HV är ju ruskigt starka över hela banan, vinner alla närkamper! Timrå är ju knappt nära en vettig målchans nångång. HV omsätter inte bara mest pengar på spelare utan agerar även som en enda stor "ÅNGVÄLT" på isen!
HV tar SM-GULD.
Då har man just sett när Linköping sopade banan med Färjestad
Om man jämnför denna matchen mot HV-Timrå igår så var det klasskillnad till Linköpings fördel .
Därmed inte sagt att Linköping tar guldet ,men svårslagna blir de.
Här är LHC:s backar. Kolla längden, inte undra på att det är svårt att komma in på dom. Något annat lag i ES som kan matcha LHC?
2 » Andreas Pihl Back 193 105
5 » Daniel Fernholm Back 194 104
6 » Calle Gunnarsson Back 188 86
8 » Johan Fransson Back 185 83
11 » Josef Melichar Back 190 101
17 » Ivan Majesky Back 196 106
24 » Viktor Ekbom Back 187 85
44 » Jonas Junland Back 188 90
Skulle vara intressant att få veta snittlängden på Färjestad:s forwards?
HV är klara för final .Är någon som vill köpa en finalbiljett i Kinnarps arena i 4:e matchen där det hela kan avgöras ,jag har den, men troligen behåller den om Linköping kan avgöra det då , men ge ett bud så kanske jag säljer den!!Alla bud under 600 kr. kommer inte på fråga eftersom den kostar mej det, med resa från Växjö .OBS! resan ingår i piset!!!
"Blir det mål framöver lär Håkansson vara inblandad, är känslan." skrev Enestubbe efter första perioden. Bra analys: 20.34 1 - 0 PP1 Troja 15. HÅKANSSON, Daniel
(27. FAHLQVIST, Thomas
18. MÅRS, Olof)
Ja såna resultat kan det bli när man inte har nägot att spela för ,men detta förringar inte utan Ni har gjort en strålande säsong Slavik och ditt Troja,GRATTIS Slavik hoppas vi kan hålla samma fina ton som Du visat på detta forum också nästa säsong oss emellan.
alfax wrote:Ja såna resultat kan det bli när man inte har nägot att spela för ,men detta förringar inte utan Ni har gjort en strålande säsong Slavik och ditt Troja,GRATTIS Slavik hoppas vi kan hålla samma fina ton som Du visat på detta forum också nästa säsong oss emellan.
Ska försöka ... Det bästa hockeyforumet förtjänar trevliga besökare.
10-2! Herrejävlar. Jag är i full beundran av Troja. Skall ta mig från hästkiten i Tingsryd och kolla på lite matcher i Sunnebohov nästa säsong. Grattis, Troja!