men nu får det vara slut på hedersamma uddamålsförluster. Vinn eller förlora stort!
Kämpa på VLH!
Kämpa på VLH!

Kommer vi bjuda på:
1. Lördagsmys med Lakers
Ni vet det härliga gäng som vill smyga igång kropp och knopp. Uppvärmningen består i att lösa sudoku. På lätt nivå givetvis.
eller:
2. Professionell hockey
Gänget som vet att de kan hockey. Njuter av att vinna dueller mot högfärdiga kulturkramare och aldrig får frågan; Do you even lift, bro?
1. Lördagsmys med Lakers
Ni vet det härliga gäng som vill smyga igång kropp och knopp. Uppvärmningen består i att lösa sudoku. På lätt nivå givetvis.
eller:
2. Professionell hockey
Gänget som vet att de kan hockey. Njuter av att vinna dueller mot högfärdiga kulturkramare och aldrig får frågan; Do you even lift, bro?
-
- c/o LL´s Forum
Handlar väl mer om se till att mer än en lina kan gör mål i samma match? Bara gör det fråga inte om lov!
Håller inte med. Att börja matchen med att ge bort 0-2 som vi gjorde senast måste bort. Vem vet, kanske två kedjor kan måla under den halva perioden vi annars tar på oss att komma igång. Men om vi åker omkring som zombies kan jag garantera att ingen lina gör mål.
-
- c/o LL´s Forum
Fast det var ju mer okycksfall i arbetet. En gång har det hänt. första målet var ju en oturlig studs i sargen som hamnade rakt på bladet. Svårt att försvara sig mot.Varanen wrote:Håller inte med. Att börja matchen med att ge bort 0-2 som vi gjorde senast måste bort. Vem vet, kanske två kedjor kan måla under den halva perioden vi annars tar på oss att komma igång. Men om vi åker omkring som zombies kan jag garantera att ingen lina gör mål.
Hur många matcher har två linor målat i 5m5? Händer det någonsin?
Hehe...säger så mycket om den moderna hockeyn. Vi måste minska MV-skydden. 

-
- c/o LL´s Forum
Ja, varför inte. eller snipa som Holmberg senast. Lägger en enklare champagne på kylning som tinas upp när två linor nätar i samma match i 5m5 lär väl dröja lagom till nyår så blir perfektVaranen wrote:Hehe...säger så mycket om den moderna hockeyn. Vi måste minska MV-skydden.

Idag kommer vi dominera och vinna skotten stort men förlora ändå, OM Ersson står.
Vågar dom sätta in Andrén mot sitt gamla lag så lär vi vinna, sikta mellan benen bara, och det passar oss perfekt då vi inte kan leva på Holmbergs felträffar hela säsongen.
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Vågar dom sätta in Andrén mot sitt gamla lag så lär vi vinna, sikta mellan benen bara, och det passar oss perfekt då vi inte kan leva på Holmbergs felträffar hela säsongen.
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Ska bli spännande att se om vi lärt oss att inte hacka med klubborna till denna matchen. Kan gynna oss att inte alltid vara fyra man på banan.
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Upp till bevis!
- Attachments
-
- 5C1C7D66-632C-45F1-ABCA-0C232D2D94EE.jpeg
- (208.69 KiB) Downloaded 7746 times
-
- c/o LL´s Forum
Fattar inte varför man fortsätter med samma lag, trots det sett förjävligt ut...
Hoppas nästan Peter Andersson pissar på oss idag, typ 10-0 till Brynäs, så Sam blir tvingad till att ta en grogg med Evertsson och diskutera framtid.
Hoppas nästan Peter Andersson pissar på oss idag, typ 10-0 till Brynäs, så Sam blir tvingad till att ta en grogg med Evertsson och diskutera framtid.
Vi har tagit 9 av 21 poäng. Det är inte godkänt. Idag måste det bli vinst.
-
- Forumproffs
Hallam är ju slut som tränare.
Det jag tycker är mest anmärkningsvärt är att Häman Aktell går in som 7:e back? Han slår ut både Erixon och Eronen alla dar i veckan. Eronen är en av de backar jag tycker visat sig icke kompatibel med SHL. Känns rädd i mellanåt rentutav.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

att inte ändra i laget signalerar ju bara uppgivenhet? Noll kemi i kedjorna men ändå händer inget.
-
- c/o LL´s Forum
Kan sätta 20.000kr på att Andrén står på huvudet
-
- c/o LL´s Forum
Skjut stenhårt slagskott!! Mindre fösningar. In och tryck på mål 

Last edited by StenhårtSlagskott on 17 October 2020, 15:40, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
Världens sämsta PP.
Gynges passning i PP när vi har greppet . Usch !
-
- c/o LL´s Forum
Fy fan vad bedrövlig hockey det här laget presterar. Är det allt de har att ge???
Plågsamt att se offensiven...
Positivt är att vi inte tagit Fentanyl innan matchen så vi var med från början. Positivt är också att vi inte undviker närkamper eller självdör vid minsta kontakt.
Finns förbättringspotential i övrigt.

Kraven är inte höga nu för tidenVaranen wrote:Positivt är att vi inte tagit Fentanyl innan matchen så vi var med från början. Positivt är också att vi inte undviker närkamper eller självdör vid minsta kontakt.
Lakers Brynäs
Emil Forslund är livrädd. Bänka. Han sänder förödande signaler. Han är en allsvensk spelare.
-
- c/o LL´s Forum
Målonen 

Nu jobbar Moje stenhårt för en reducering....
Lakers Brynäs
Dessa utvisningar ....vi är superrökta.
Last edited by vlk on 17 October 2020, 16:28, edited 1 time in total.
När vi har som mest tryck med trötta motståndare ja då tar vi en offensiv jävla utv. Så jävla dåligt
Och där fick Moje sitt assist...
Jag fattar inte varför han får döma här..???
Jag fattar inte varför han får döma här..???
-
- c/o LL´s Forum
JFK och Drury har ju lekstuga. När kommer målen?