Kvalserien 2011: Växjö Lakers - MODO
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Kvalserien 2011: Växjö Lakers - MODO
Kom igen nu tar vi dom!! Spelar vi lika bra som mot SSK så kommer vi köra över Modo. Det ser onekligen bra ut men "it aint over until the fat lady sings".
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Shorts , badtofflor och lakers tröja idag eller? känns som det kommer bli varmare idag än i måndags 

Finns inget stilrenare än flipflops och en replica! 

Varanen: Kalle Anka mode då? Flipflops, Replica och bar underkropp? 
Jag är helt skakis reda nu... om det beror på alldeles för mycket kaffe eller matchen ikväll vet jag inte. Vet bara att min bror, modoiten, inte mår så bra när han tänker på sitt lag och matchen ikväll.
KROSSA MODO!!!

Jag är helt skakis reda nu... om det beror på alldeles för mycket kaffe eller matchen ikväll vet jag inte. Vet bara att min bror, modoiten, inte mår så bra när han tänker på sitt lag och matchen ikväll.

KROSSA MODO!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
-
- c/o LL´s Forum
Ja för en annan som lätt svettas och aldrig står still på VS blir det nog fan shorts,t-shirt,solstol och en pina colada på VS ikväll. Ikväll blir det många blöta tröjor. Hockeyfest på hög nivå!
Allvarligt så har jag nog aldrig varit såhär taggad. Modoiterna har redan själva deklarerat att dom känner sig obekväma med att komma till vår slitna hall och högljuda publik. 1-0 till oss innan matchen ens har börjat. Detta ska vi nu utnyttja till 1000%. Det va bra drag mot SSK men ikväll gott folk tar vi fram ALLT, precis ALLT vi har och knäcker dom redan från start. Nu håller vi en sån jävla låda så dom inte ens kan höra sig själva tänka.
Vi är Lakers, Vi är Lakers
Vi tillsammans, V-L-H
Och vi kommer, ifrån Växjö
Och vi sjunger, för vårt LAG (melodi I´m sailing. Sug lite på den. Spontant i rätt läge kanske den dyker upp)
Nu gör vi det här boys and girls. Vi tillsammans!
Allvarligt så har jag nog aldrig varit såhär taggad. Modoiterna har redan själva deklarerat att dom känner sig obekväma med att komma till vår slitna hall och högljuda publik. 1-0 till oss innan matchen ens har börjat. Detta ska vi nu utnyttja till 1000%. Det va bra drag mot SSK men ikväll gott folk tar vi fram ALLT, precis ALLT vi har och knäcker dom redan från start. Nu håller vi en sån jävla låda så dom inte ens kan höra sig själva tänka.
Vi är Lakers, Vi är Lakers
Vi tillsammans, V-L-H
Och vi kommer, ifrån Växjö
Och vi sjunger, för vårt LAG (melodi I´m sailing. Sug lite på den. Spontant i rätt läge kanske den dyker upp)
Nu gör vi det här boys and girls. Vi tillsammans!
Den som inte sjunger är taifare!!!
Fan vad grym du är på att Tagga till folk Talismanen. Som sagt nu jävlar kör vi. Och din " I am Saling" ramsa är ju hur klockren som helst. Bästa ramsan i år. Lätt
I always tell the truth, even when i lie
HEJA LAKERS!
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Fasen va tyst är här !!!! Är ni inte taggade ?? Nu jävla kör vi !!! Kom igen hela jävla Växjö !!!! Det är VÅR match, VÅR arena, VÅRT lag på isen! ALLT är vårt !!!! Det ska vi fan visa ikväll !!! Nu kör vi grabbar och tjejer !!! Sittplats va med från början vi kommer köra samma sak som senast !!! Vill verkligen att alla ska ställa upp och ta ton nu !!!!
Nu kör vi !!!!!
Nu kör vi !!!!!
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Taggad som faaaaaaaaeeen!
Snart blir det flyg ner till Lakerdome!
Snart blir det flyg ner till Lakerdome!
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Nu börjar det bli riktigt spännande, eller nervöst, välj vilket ni vill.
Mindre än åtta timmar till nedsläpp

Mindre än åtta timmar till nedsläpp

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Puh!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- Forumdemon
Går ju för fan inte att jobba idag.......
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Är det idag matchen mot MoDo är?
Faan måste styra om tvättiden då och hade tänkt dammsuga och ev diska lite ikväll.
Ahhhhh får fundera på vilket det blir......
Faan måste styra om tvättiden då och hade tänkt dammsuga och ev diska lite ikväll.
Ahhhhh får fundera på vilket det blir......

[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Helt knäpptyst på LumberJacks forum idag, inte ens en matchtråd har startats inför ikväll :S
Thats Mr. Ratscore to you..!
Tjena alla Lakersfans!
Hoppas ni slår modöö i ikväll å att ni sedan tar steget upp i ES till nästa säsong. Det behövs lite nytt blod där!
Välkommna upp till Linköping nästa säsong.
En fråga. Bor Henrik "Tåta" Andersson kvar i Växjö å spelar han fortfarande i något lag?
Hoppas ni slår modöö i ikväll å att ni sedan tar steget upp i ES till nästa säsong. Det behövs lite nytt blod där!
Välkommna upp till Linköping nästa säsong.
En fråga. Bor Henrik "Tåta" Andersson kvar i Växjö å spelar han fortfarande i något lag?
ALWAYS THERE!!
he he varanen..
vi får väl lätta upp stämningen lite inför kvällens krig..
http://www.youtube.com/watch?v=CvCx2Bvj ... re=related
vi får väl lätta upp stämningen lite inför kvällens krig..
http://www.youtube.com/watch?v=CvCx2Bvj ... re=related
Snart nära dig...en ny hall
Denna avslöjande film har läckt ut från ett av Modo-ledningens många krismöten under säsongen:
http://www.youtube.com/watch?v=_XE2ow_AGik
http://www.youtube.com/watch?v=_XE2ow_AGik
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Ikväll måste alla höjja sig ett snäpp när det gäller sjungandet inte en hals skall vara talför efter matchen ikväll
Sätt på er blöja o svettband ida grabbar.. 

Finns en nuratscore wrote:Helt knäpptyst på LumberJacks forum idag, inte ens en matchtråd har startats inför ikväll :S

Yiiihaaa...nu kör vi! Jag har en känsla av att det kommer att vara en volym på gränsen till outhärdlig ikväll! 120 db är väl gränsen på rockkonserter? Ojojoj...vaktmästarna får kolla alla bultar till hallen i periodpauserna
Jag tror inte att MoDo vet vad som väntar dem! Lakers ni är på gång att skriva historia!

Hockeyfantast
Nu gör vi det här boys and girls!
Ge MoDo en mardröm de sent glömmer på läktarna!
Bua , skrik , sjung så mycket ni bara orkar , det är bra vila tills nästa hemmamöte så håll inte inne på något!
Och för helvete bryt inte ihop för ett mål bakåt eller liknande nu vår moral kan vara avgörande det VET NI!!!
Ge MoDo en mardröm de sent glömmer på läktarna!
Bua , skrik , sjung så mycket ni bara orkar , det är bra vila tills nästa hemmamöte så håll inte inne på något!
Och för helvete bryt inte ihop för ett mål bakåt eller liknande nu vår moral kan vara avgörande det VET NI!!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Gott snack Anders !
KOM IGEN NU FÖFAN !!! TAGGAD SOM HELVETE NU !
KOM IGEN NU FÖFAN !!! TAGGAD SOM HELVETE NU !

För alltid Lakej
Ja, den finns efter att jag hade tjatat på dem i den gamla tråden från när VLH besökte FCmollers wrote:Finns en nuratscore wrote:Helt knäpptyst på LumberJacks forum idag, inte ens en matchtråd har startats inför ikväll :S

Thats Mr. Ratscore to you..!
Jag har två ståplatsbiljetter á 165 spänn att sälja till kvällens match mot Modo. Hemmastå, förstås. Den som vill kan köpa båda för 300 spänn.
Ring mig i så fall på 070 - 559 06 44DearMe wrote:Jag har två ståplatsbiljetter á 165 spänn att sälja till kvällens match mot Modo. Hemmastå, förstås. Den som vill kan köpa båda för 300 spänn.
Mina biljetter är sålda nu, så ni vet...
Köpta av mig.
Jag dyker upp någon minut efter fem!
Tack
//Jimmy
Jag dyker upp någon minut efter fem!
Tack
//Jimmy
Någon som bor på Hovshaga Norr och ska till Poseidon strax efter 5??
Skicka PM!!!!!!
Skicka PM!!!!!!
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
-
- c/o LL´s Forum
Grattis Jimmy!
Ses ikväll!
Ses ikväll!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Det där måste va den sämsta affären everDearMe wrote:Jag har två ståplatsbiljetter á 165 spänn att sälja till kvällens match mot Modo. Hemmastå, förstås. Den som vill kan köpa båda för 300 spänn.

Den som inte sjunger är taifare!!!
Köp extra starka halstabletter ikväll ska halsen tokblöda
Haha! De där biljetterna hade du kunnat byta mot 1kilo guld! 

[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]