http://www.vaxjolakers.se/website1/sd_p ... 2_grp-s1/3
BOIS lånas
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
BOIS lånas
Johan "BOIS" Andersson lånas från Frölunda.........
http://www.vaxjolakers.se/website1/sd_p ... 2_grp-s1/3
http://www.vaxjolakers.se/website1/sd_p ... 2_grp-s1/3
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- Posts: 1672
- Joined: 29 September 2002, 10:57
- Location: Åryd Förstås
-
Komodoödlan
Ingen toknyhet precis, men överaskande är det väl. EN spelare gör fortfarande inget lag, så det återstår att se hur han kan spela ihop sig med de nya killarna i laget.
Ett högre tempo i kroppen har han nog skaffat sig i Frölunda.
Får hoppas de andra spelarna nu, i och med Bois ankomst till Lakers, att de kan iaktta hans jobb och slit på isen som får de att inte, att det inte går att åka på "en" skridsko!
Ett högre tempo i kroppen har han nog skaffat sig i Frölunda.
Får hoppas de andra spelarna nu, i och med Bois ankomst till Lakers, att de kan iaktta hans jobb och slit på isen som får de att inte, att det inte går att åka på "en" skridsko!
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6968
- Joined: 10 December 2004, 23:17
- Location: Växjö
-
Herr Oberst
- Forumdemon
- Posts: 1140
- Joined: 18 April 2005, 17:19
- Location: Enköping
Re: BOIS lånas
Va det inte du som var sjukt negativt inställd till att plocka bänkvärmare från Elitserien?Fredrik R wrote:Johan "BOIS" Andersson lånas från Frölunda.........![]()
http://www.vaxjolakers.se/website1/sd_p ... 2_grp-s1/3
Vår spelare är ändå två år yngre, har spelat i alla Sveriges juniorlandslag, är draftad och har gjort 19p i Elitserien.
Säger inte att Johan är dålig utan det enda jag vill är att få Fredrik R att tänka till lite ibland.
Re: BOIS lånas
Nja....
Jag vet sedan de 2 tidigare säsongerna att "Bois" är en poängspruta på allsvensk nivå.
Salomonsson har ju onekligen haft problem med att platsa, han har varit med i snitt 3 olika laguppställningar per år och enligt mig inte imponerat i något lag om man tittar på poängen.
Jag vet sedan de 2 tidigare säsongerna att "Bois" är en poängspruta på allsvensk nivå.
Salomonsson har ju onekligen haft problem med att platsa, han har varit med i snitt 3 olika laguppställningar per år och enligt mig inte imponerat i något lag om man tittar på poängen.
-
Lillklonis
- Forumdemon
- Posts: 1726
- Joined: 3 February 2003, 13:52
- Location: Vitteryd
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6968
- Joined: 10 December 2004, 23:17
- Location: Växjö
- Dragkampslakej
- Forumdemon
- Posts: 1058
- Joined: 10 October 2004, 17:59
- Location: Teleborg
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6968
- Joined: 10 December 2004, 23:17
- Location: Växjö
sähär står det på hemsidan
http://www.vaxjolakers.se/website1/sd_p ... 2_grp-s1/3
kanske kan man tolka det som om det inte är helt omöjligt att han kommer tillbaka ?. Dock är han inte med mot Sundsvall om han är ombytt ikväll..
Länka till sidan istället för att kopiera texten! Killarna som skriver förtjänar det samtidigt som Lakers behöver klicken! /Buck
http://www.vaxjolakers.se/website1/sd_p ... 2_grp-s1/3
kanske kan man tolka det som om det inte är helt omöjligt att han kommer tillbaka ?. Dock är han inte med mot Sundsvall om han är ombytt ikväll..
Länka till sidan istället för att kopiera texten! Killarna som skriver förtjänar det samtidigt som Lakers behöver klicken! /Buck
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
Per Carlsson
- c/o LL´s Forum
- Posts: 8467
- Joined: 11 April 2002, 20:55
- Location: Växjö
Precis, detta känns rätt meningslöst.
Det Johan behöver är speltid. Nu blir han uppkallad som 13:e forward. Kommer troligen sitta på bänken hela matchen, men eftersom han står med i laguppställningen får han inte heller spela med Lakers på fem dagar vilket innebär att han inte heller får speltid mot Sundsvall eller Nybro.
Det Johan behöver är speltid. Nu blir han uppkallad som 13:e forward. Kommer troligen sitta på bänken hela matchen, men eftersom han står med i laguppställningen får han inte heller spela med Lakers på fem dagar vilket innebär att han inte heller får speltid mot Sundsvall eller Nybro.
Detta känns riktigt pissigt. Bois ska agera bänkvärmare åt Frölunda - och får pga detta inte representera VLH på fem dagar. Detta som började så jäkla bra. Jag hoppas verkligen att Bois inom det snaraste drar på sig Lakersrustningen igen. VLH behöver en krigande Bois på sen.
Ny spelare på ingång? Lauritzén börjar komma igång som i fornstora dagar, en übertaggad Bois - hela laget har höjt sig. Lägg därtill en ny kvalitétsspelare (som det spekuleras om). Intressant. Mycket intressant detta. Namnförslag? Jag drar till med McHöft!
/T5!!
Ny spelare på ingång? Lauritzén börjar komma igång som i fornstora dagar, en übertaggad Bois - hela laget har höjt sig. Lägg därtill en ny kvalitétsspelare (som det spekuleras om). Intressant. Mycket intressant detta. Namnförslag? Jag drar till med McHöft!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]