22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Tycker det är helt ok så här långt - Trodde Luleå skulle starta i knockout-tempo...
Vi är med och renknullarna åker för filmning - karma is da shit!
Vi är med och renknullarna åker för filmning - karma is da shit!
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6968
- Joined: 10 December 2004, 23:17
- Location: Växjö
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Måste väl ändå vara utvisning på sista friläget?
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Hur faaaaan kan det INTE bli straff där????
Helt jävla obegripligt!!!
Helt jävla obegripligt!!!
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Har räknat till minst tre förstärkningar från Luleåspelare i första. Men, de får dominera matchbilden alldeles för mycket, vi är så försiktiga i mitt- och försvarszon. Vi måste ju vinna skotten för att ha en chans mot Luleå, detta håller inte över sju matcher.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Fan vad dålig puckkontroll vi har
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Löjlig utvisning
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Jag kräver mer av finnarna
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Otrolig dålig kvalitet i anfallszon
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Vi är med inför sista. Det är nu vår spets ska kliva fram 
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Matchbilden gynnar oss men FÖR I HELVETE Versteeg, Horak, Pesonen, Junttila, Kiiskinen...
Leverera - Vi snackar fet JÄVLA MATCHBOLL i denna serien!
Leverera - Vi snackar fet JÄVLA MATCHBOLL i denna serien!
Last edited by Kloker on 22 March 2019, 20:27, edited 1 time in total.
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Katastrof hittillsKloker wrote:Matchbilden gynnar oss men...
...Versteeg, Horak, Pesonen, Junttila, Kiiskinen...
...bedrövligt!!!
FÖR I HELVETE!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Tycker ff att det ser helt oj ut för att vara på bortaplan mot ”bästa laget i Sverige”!
Tycker inte att Luleå dominerar! Vi kan bli bättre i puckmottagning mm mm men Luleå skrämmer inte alls!
Nu kör vi!!!
Tycker inte att Luleå dominerar! Vi kan bli bättre i puckmottagning mm mm men Luleå skrämmer inte alls!
Nu kör vi!!!
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Kolla hur ceder screenar bort en Lule spelare och ger fröberg friläge
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Inför tredje så har VLH en jääätttestor matchboll. Luleå är i psykisk brygga!
Nu får vi se vilka som stiger fram och levererar DYR hockey-/krona!
Nu får vi se vilka som stiger fram och levererar DYR hockey-/krona!
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Det är många i Lule klacken som skulle på psyket
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Och DÄR tar Luleå filmning till en helt ny nivå!
Tajfaren Olausson är PATETISK!!!
Tajfaren Olausson är PATETISK!!!
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Olausson är en skam. Filmare förstör sporten. Jag kräver avstängning. Antingen har han en sjukdom som gör honom till världens smärtkänsligaste man, eller så bör han be om ursäkt.
Do you even looksmaxx, bro?
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Han ligger kvar och ser ut som att han brutit ryggraden!
FY FAN!
Äckligt!
FY FAN!
Äckligt!
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Nu smäller det
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6968
- Joined: 10 December 2004, 23:17
- Location: Växjö
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Byt på shinnimin och kiiski
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Får vi nÅgot PP. ?’ Nej
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Det brukar vara enklare att få med sig utvisningar om man förlägger spelet i anfallszon nån gång ibland.
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6968
- Joined: 10 December 2004, 23:17
- Location: Växjö
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Shinnimins friläge var den mest solklara utvisningen i matchen!
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Vi jobbar inte tillsammans i checken
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6833
- Joined: 7 April 2007, 22:13
- Location: Vaaho
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Förstakedjan är helt nedstängda. De får nada. Man ser väldigt tydligt att Luleå kom tvåa och vi sjua
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6833
- Joined: 7 April 2007, 22:13
- Location: Vaaho
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Fullt rättvist att Luleå vinner. De har en helt annan mentalitet i allt de gör på isen.
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6968
- Joined: 10 December 2004, 23:17
- Location: Växjö
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Blir en helt annan matchbild hemma. Luleå har minst 3 filmningar idag. Pinsamt!
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Skönt för Olausson att efter alla år äntligen få göra ett mål mot Växjö...
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Det gick ju bättre när de inte såg skräckslagna ut så snart pucken var i närheten, men Lakers var sämre på allt idag.
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Luleå vinner helt rättvist. Men Olaussons filmning när han ligger kvar och vrider sig i plågor är bland det äckligaste jag sett. Det finns barn som ikväll kämpar för sina liv mot cancer med riktig smärta. Olausson hånar de alla med sina fantomsmärtor. Ge honom en nackkrage och stäng av honom resten av slutspelet.
Do you even looksmaxx, bro?
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Tycker inte att Luleå skrämmer ett skit!
Vi kommer att vinna ändå!
Hela stan uppe i mörkret är genomrutten!
Det krävs dock att domarna börjar stävja filmningarna - Olausson var ju i dödförklarad i flera minuter och ändå lyckas han mirakulöst återuppstå så fort domarna sträckt upp handen!
Hoppas äcklet tappar skäret och trillar med ansiktet in i den öppna båsdörren...
Bu krossar vi skiten på söndag!!!!
Vi kommer att vinna ändå!
Hela stan uppe i mörkret är genomrutten!
Det krävs dock att domarna börjar stävja filmningarna - Olausson var ju i dödförklarad i flera minuter och ändå lyckas han mirakulöst återuppstå så fort domarna sträckt upp handen!
Hoppas äcklet tappar skäret och trillar med ansiktet in i den öppna båsdörren...
Bu krossar vi skiten på söndag!!!!
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Man måste vilja utmana och göra mer än vad man gör. De senaste tre matcherna kan vi inte ha haft allt för lång tid i anfallszon. Vi är ju bara där och hälsar på i land. Vi har ju ingen attackhockey alls längre. Lojt, långsamt, idéfattigt. Tråkig hockey från vår sida.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Luleå klacken säger att Shinnimin filmar. Hahaha vilket skämt.
Olaussons filmning är pinsam. Man kunde tro att han fått en puckni munnen med tanke på hur ont han antyde att han hade. Och som domarna i sin tur går på. Det kallar jag ren forbollsfilmning.
Sen ska det oxå sägas att domarna är pinsamt kass idag med tanke på att vi inte får spela PP en enda gång ikväll. Säger som jag sagt hela säsongen. SHLs domare är så jävla dåliga!!!
Olaussons filmning är pinsam. Man kunde tro att han fått en puckni munnen med tanke på hur ont han antyde att han hade. Och som domarna i sin tur går på. Det kallar jag ren forbollsfilmning.
Sen ska det oxå sägas att domarna är pinsamt kass idag med tanke på att vi inte får spela PP en enda gång ikväll. Säger som jag sagt hela säsongen. SHLs domare är så jävla dåliga!!!
Re: 22 mars 2019 Kvartsfinal 1:7 Luleå - Lakers
Vi måste filma också , det håller inte att vara hederlig. Ligg kvar och vrid er i plågor
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !