Vi i LL Inferno ska åka ut till Alvesta den 5:e November och se matchen mellan ASK - Dalen och stödja den gamle legenden Henrik Strömbäck och nu vill vi att så många som möjligt hänger på ut och hjälper till med denna klack insatsen!
Vi kommer att träffas vid Växjö Ishall vid 18,15 och därifrån åka till Virdavallen och göra ett grymt bra jobb genom att stödja "Strumpan".
Matchen börjar vid 19,00 så vi kommer inte att vara där så tidigt, men jag tror inte att det kommer att vara några problem att få biljetter till matchen!?
Se till att följa med och sjung fram "Strumpan" till framgång!
OBS! Fullständig Lakers mundering är obligatoriskt!
Välkommna till matchen imorgon
Tänkte bara ge er lite infomation. ASK har något i laget som kallas egna produkter(det har ju inte ni många av), det är en spelare som spelar för sin modeklubb ex. Att Magnus Sundbom började spela hockey i Alvesta och spela där fortfarande, då är han alltså en egen produkt
Men ni är välkommna til Liondome imorgon
När ni äter räkor nästa gång tänk på att det kan vara min bror eller kusin eller nån annan släkting till mig !!!!
Skulle inte varit helt fel om jag bara hade haft möjlighet. Tanten skall på nån tjejmiddag så jag måste vara hemma med Oskar. Men som sagt hade jag kunnat så hade jag följt med.
...hysteri för att Lakers Lakejer skall komma på besök. Läs vad de skriver... hahahahaha! ...mest energisk är lille Räkan.
Bizon försökte vara trevlig i sitt inlägg, men men... :snipersmilie:
IMORGON SKA VI TILL ALVESTA!
ALLA SKA TILL ALVESTA!
Ja, det var inte mycket positivt som det stod där om att Lakejerna skulle komma.
Jävlar vad ANTI dom verkade vara, jag trodde att det var i en mer gemensam läns supporterkänsla som vi skulle dit och hjälpa till, men men..
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
c70t5 wrote:
...hysteri för att Lakers Lakejer skall komma på besök. Läs vad de skriver... hahahahaha! ...mest energisk är lille Räkan.
Bizon försökte vara trevlig i sitt inlägg, men men... :snipersmilie:
Ja, det var inte mycket positivt som det stod där om att Lakejerna skulle komma.
Jävlar vad ANTI dom verkade vara, jag trodde att det var i en mer gemensam läns supporterkänsla som vi skulle dit och hjälpa till, men men..
/T5!!
Ja nu förstår ni vilket helvete jag har att sälja varor när man håller på LAKERS
ta lite sprit å koka upp den i en gryta.lägg en handuk som lock.Ta sen handuken å lägg den över ansiktet.Är skitbra mot sjukdom , iallafall mot förkylning å heshet
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers