Jo, Serra, givetvis tror jag som ni andra, men jag vill ändå påstå att man inte kan leva på historia, formen är färskvara, så vi måste ha lite is i magen innan vi vet fakta.
Självklart måste han, precis som alla andra, förtjäna sin istid. Jag kan ändå inte förstå din tveksamhet Räven. Det är en klockren värvning utifrån våra resurser och den mycket goda kännedom vi har om honom. Börjar vi bli lite kräsna nu mitt i framgångsvågen?
Niles wrote:6 högerskyttar bland forwards nu..
Välkommen tillbaka Peter!!
Observant Niles! Inget lag i HA har fler, men så leder dom andra heller inte serien
Att Peter Ström är tillbaka är naturligtvis suveränt - smart av Evert att hyra en center som ersättare för skadade Åhsberg. Konkurrens i truppen är bara bra!
Nej, men jag tror som ni andra gör Varanen, men jag gillar aldrig när man tar för givet att det ska bli på ett visst sätt. Det är därför som jag skriver som jag gör.
Enligt Markusson är årets lag det laget som har den i särklass bästa harmonin i Lakers historia, den ska man vara rädd om.
Det innerbär ju inte att man ska värva om man får massa skador räven.
Det kan nog gå åt helvete om man inte värva för att man är rädd för att förstöra harmonin i laget...
Rosen behöver avlösning vid de viktiga teken finns ingen annan idag och det har satt stor press på honom han behöver lastas av lite.
Även vid powerplay behöver han någon som lastar av då kommer rosen att växa ännu mer än han redan gjort.
Ser fram emot Ström's återkomst undantaget "den store" så är han den bäste spelaren som Lakers haft.
ja iallafall en av de stora vi har ju nu haft en hel det av den vara tycker ja och det är svårt att välja vem av dem som är störst men ström är ju en riktig klippa för laget
Skulle tro att både Rosén och Ström ingår i PP uppställningen... precis som förra säsongen... Hedman framför mål och MacNevin och Ström på backen med Jacobsson alt Fimpen snurrande i slottet och Rosén som styr spelet. Bäva månde Malmö !
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Underbart att läsa intervjun med Peter. Han verkar ha ett stort hjärta för VLH när allt kommer omkring. Hoppas innerligen att "Gubben " kan hitta formen från förra säsongen.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
PutteA wrote:Underbart att läsa intervjun med Peter. Han verkar ha ett stort hjärta för VLH när allt kommer omkring. Hoppas innerligen att "Gubben " kan hitta formen från förra säsongen.