Efter flertalet förfrågningar om hur det blir med aktiviteter och önskemål om att gå på is och spela mjukhockey, väljer jag att påannonsera detta en gång till här på forumet.
Observera att det gäller att få till stånd en bokning av istid, för att lattja lite med puck och klubba.
Är du intresserad, anmäl då ditt intresse till mig via mail >> hans.andersson@lakerslakejer.com
Glöm inte ange namn, adress och telefonnummer.
OBS! Även du som inte är medlem i Lakers Lakejer kan anmäla ditt intresse.
Last edited by anderzon on 21 November 2002, 16:06, edited 1 time in total.
Men herregud ,nu måste man till LAKERDOME ännu mer,För att se alla Er.Ska bli intressant att se Sorren om du var så bra som din farsa alltid sa....Sorren ha det så bra jag vet vad som väntar dej imorgon ,LYCKA TILL !!
Lilla Hassa lilla Hassa sover du? Sover du? Ser du inte pucken, ser du inte pucken? Bakom dej bakom dej.
Hassa är vår idol!
Hassa är vår idol!
Han släpper in ett Anderzon mååååååååååååååååål!
Hassa är vår idol!
Sudden >> Jag dissar dig... och jag tycker att du skall köpa dig ett par skridskor så ska jag lära dig att åka.
Hassa >> Du kommer behöva titta in i målet oftare än du kommer få titta ut mot planen... självklart skall jag sätta alla 22 puckarna du nämner. Du kommer framstå som en durkslag när jag är klar.
Anderzon:Du är som vanligt väldigt låg i din ton,alltid ödmjuk.Du är en riktig yllekompis...... Om du skulle lyckas med bedriften att få mig likna ett durkslag så kommer du aldrig mer behöva se mig.Jag klarar nämligen inga sådana nederlag som detta skulle bli.
Nytt ämne:Hur ska vi orka i 2 timmar.Det går nog bra på söndag när troligen nästan alla kommer men när vi kanske bara bli 8-12 spelare i varje lag så kan jag se mig alla stå och spy över sargen efter 1 timme!!!!
Jag däremot som står i mål och är så otroligt placeringssäker kommer knappt behöva duscha efter....
hassa wrote:
Nytt ämne:Hur ska vi orka i 2 timmar.Det går nog bra på söndag när troligen nästan alla kommer men när vi kanske bara bli 8-12 spelare i varje lag så kan jag se mig alla stå och spy över sargen efter 1 timme!!!!
Det är ingenting bestämt att vi måste lira i två timmar... vi kanske kan värma upp, åka och skjuta lite för att sen dela upp lag och lira.
Återstår att se hur många vi blir, men en sak vet jag och det är att jag är en av dem som kommer hänga över sargen och spy.
Jag bara varnar dej!!!!!!!!!! Försöker att hitta ett par gamla skridskor så jag också kan vara me!!!!!!!
Jag skulle vara den nya Morgan Hansson!!!!!!!!!!!