radioaktiva svin med susp
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
radioaktiva svin med susp
Synd att ni inte vann mot IKO ikväll. Är inte skadeglad, tycker faktiskt att det är synd. Jahupp.. vi torskade ju vi också s'att.. får väl sura tillsammans eller nåt. 

Liten, brunhårig & hatad av TAIF. Mwohahaha
Det som känns fel med fortsättningsserien är att nu spelar det inte någon roll hur höstsäsongen varit. Vi leder med 17 poäng över Nybro och 24 över Troja, när serien börjar om så är vi bara en poäng före Nybro och fyra för Troja om vi slutar på 7;e plats. kan gissa att det blir ganska spännande vår även i denna serie.
Vi ska väl inte skotta ner oss i någon grav!
Lakers är väl en av dom bättre nykomlingarna i allsvenskan!
Jag tror fortfarande att det är bättre för Lakers att spela i fortsättningsserien än att försöka sig på SA!
F-n, dom spelade ju division 1 hockey förra året!
Nu ska vi köra över Örebro på söndag, dom får lida för våran förlust idag!
Lakers är väl en av dom bättre nykomlingarna i allsvenskan!
Jag tror fortfarande att det är bättre för Lakers att spela i fortsättningsserien än att försöka sig på SA!
F-n, dom spelade ju division 1 hockey förra året!
Nu ska vi köra över Örebro på söndag, dom får lida för våran förlust idag!

Alla har rätt till min åsikt!
- Podein_St. Louis
- Forumamatör
Fan...jag är imponerad...
Ni tar förlusten jävligt bra. Kan ni inte sälja Podein till VIK i utbyte mot Bössfall...? Verkar som ni behöver en hyfsad målis efter dagens match...
Nej. skämtar bara. Lycka till i fortsättningsserien.
Och vad som än händer...KROSSA DOM DÄR J--LA KEXEN!!! (Örebro) Det är alltid det viktigaste...kom ihåg det!
Ni tar förlusten jävligt bra. Kan ni inte sälja Podein till VIK i utbyte mot Bössfall...? Verkar som ni behöver en hyfsad målis efter dagens match...
Och vad som än händer...KROSSA DOM DÄR J--LA KEXEN!!! (Örebro) Det är alltid det viktigaste...kom ihåg det!
Haha Bössfall, vilket skämt. Vilken pik! Vi kan byta Sami mot vad fan som helst utom Bössfall. vad säger ni, VIK?Podein_St. Louis wrote:Fan...jag är imponerad...
Liten, brunhårig & hatad av TAIF. Mwohahaha