Lakej Innebandy
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Lakej Innebandy
Blir det något i år ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Ni borde inte ha slängt ut den där Komodoödlan. Som gammal innebandykollega är han trevligare och smartare än vad ni vill göra honom till. Hade ni sett vad han kan göra med en innebandyklubba och boll så antar jag, att ni nog hade velat snacka lite med honom.
Last edited by Bruno on 26 September 2008, 16:12, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Tvivlar inte på att han är smart & trevlig, men alla på forumet måste följa forumsreglerna.Bruno wrote:Ni borde inte ha slängt ut den där Komodoödlan. Som gammal innebandykollega är han trevligare och smartare än vad ni vill göra honom till. Hade ni sett vad han kan göra med en innebandyklubba och boll så antar jag, att ni nog hade velat snacka lite med honom.
-
- c/o LL´s Forum
Jo, men om du inte visste det så finns det en "kärna" av medlemmar här som alltid ska ha rätt. Är det någon i "kärnan" som blir motsagd så står gruppen bakom honom. Så är det! Kom inte och tro att det bara är komodo som inte skulle följa reglerna, vad man nu menar med "regler"? Tvivlar att de efterföljs av alla. Är det någon som enligt "kärnan" inte passar in så blir man utkastad. Kom inte och tro något annat, norje!norje wrote:Tvivlar inte på att han är smart & trevlig, men alla på forumet måste följa forumsreglerna.Bruno wrote:Ni borde inte ha slängt ut den där Komodoödlan. Som gammal innebandykollega är han trevligare och smartare än vad ni vill göra honom till. Hade ni sett vad han kan göra med en innebandyklubba och boll så antar jag, att ni nog hade velat snacka lite med honom.
Eftersom tråden ändå är sedan länge förstörd så lägger även jag mej i diskussionen.
Kära bruno/komodoödlan.
Det finns en kärna av medlemmar som varit med länge och format LL och även dess forum, det har du rätt i. Vi har genom åren arbetat fram riktlinjer som vi tycker funkar bra och som bidrar till ett öppet och framförallt aktivt forum. Dessa regler gäller för ALLA, även de inom kärnan. Jag har fått säga till styrelsemedlemmar ibland!
Det är en jäkla massa folk som inte följt dessa och då brukar vi skicka ett PM till vederbörande och förklara vad det är som gäller. Ibland går det inte in första gången, och kanske inte heller andra, men tillslut brukar inläggen hamna på en schysst nivå.
I fallet med dej, komodoödlan, så visade vi dej mer hänsyn än du egentligen förtjänade, då dina inlägg faktiskt ibland tillförde en del.
Vi har högt till tak här, RIKTIGT högt ibland, men när admin eller moderatorer sätter ner fötterna så ÄR det det som gäller... PUNKT!
Kära bruno/komodoödlan.
Det finns en kärna av medlemmar som varit med länge och format LL och även dess forum, det har du rätt i. Vi har genom åren arbetat fram riktlinjer som vi tycker funkar bra och som bidrar till ett öppet och framförallt aktivt forum. Dessa regler gäller för ALLA, även de inom kärnan. Jag har fått säga till styrelsemedlemmar ibland!

Det är en jäkla massa folk som inte följt dessa och då brukar vi skicka ett PM till vederbörande och förklara vad det är som gäller. Ibland går det inte in första gången, och kanske inte heller andra, men tillslut brukar inläggen hamna på en schysst nivå.
I fallet med dej, komodoödlan, så visade vi dej mer hänsyn än du egentligen förtjänade, då dina inlägg faktiskt ibland tillförde en del.
Vi har högt till tak här, RIKTIGT högt ibland, men när admin eller moderatorer sätter ner fötterna så ÄR det det som gäller... PUNKT!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
-
- c/o LL´s Forum
då det var dåligt intresse för innebandyn när vi försökte med det så körde vi bara en säsong.
Det är teddy som har hållt i bokningen av lokal då vi nyttjade hans företags gymnastiksal.
Skicka ett pm till honom och se om han vill hålla i det igen, alt att du kanske tar tag i det?
Det är teddy som har hållt i bokningen av lokal då vi nyttjade hans företags gymnastiksal.
Skicka ett pm till honom och se om han vill hålla i det igen, alt att du kanske tar tag i det?
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Re: Lakej Innebandy
Nej det har vi inte gjort på flera år.
Men om någon drar igång det tror jag vi kan få ihop ett bra gäng som vill lira.
Någon som känner sig manad?
Men om någon drar igång det tror jag vi kan få ihop ett bra gäng som vill lira.
Någon som känner sig manad?
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
-
- Forumdemon
Kuligare med ytterbandy.serra wrote:innerbandy är jag också me på
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
-
1.Serra
2.Teddy
3.Dolitle
4.Coffe
5.Anders83
2.Teddy
3.Dolitle
4.Coffe
5.Anders83
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
först och främst kan ju kanske någon ta på sig att hålla i det hela... innan de går att göra något...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
1.Serra
2.Teddy
3.Dolitle
4.Coffe
5.Anders83
6.Anna
2.Teddy
3.Dolitle
4.Coffe
5.Anders83
6.Anna
1.Serra
2.Teddy
3.Dolitle
4.Coffe
5.Anders83
6.Anna
7.Ljung93
8. Gladfisk
2.Teddy
3.Dolitle
4.Coffe
5.Anders83
6.Anna
7.Ljung93
8. Gladfisk
-
- c/o LL´s Forum
1.Serra
2.Teddy
3.Dolitle
4.Coffe
5.Anders83
6.Anna
7.Ljung93
8. Gladfisk
9. Lakersfan_03
2.Teddy
3.Dolitle
4.Coffe
5.Anders83
6.Anna
7.Ljung93
8. Gladfisk
9. Lakersfan_03
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
9 st det börjar ta sig!
Det behöver ju inte vara så avancerat det räcker ju med småmål och en plats att vara på sen kan vi försöka få kajan att leda gruppen
http://www.youtube.com/watch?v=AYi3vZyLYKw
Det behöver ju inte vara så avancerat det räcker ju med småmål och en plats att vara på sen kan vi försöka få kajan att leda gruppen

http://www.youtube.com/watch?v=AYi3vZyLYKw
Vi skulle kunna köra imorgon kväll kl åtta på Staples. Ljungadalsgatan 19. Sen kör vi onsdagar stående framöver. Vilka kan imorgon? Vet att Sverige möter USA. Men allvarligt. Sen när är VM intressant innan semifinalerna?
I always tell the truth, even when i lie
-
ska vi köra detta, på er " seriös " nivå så måste NÅGON ta på sig att driva detta. hålla i träningstider, så de blir folk helt enkelt...
vet själv att de kan vara knepigt ibland att få ihop folk till en sådanhär grej.
men är du Teddy intresserad av att dra i detta ? vet att du höll i det för några år sedan när vi lirade då...
vet själv att de kan vara knepigt ibland att få ihop folk till en sådanhär grej.
men är du Teddy intresserad av att dra i detta ? vet att du höll i det för några år sedan när vi lirade då...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Hur ser tillgången ut på Staples Teddy?
Kostar det att låna lokalen , finns det mål osv osv .
Sen vore det ju bra om det blev 15 st eller mer då alla inte kommer varje gång och så man kan köra lite byten oxå!
1.Serra
2.Teddy
3.Dolitle
4.Coffe
5.Anders83
6.Anna
7.Ljung93
8. Gladfisk
9. Lakersfan_03
10. Erik "helix" Larsson
Kostar det att låna lokalen , finns det mål osv osv .
Sen vore det ju bra om det blev 15 st eller mer då alla inte kommer varje gång och så man kan köra lite byten oxå!
1.Serra
2.Teddy
3.Dolitle
4.Coffe
5.Anders83
6.Anna
7.Ljung93
8. Gladfisk
9. Lakersfan_03
10. Erik "helix" Larsson