Josh är en hjälte både på planen och utanför. Hoppas han stannar nästa säsong. Josh MacNevin
Växjö Lakers i media
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Pysslingen
- Forumentusiast
- Posts: 324
- Joined: 8 March 2010, 10:15
- Location: Lakerdoome
Men ska vi vara ärliga hände detta Öster för ett par år sen.Men det var ett 70-tal klubbar i år vilket visar att det är svårt för klubbar att tolka reglerna precis som för oss privatpersoner och Lakers påbackning är redan inbetald så det är egentligen inget att skriva om.Piggelin wrote:Öster fick påbackning med 600000:-, det blev en liten notis i samma artikel.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Vi har kalhygget Södergren med oss inför kvalserien. Mkt trevligt!!
http://www.dt.se/sport/hockeyfeber/article607056.ece
http://www.dt.se/sport/hockeyfeber/article607056.ece
Låt oss!
Hittade en användbar länk idag när jag surfade omkring på nätet.
http://www.dagens-hockey.se/vaxjo.html
Verkar vara länkar från både bloggar och tidningar om Lakers.
http://www.dagens-hockey.se/vaxjo.html
Verkar vara länkar från både bloggar och tidningar om Lakers.
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6833
- Joined: 7 April 2007, 22:13
- Location: Vaaho
- Pysslingen
- Forumentusiast
- Posts: 324
- Joined: 8 March 2010, 10:15
- Location: Lakerdoome
Saxat från Mr redhawkTopp 3:
1. Jesper Damgaard
Kliver man in som back, gör tre mål på en period, i ett derby och är en spelare som inte gjorde ett enda mål förra säsongen, då är man veckans givna etta i min bok.
2. Växjö
Man slaktar nästan allt. Grymt lag man fått ihop. Vilken forwardsuppsättning man har. Jag sa innan säsongen att Malmö hade allsvenskans bästa forwards. Jag äter upp det. För det har Växjö. Solklart!
3. Luleå
Norrbottens stolthet leder elitserien efter nio omgångar. Coolt. Vem hade trott det?
"Baywatch had a lot to with promoting world peace."
-David Hasselhoff
-David Hasselhoff
-
Lakershjärta71
- c/o LL´s Forum
- Posts: 4130
- Joined: 26 June 2009, 12:52
- Location: Växjö
Re: Växjö Lakers i media
Som om inte elitserielagen varit där Lakers är nu.?
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/Ho ... 98804.aspx
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/Ho ... 98804.aspx
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6968
- Joined: 10 December 2004, 23:17
- Location: Växjö
Re: Växjö Lakers i media
Rätt kul o göra en rubrik om ett enda dåligt citat om Växjö..
smått otroligt
smått otroligt
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Re: Växjö Lakers i media
..Dessutom från en stockholmsjournalist som inte kan se skillnad på skit och pannkaka. Vem är till exempel intresserade av AIK utanför tullarna? Ingen. SSK?..nej, jag restar mitt kejs.. 
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Re: Växjö Lakers i media
hahaa, hittade inte ens vart dom skrev detLakersfan_03 wrote:Rätt kul o göra en rubrik om ett enda dåligt citat om Växjö..
smått otroligt
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Re: Växjö Lakers i media
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
-
Tullverket
- Forumentusiast
- Posts: 466
- Joined: 22 September 2002, 17:07
- Location: Växjö
Re: Växjö Lakers i media
Hur kul är det att springa 100 meter så fort du kan, utan tidtagning?
Re: Växjö Lakers i media
Ojojoj, det gäller ut i tid imorrn, så ingen jävel själ blaskan!!! 
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Re: Växjö Lakers i media
04.50 
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Re: Växjö Lakers i media
hockeyporr nu igen faan vad härligt att man ska få runka ögonen igen heheehe ska bli asgött ju
Re: Växjö Lakers i media
Ni kan möta mig om ni vill ha/köpa den..
Får tidningarna 3.05 cirka..
Är tidningsdistributör =)
Får tidningarna 3.05 cirka..
-
Coffe #800
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Posts: 10695
- Joined: 9 November 2004, 15:56
- Location: Växjö Stad
Re: Växjö Lakers i media
Ericsson wrote:Ni kan möta mig om ni vill ha/köpa den..
Får tidningarna 3.05 cirka..Är tidningsdistributör =)
du har inte vägarna förbi sandgärdsgatan ?
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Re: Växjö Lakers i media
Tyvärr inte Coffe. 
I stort sett hela Hovshaga Centrum har jag.
Dock "råkade" några bilagor falla ur sin tidning idag..
Så jag har 6 över. Tänkte ifall någon utanför Växjö som inte har SMP i tidningshyllorna kan få chansen att köpa den av mig för en ringa summa.. Det vill säga Porto+Brevkostnad. 15:- nånting.
Finns säkert några.. Så bara hojta till, skicka ett PM så löser vi det.
I stort sett hela Hovshaga Centrum har jag.
Dock "råkade" några bilagor falla ur sin tidning idag..
Så jag har 6 över. Tänkte ifall någon utanför Växjö som inte har SMP i tidningshyllorna kan få chansen att köpa den av mig för en ringa summa.. Det vill säga Porto+Brevkostnad. 15:- nånting.
Finns säkert några.. Så bara hojta till, skicka ett PM så löser vi det.
Re: Växjö Lakers i media
hoppas det finns nån i affären idag när ja står å bankar kl 09 för de öppnar då och i lilla Rottne är det enbart pensionärer som häckar utanför affären kl 09 å så jag
Re: Växjö Lakers i media
Är nog ingen fara Fribban! 
Har som sagt 6 bilagor över så .. ... !!! :.. !!
Fan vilken grym läsning säger jag bara.. Bra bilder på varje jävla sida.
Snacka om ren NJUTNING när man läser om allting.
Anders Linander: Du syns på bild på sida 26, haha
Ah ska baskemejj ta o läsa den om igen tror jag
Har som sagt 6 bilagor över så .. ... !!! :.. !!
Fan vilken grym läsning säger jag bara.. Bra bilder på varje jävla sida.
Snacka om ren NJUTNING när man läser om allting.
Anders Linander: Du syns på bild på sida 26, haha
Ah ska baskemejj ta o läsa den om igen tror jag
Re: Växjö Lakers i media
Rena rama hockeyporren
Underbart
Underbart
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Re: Växjö Lakers i media
Undrar om de sex abbonenterna blev glada när deras bilaga inte var med?
When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.
Re: Växjö Lakers i media
Razzel: Med tanke på att dom hette Rut, Agda, etc och var på 90+ så tror jag dom skiter i vilket 
Dessutom har tryckeriet i Karlskrona lagt i dubbla bilagor i vissa tidningar.
Alltså 2 bilagor i en SMP..
Dessutom har tryckeriet i Karlskrona lagt i dubbla bilagor i vissa tidningar.
Alltså 2 bilagor i en SMP..
Re: Växjö Lakers i media
Skön läsning !!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Re: Växjö Lakers i media
Blir fredagsmyz me bilagan och några hattar ikväll
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Växjö Lakers i media
http://www.kuriren.nu/bloggar/bloggentr ... ry=5877191
"Jag har själv spelat i ett fullsatt lakerdome och tror det är bland det värsta men samtidigt bland de mäktigaste tryck jag upplevt i en hall som tar drygt 4000. Kommer så väl ihåg när vi som bortalag åkte in i ett nersläckt lakerdome och de spelade låten "who let the dogs out" och publiken sjunger ouh ouh ouh ouh när de sänker volymen. Då undrade...va fan är det här?! Vi ska ju spela ett kval till div 1 och då brukar det vara närmast sörjande!!"
Sköna meningar att höra
"Jag har själv spelat i ett fullsatt lakerdome och tror det är bland det värsta men samtidigt bland de mäktigaste tryck jag upplevt i en hall som tar drygt 4000. Kommer så väl ihåg när vi som bortalag åkte in i ett nersläckt lakerdome och de spelade låten "who let the dogs out" och publiken sjunger ouh ouh ouh ouh när de sänker volymen. Då undrade...va fan är det här?! Vi ska ju spela ett kval till div 1 och då brukar det vara närmast sörjande!!"
Sköna meningar att höra
Re: Växjö Lakers i media
HAHAHAHa SÅ DJÄVLA GÖTT
Re: Växjö Lakers i media
Hela blogginlägget är värt att läsa. En hög med grattis och lycka till från Norrbotten!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det