Ang årskortet..
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ang årskortet..
Jag undrar bara en sak. Ja hörde talas om att man inte få något kort i år, som man ha när man gå in i ishallen. Alltså när man skaffa sig årspaketet för 1600:-. I stället få man en bunt biljetter.
Stämmer detta.????? Och i så fall hur kommer det säg???
Se fram i mot en spännande höst.............
Stämmer detta.????? Och i så fall hur kommer det säg???
Se fram i mot en spännande höst.............
- Silverräven
- Forumamatör
Jag blir så sur för att:
Det nu är 10cm mindre i toarullarna
Det är bara 1.46l läsk när det ska vara 1.5l
När hamburgaren bara väger 147g när den ska väga 150g
När det är rött ljus i 57sek när det ska vara det i 55sek
Att mjölken har gått upp två öre
Att jag bara är 165cm min kompis är 168cm
Att det skrivs 2 rader mer om Öster än om Lakers
Att jag bara är advokat när grannen är statsminister
Att det inte är gratis för just mig att gå på hockey
Och det som gör mig riktigt asförbannad är att:
Det är pappersbiljetter istället för kort
Det nu är 10cm mindre i toarullarna
Det är bara 1.46l läsk när det ska vara 1.5l
När hamburgaren bara väger 147g när den ska väga 150g
När det är rött ljus i 57sek när det ska vara det i 55sek
Att mjölken har gått upp två öre
Att jag bara är 165cm min kompis är 168cm
Att det skrivs 2 rader mer om Öster än om Lakers
Att jag bara är advokat när grannen är statsminister
Att det inte är gratis för just mig att gå på hockey
Och det som gör mig riktigt asförbannad är att:
Det är pappersbiljetter istället för kort
Varför ska jag vara snäll??
Nu får ni ju ge er...
Här går man in på morron och blir helt häpen över hur man bara orkar klaga och gnälla.
Vi har lyckats få ett kanonpris på säsongsbiljetter i år och nu är det fel på att vi får dom i biljettform! Jisses...
Lakers har äntligen tack vare massa hårt arbete lyckats få till ett biljettsystem som fungerar så vi kan ha full koll på hur mycket folk det är och hur mycket pengar vi får in. Allt för att underlätta för de som jobbar med matcherna bla.
Är det så svårt att hålla reda på biljetter?
jag ser många fördelar med att det är en biljett till varje match.
Kan du inte gå själv så ge bort den till någon annan, skulle du bli av med din plånbok så har du resten av matcherna säkrade ändå (under förustättning att du inte bär om kring på alla förståss), företag som köper sittplatser kan dela ut dessa till sina anställda utan att behöva jaga reda på korten inför nästa match.
Märkligt att folk aldrig blir nöjda, tro sjutton folk som sliter häcken av sig för att göra allt till det bättre ger upp....
Här går man in på morron och blir helt häpen över hur man bara orkar klaga och gnälla.
Vi har lyckats få ett kanonpris på säsongsbiljetter i år och nu är det fel på att vi får dom i biljettform! Jisses...
Lakers har äntligen tack vare massa hårt arbete lyckats få till ett biljettsystem som fungerar så vi kan ha full koll på hur mycket folk det är och hur mycket pengar vi får in. Allt för att underlätta för de som jobbar med matcherna bla.
Är det så svårt att hålla reda på biljetter?
jag ser många fördelar med att det är en biljett till varje match.
Kan du inte gå själv så ge bort den till någon annan, skulle du bli av med din plånbok så har du resten av matcherna säkrade ändå (under förustättning att du inte bär om kring på alla förståss), företag som köper sittplatser kan dela ut dessa till sina anställda utan att behöva jaga reda på korten inför nästa match.
Märkligt att folk aldrig blir nöjda, tro sjutton folk som sliter häcken av sig för att göra allt till det bättre ger upp....
Jag tycker inte att det är fel, jag hämtade mina biljetter igår och det var inte helt fel att ha alla biljetter fram till jul i sin hand och då man kan ge bort biljetter om man inte skulle kunna gå!
Sektion A Rad 8 Plats 7 eller 8 där ser ni mig i år!
Skojar bara men någon match kanske man ska sitta?
Tack Lakejerna för att ni hade tävlingen Femettan det var en bra tävling!

Sektion A Rad 8 Plats 7 eller 8 där ser ni mig i år!
Skojar bara men någon match kanske man ska sitta?
Tack Lakejerna för att ni hade tävlingen Femettan det var en bra tävling!

hade det varit ett knippe biljetter förra säsongen och ett kort i år så tror jag också att folk skulle grymta lite... inte för att de i grund o botten är gnälliga, utan för att folk i allmänhet är konservativa... 
personligen skiter jag i om det är kort eller biljetter, bara det är HÅKKI!

personligen skiter jag i om det är kort eller biljetter, bara det är HÅKKI!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
- LaKaj
- Forumdemon
Det är ett suveränt pris som Lakers har bjudit till med (och som Lakejerna sannolikt har bidragit till)!!!
Det måste premieras att lösa abonnemang istället för att lösa inträde till varje match. Att de dessutom har fixat biljetter är ju suveränt. Det går ju skänka eller sälja biljetten till någon annan om man inte kan gå. Sluta gnälla
Det måste premieras att lösa abonnemang istället för att lösa inträde till varje match. Att de dessutom har fixat biljetter är ju suveränt. Det går ju skänka eller sälja biljetten till någon annan om man inte kan gå. Sluta gnälla

----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Är inte forumet till för att vädra sina åsikter??Linda wrote:Nu får ni ju ge er...
Eller vi kanske ska vara positiva till allt???
jag får väl en del skit för detta inlägg....
.....
Är det Linda som bestämmer det eller?mackan wrote:Är inte forumet till för att vädra sina åsikter??Linda wrote:Nu får ni ju ge er...
Eller vi kanske ska vara positiva till allt???
jag får väl en del skit för detta inlägg....

Det var tydligen fel att vädra sin årsikt ang kort eller
biljetter.
Visst, det finns säkert fördelar med biljetter istället för
kort. Men man kan ju tappa sin biljett på samma sätt
som man kan tappa kortet. Vad händer om man råkar
ta fel biljett med sig??????? Då kommer man inte in.
Och det finns ingen som bestämmer om andras årsikter...
Man måste väl tycka till.
biljetter.
Visst, det finns säkert fördelar med biljetter istället för
kort. Men man kan ju tappa sin biljett på samma sätt
som man kan tappa kortet. Vad händer om man råkar
ta fel biljett med sig??????? Då kommer man inte in.
Och det finns ingen som bestämmer om andras årsikter...
Man måste väl tycka till.
Mackan, självklart får man tycka vad man vill och jag trodde att det gällde även mig. Men så är kanske inte fallet.
I mitt förra inlägg missade jag en sak ang. korten. Tyvärr var det så förra säsongen att korten missbrukades, det gick fram och tillbaka genom entren så att många gick in på samma kort och det är ju inte heller riktigt meningen. Tyvärr är det så att alla straffas för att vissa missköter sig.
Jag hoppas att ALLA är tillåtna att inte hålla med alltid och tycka vad man vill, även jag.
I mitt förra inlägg missade jag en sak ang. korten. Tyvärr var det så förra säsongen att korten missbrukades, det gick fram och tillbaka genom entren så att många gick in på samma kort och det är ju inte heller riktigt meningen. Tyvärr är det så att alla straffas för att vissa missköter sig.
Jag hoppas att ALLA är tillåtna att inte hålla med alltid och tycka vad man vill, även jag.