friberg wrote:kan nån här inne som är insatt svara mig på en fråga ?
det är nämnligen så att en kompis till mig som sitter i rullstol skulle fixa en biljett till första hemmamatchen och han ringde förra veckan å frågade hur det ser ut med biljetter. jo sa de det finns biljetter som släpps den 5e till handikapp plats men sen idag den 5e skulle han boka en biljett så fick han tillsvars att de fixat alla handikappade platser till årskort så hur faaaan tänker de?
Tycker du inte själv att det är en fråga för Lakers sjävla att svara på???
Lyft på luren slå följande siffror: 74 88 70 och ställ din fråga
Logiskt sett kan man ju inte det. Nu när lösbiljetterna är släppta kan man ju inte längre sälja abonnemang eftersom stolarna efterhand blir upptagna av sporadiska köpare. T ex är snart Brynäsmatchen slutsåld. Men ring kansliet och kolla för säkerhets skull.
friberg wrote:kan nån här inne som är insatt svara mig på en fråga ?
det är nämnligen så att en kompis till mig som sitter i rullstol skulle fixa en biljett till första hemmamatchen och han ringde förra veckan å frågade hur det ser ut med biljetter. jo sa de det finns biljetter som släpps den 5e till handikapp plats men sen idag den 5e skulle han boka en biljett så fick han tillsvars att de fixat alla handikappade platser till årskort så hur faaaan tänker de?
Nej men innan premiärmatchen är spelad så är säsongskorten stoppade då hallen är full till den matchen men på måndagen 19/9så går det säkert att skaffa igen ringa kansliet och kolla
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Ni som inte är medlemmar ni missar inte att betala in medlemsavgiften innan 30/4 så ni kan ta del utav lakejkortet till kommande säsong 2 veckor kvar nu till deadline
Observera att du måste betala in medlemsavgiften till LL innan den 30/4 2012
(om du inte har varit medlem i LL 11/12)
för att kunna teckna dig för ett LL-Kort och kunna gå på hockeyn för 86:-/match
"Alla abonnemang inför 12/13 säljs som ett litet paket innehållande ett abonnemang + lita annat smått och gott."
Nu kanske jag är hård, men snälla granska texterna innan ni lägger ut dom. Grammatiska fel och uppenbara stavfel är aldrig bra. Sen tror jag att man vill veta exakt vad man betalar för, "lite smått och gott"?