Träningsmatcher 08/09
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vad fan snackar du om! Ett Tingsryd som sjunger skit om Växjö!?Komodoödlan wrote:Visst hade ni klack på matchen, ni betedde er som det i alla fall, även om ni inte sjöng. Varför höll ni bara inte käften istället för att vräka ur er en massa elakheter mot Taif:s klack, om ni nu säger att ni aldrig har någon klack på träningsmatcherna?? Vräka ur sig en massa elakheter mot motståndarklacken går bra, men stötta laget det kan ni inte. Hur ska ni ha det? Har ställt samma fråga till er förut, men då har ni velat spara era halsar till seriematcherna. Varför ligger ni inte bara lågt på försäsongen, om ni nu har hållt fast er vid det?Niles wrote:Bara väntade på samma fråga som dyker upp varje år. Vi har aldrig haft nån klack på träningsmatcher.
Blueshirts United
Men allvarligt hörrni! Är det verkligen värt mödan att lägga ner så mycket energi på en simpel bonnaklack som luktar SÅ dålig självkänsla och självförtroende!?? Låt de gapa och stå på er! Ni behöver ju inte sjunka lika lågt som den sviniga Taif-klacken i alla fall. Mitt tips, spara era halsar till lite större och viktigare uppgifter..Men är dock stolt, att sitta på samma läktare som er 

-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumproffs
Det finns planer på att anordna en resa till Tingsryd söndagen den 14/9
Det kommer mer info på www.lakerslakejer.com inom kort.
Vi kommer därimot INTE att anordna någon officiell Lakej resa till Herning.
Detta på grund av höga busspriser och omöjligt att hitta ett boende för en större grupp till ett vettigt pris.
För er som endå tänkt åka så verkar minibuss vara det vettigaste alternativet.
http://www.pegeminibuss.se har vad jag kan hitta bästa priserna, med en full 6 mans buss kommer man undan med ca 800kr / pers inklusive bensin och bro/färja.
Vad det gäller boende så börjar det bli ont om platser.
http://www.visitherning.com kan ni hitta det mesta.
Vad jag vet så är det 2 fulla minibussar nu som ska dit.
Det kommer mer info på www.lakerslakejer.com inom kort.
Vi kommer därimot INTE att anordna någon officiell Lakej resa till Herning.
Detta på grund av höga busspriser och omöjligt att hitta ett boende för en större grupp till ett vettigt pris.
För er som endå tänkt åka så verkar minibuss vara det vettigaste alternativet.
http://www.pegeminibuss.se har vad jag kan hitta bästa priserna, med en full 6 mans buss kommer man undan med ca 800kr / pers inklusive bensin och bro/färja.
Vad det gäller boende så börjar det bli ont om platser.
http://www.visitherning.com kan ni hitta det mesta.
Vad jag vet så är det 2 fulla minibussar nu som ska dit.
-
- c/o LL´s Forum
Däremot skulle Lakers kunna ordna en cup på hemmaplan likt claes ohlsson cup som leksand anordnar Tex Lakers-Nybban-IKO-Tingsryd-Troja .etc eller vad som nu kan vara lämpligt, tror det hade genererat en hel del folk samt så klirrar det ju till i Kassan oxå!
eller en skillscompetition(Neddos förslag) mellan smålandslagen så kunde man kanske bjuda i HV71 oxå som lite extra krydda.
Kul om det blir lite folk till tengsry , åka buss e ju skoj

eller en skillscompetition(Neddos förslag) mellan smålandslagen så kunde man kanske bjuda i HV71 oxå som lite extra krydda.
Kul om det blir lite folk till tengsry , åka buss e ju skoj

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- Inaktiverad användare
Beror väl lite på var i HA man befinner sig , är man och sniffar på kvalserien år efter år så kan det väl vara helt ok att möta ett av de sämre elitserielagen kanske? Leksand har ju bara Elitseriemotstånd i sin lilla cup men så är dom ju oxå i toppen av HA...
Men visst Lakers har väl kanske inte så stor träningsglädje av att möta ett ES lag det får jag väl ändå erkänna.
Men visst Lakers har väl kanske inte så stor träningsglädje av att möta ett ES lag det får jag väl ändå erkänna.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare