Klackmatchen
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Klackmatchen
För det första måste jag ju säga att det var bra tryck i hallen ikväll, särskilt då i 3:e perioden. Vilka vann då matchen på läktaren.
Jag vill sammanfatta den på följande sätt.
-Röst styrka Lakejerna
-Hopp och hålligång AIA
-Argast AIA
-Fullast AIA
-Svettigast AIA
Ja det verkar ju som AIA tog hem det här, fast det beror ju klart på hur man vill att en klack ska vara.
Kul iaf med en borta klack!
Jag vill sammanfatta den på följande sätt.
-Röst styrka Lakejerna
-Hopp och hålligång AIA
-Argast AIA
-Fullast AIA
-Svettigast AIA
Ja det verkar ju som AIA tog hem det här, fast det beror ju klart på hur man vill att en klack ska vara.
Kul iaf med en borta klack!
Ja håller oxå med där undrar hur många som såg delar av matchen då vissa höll på med andra saker som inte hörde vad jag anser hockeyn till och visst dom ledde ju i 2 perioder mkt lättare att hålla igång då men i 3:e var det inget snack vilka som regerade taket måste ha lyft vid våra mål
Underbart jobb speciellt i 3:e grabbar
Underbart jobb speciellt i 3:e grabbar
Det brukar vara lite dåligt med hjälp borta från B-sektionen där jag sitter, men i det 2 senaste matcherna har flera personer som brukar sitta med "armarna i kors" rest på sig och applåderat.
Det har ju varit lite konstigt när man har vrålat LAKERS och fått konstiga blickar mot sig tidigare. Men nu är det bättre.
Det har ju varit lite konstigt när man har vrålat LAKERS och fått konstiga blickar mot sig tidigare. Men nu är det bättre.
jag kan erkänna att det var onödigt att kasta in ölburken på isen, men ni som säger att Lakers vann klackmatchen, va ni på matchen över huvudtaget i går eller?
Vi dominerade från start till mål, de enda gångern ni tände till, var när lakers kvitterade två gånger om!!
Sen att ni envisas med att vara ett poplag och ha trumma, ja, det visar bara vilken klass ni håller...handklappningar och sång är vad det handlar om
ni säger att ni ska ha hemmamatch i änglholm den 14/11....ni har inte en chans om ni va som ni va i går!!
Säger inte att det var uselt, men klackmatchen vann VI överlägset
n úff said :twisted:
Vi dominerade från start till mål, de enda gångern ni tände till, var när lakers kvitterade två gånger om!!
Sen att ni envisas med att vara ett poplag och ha trumma, ja, det visar bara vilken klass ni håller...handklappningar och sång är vad det handlar om
ni säger att ni ska ha hemmamatch i änglholm den 14/11....ni har inte en chans om ni va som ni va i går!!
n úff said :twisted:
Fransson wrote:jag kan erkänna att det var onödigt att kasta in ölburken på isen, men ni som säger att Lakers vann klackmatchen, va ni på matchen över huvudtaget i går eller?
n úff said
Vi väljer att köra med trumma, ni utan, vi sjunger i takt, ni sjunger i otakt..
Vi skapade bättre tryck, ni stog och nynnade i buren..
Vi kommer 400 pers den 14/11, vi vann förra gången i ä-holm då vi var 70 pers...så LYCKA TILL!!!!!!!
.....
-
- Forumdemon
Vadå inte trumma? Rögleklacken använde ju för f-n hela plexit!!!! Jag vet inte riktigt vad de höll på med ....och ngn slags indiandans för att på kalla regn. gillar dom inte IShockey?? Lakejerna....Ni vannnnnn klart!
I 3:e kom vi på sekt E sittplats igång också....hördes vi???
I 3:e kom vi på sekt E sittplats igång också....hördes vi???

Lakers now and forever
Cilla
Cilla
Som oss kan ni aldrig bli....
Röster
Lakers +++ AIA ++++
Holigång
Lakers + AIA +++++
Fullast
Lakers - AIA ++++
Trumma/Plexi
Lakers ++++ AIA ++
Totalt
Lakers ++ AIA ++++
Välkomna till Ängelholm :fuck:
Lakers +++ AIA ++++
Holigång
Lakers + AIA +++++
Fullast
Lakers - AIA ++++
Trumma/Plexi
Lakers ++++ AIA ++
Totalt
Lakers ++ AIA ++++
RBK, Grönt å Vitt de e laget i hjärta mitt!
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Re: Som oss kan ni aldrig bli....
hahahaha ojojoj...Svensson wrote:Röster
Lakers +++ AIA ++++
Holigång
Lakers + AIA +++++
Fullast
Lakers - AIA ++++
Trumma/Plexi
Lakers ++++ AIA ++
Totalt
Lakers ++ AIA ++++
röstkapaciteten vann vi
hålligånget vann ni
trycket vann vi
fulast vann ni
du menar att den klack som är fullast vinner? alkohol och idrott hör ihop?
AIA= Alkisar - Inga Andra?
Vi kommer med 400 pers ner tilll ängelholm så försök slå det om ni kan
.....
Äh.. inget att tjôta om... Aia hade ett jävla drag och det kan ingen ta i från dom...
Vi var inge vidare o hade alldeles för långa pauser i 1:a o halva 2:a..
men i 3:e kompenserade vi upp det kopiöst.
ang trumdebatten så har jag följande att tillägga:
AIA verkar köra sina ramsor ett par tre gånger o sen byts det. hörde massor av olika igår. förstår att de inte använder trummor om det är DET som gäller.
Lakejernas ramsor blir mer som mantran som kan hålla på i 5-10-50 minuter o då är trumman solklar...
när 100-200 pers klappar händerna och sjunger blir det _alltid_ taktökning och detta stävjar trumslagarpojken.
Kan iofs förstå trumhatet när man tänker på hur det låter om vissa andra klackar..

Vi var inge vidare o hade alldeles för långa pauser i 1:a o halva 2:a..
men i 3:e kompenserade vi upp det kopiöst.
ang trumdebatten så har jag följande att tillägga:
AIA verkar köra sina ramsor ett par tre gånger o sen byts det. hörde massor av olika igår. förstår att de inte använder trummor om det är DET som gäller.
Lakejernas ramsor blir mer som mantran som kan hålla på i 5-10-50 minuter o då är trumman solklar...
när 100-200 pers klappar händerna och sjunger blir det _alltid_ taktökning och detta stävjar trumslagarpojken.
Kan iofs förstå trumhatet när man tänker på hur det låter om vissa andra klackar..

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.