Faan vad bitter du är svartis, det lyser igenom ganska rejält! Om vi nu har orange så tvingar väl inte det oss att sjunga orange för det?? Orange är svårt att få in, men det finns för saten annat att sjunga!
Ex aom jag skrivit innan:
Vi är Växjö Lakers, alla vi på västra stå
Vi slutar aldrig sjunga för vi älskar VLH!!
Så, inga färger alls med där, och det funkar ju också!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Ja, jag är otroligt bitter! Jag erkänner detta... Men som tur är så får du endast se mitt fula anlete när det gäller diskussion kring logotypen, annars är jag ytters munter
Vi tycker olika och jag försöker, precis som alltid, hitta dom rätta vinklarna för mina knockouts
Det är bättre du lägger ner dina försök till Knockouts, bitterhet och försök att övertala allt och alla att vi ska "Göra om", och frontar vart vi står just nu istället. Anslut till tåget igen och häng med på fortsättningen av resan, som jag tror kommer bli minst lika spännande. Vi är där nu, och kan slåss om det ädlaste av allt inom svensk hockey.
Häng med!!!
Min förhoppning är att det nu inte blir så jävla mycket fokus kring färgerna och rim i varenda ramsa. Innan har röda-gula-blå/VLH dominerat våra ramsor. Nu kommer vi förhoppningsvis ifrån det. Klart som fan några ramsor ska innehålla färgerna men inte typ 75%. Och det behöver nödvändigtvis inte rimma på just orange. Varför haka upp sig på det? Då lägger man ju blå i slutet istället och rimmar på det, för mig veteligen så rimmar blå fortfarande på VLH.
Delningsramsa ORANGE OCH BLÅ - VLH!!!! (obs exempel)
Bra eller dåliga rim, vet ej. Frågan är om det är ok att rimma orange till ex. revansch? Då rimmar du bara på de tre sista bokstäverna. Det är ju lika dåligt som att rimma antagligen med förmodligen. Ska man rimma på Orange borde det andra ordet innehålla bokstaven "O" först eller som andra bokstav i början.
Exempel: Koja - Boja
Lakershjärta71 wrote:Bra eller dåliga rim, vet ej. Frågan är om det är ok att rimma orange till ex. revansch? Då rimmar du bara på de tre sista bokstäverna. Det är ju lika dåligt som att rimma antagligen med förmodligen. Ska man rimma på Orange borde det andra ordet innehålla bokstaven "O" först eller som andra bokstav i början.
Exempel: Koja - Boja
Vad surrar du nu om? Det kan inte rimma bättre, eller mer, än orange och revansch! Hur förklarar du rimmet blå och v l H?? Ska det rimma på tre bokstäver där också eller?
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Har gjort om loggan med Poseidon. Gå in i kontrollpanelen och länka om med denna länk:
"http://s3.amazonaws.com/standoutcms/pictures/2841/thumb/VLHnyavatar.gif"
Låt rutorna för storlek vara tomma.