erok wrote:Jag är inte orettvis.Tycker helt enkelt inte om att läsa om Öster å fotboll men suger i mig allt som står om lakers å hockey
Du är nog inte ensam om det ,men nu är det så att en tidning ska se till att ALLA får sitt och därför tyckte jag att det var helt rätt utrymme.
Jag kanske inte gillade att ett spel med en krokig klubba inomhus i en gymnastikhall får en helsida ,men det får man finna sig i.
Självklart finns det det.Jag har väl inte sagt att SMP inte ska utöka sina sportsidor.4 sidor lakers tre om taif två om troja å så en sjuhelvetes massa om annan sport.Öster kan man läsa om på www.smhi.se
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Hoppas Lakers går ut och kör rent ut sagt "skiten" ur Hammarby ikväll, normalt sett så ska bajen inte ha en chans i den här matchen, det enda som kan fälla lakers ikväll är underskattning och att lakers skulle underskatta Bajen tror jag är en omöjlighet med detta laget och denna tränaren. ALLA TILL HALLEN!
Köra skiten ur lag gör man inte på den här nivån, Malmömatchen visade det med all önskvärd tydlighet. Vi bör vinna..visst, men det gör sig inte självt. Full fokus och ett djävla liv på läktaren tack