Fotboll med Lakersanknytnig.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Fotboll med Lakersanknytnig.
Har varit och sett derbyt i div 2 mellan Växjö BK och Växjö Norra och måste säja att jag blev imponerad av BK:s unga klack ,visserligen förstod man var de går på för matcher när de inte är på fotboll men deras framföring av Lakers-ramsor förbytta till VBK var otroliga ,och till PER du har ett ämne till trumman om du tröttnar på det .Inte för han gick upp i din klass ,men en 13-14 åring som skötte trumman var verkligen ett ämne till något stort ,jag var från början neutral i denna match men tack vare klacken och deras TIFO så blev jag BK:are denna match.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Facklor och mycket konfetti ,nu ska Du inte Mackan jämföra det med (och det gör inte jag heller)Lakejernas och var det innebär med såna krafter vi har inom detta.Och deras övriga framträdande var inte av Lakejernas klass ,men i match med 300-400 pers var de imponerande.
Mackan du det blir inte mer (tror jag )framförandeav deras klack.Förstå mej rätt de inte i närheten av vad Ni som sköter vår klack gör .Men ett förslag vore att Du och JAG går til EAST FRONST klack imorgon och får höra ,(efter ett inlägg på deras forum) .Vem som stjäl var av vara klackar .Kontakta mej så tar jag med dej dit (de är inte FARLIGA men AVUNDSJUKA)
Re: Fotboll med Lakersanknytnig.
Kan bara instämma.... Underbart tryck 

Alla till Lakerdome.... Arup e kung!!!!!!!