NEDOMANSKY wrote:Hoppas att Han fick Sin önskan inskriven i kontraktet.
Det fick han...
Dvs Johan får själv välja var han vill bli utlånad.
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Vet att Persson o Bäckman har så gott som daglig kontakt. Vet o att Johan är en av 4-5 namngivna spelare som kan komma att spela i BHC under sesongen. Tror dock det snarare blir namn som Lars Eller o Filip Larsen.Johan kommer att behövas längre fram....
Bois har den där rätta inställningen till hockeyn för att kunna gå hur långt som helst..Men då måste han få istid i ES också.
Linus Klasen, Huddinge, har redan tagit en odinarie plats i SSK. Men SSK:s laguppställning kanske man inte ska jämföra med Frölundas, som mer eller mindre, kan rankas som toppen i hela Europa.
Last edited by Komodoödlan on 26 September 2007, 00:58, edited 1 time in total.
Tålamod, tålamod, och återigen tålamod. Chanserna kommer om man förtjänar dem. Alltför många unga spelare stressar och gör därför fel val. Detta gäller inte Bois som gick i exakt rätt läge. (Klasen spelar för SSK.)
Läs på lite grabben och läs rätt.
Johan Andersson FD Troja numera Timrå stod för ett ass
En hedrande tvåminutare för knätackling däremot protokollfördes
Jag tror att det blir BHC om det bara handlar om några fåtal matcher, men att det blir VLH om det handlar om en längre utlåning. Bara en känsla jag har.
Vore riktigt skönt om Johan kom till VLH. det hade gjort nytta för både oss och för Frölunda. att han väljer borås före oss har jag svårt att tro men visst det är inte omöjligt.
Serra du kan det bättre kanske ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Tror också som varanen är de bara fåtal matcher är de större chans att han hamnar i borås pga avståndet. handlar det om längre period är jag säker på att det blir VLH.
han är mer än välkommen här
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Tror defenitivt att Johan skulle komma snabbare in i laget här än i BHC.
Här är han ju van att spela och jag tror om man får spela där man vill så går det bättre.
På tal om avstånd så ligger ju inte Växjö på andra sidan jordklotet så bara för att det är närmare till Ellos HC så är ju inte det något problem.
LasseMaja, eftersom du inte vet hur Johans kontrakt är skrivet så ska du inte uttala dig.
Möjligt att han hamnar i BHC, men där spelar inte samarbetet så stor roll.
Jag håller med taifarn, finns det avtal mellan FI och BHC borde Bois hamna hos dom. Fast den här sista kommentaren från 00:an ställer saken i ett annat sken
[quote="serra"]LasseMaja, eftersom du inte vet hur Johans kontrakt är skrivet så ska du inte uttala dig.
Möjligt att han hamnar i BHC, men där spelar inte samarbetet så stor roll.[/quote]
´
Du tror alltså att Johan kan hamna i Bhc för att han själv vill dit??
OM det är så som du säger, du tycker inte det känns lite pinsamt att be en kompis om en autograf????
Att tycka det är pinsamt att be Zlatan att signera en Inter tröja till mig????
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ tycker jag inte alls är pinsamt!!!!!!!!
En världsartist.