Bumpar en gammal tråd istället för att skapa en ny...
#60 blir ofta bortglömd när spelare skall kommenteras efter matcher, vilket är aningen orättvist. Av det jag sett så här långt anser jag att han är den center som startat säsongen bäst, före både Gandalf och Mr. Gyros. Hans mogna, ansvarsfulla centerspel, där han äger mittzon och hjälper sina backar i jobbet utan puck, ger precis det utrymme som offensiva spelare som Stig och Lundbohm behöver.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
Josef är en Bra spelare som kommer att bli bättre, Han är en Perfekt 3:e Center i detta Laget, Mycket Bra defensiv, förbättrat Teken, MEN saknar spets i Offensiven vad gäller Making Plays som Gandalfissimo(som inlett lugnt och stilla som dessa typer av spelare ofta gör).
OM Josef har bättre Stats än Gandalfissimo och Mr Gyros efter säsongen så ber Jag om Ursäkt givetvis. Han är ingen spektakulär spelare som Majoriteten Hockeyspelare men viktig ändå.
Jag gillar Josef skarpt, en väldigt habil spelatyp. Tvåvägsspelare med tonvikt på defensiven, har dock visat att han har offensiva skills också. Bra på grillorna och hög arbetskapacitet. Kommer naturligtvis att bli ännu bättre också.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
C70T5 wrote:Jesper Samuelsson har ju helt kart en mer imponerande statistik än vad Erik Josefsson har. Jag har kikat runt en del och funnit flera upcoming spelare med bättre facit än vad Josefsson har. Ändå så väljer VLH att signa Josefsson.
Men VLH's avlönade sportchef Henrik Evertsson har säkert koll på läget.
/T5!!
En är kapten i div 1,den andre assisterande i ES.
Härligt med facit i hand
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.