Årets match i Lakerdome
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Årets match i Lakerdome
Matchen ikväll i Lakerdome klockan 17:00 var inget jag kände till när vi avslutade säsongen här i forumet. Vi har helt enkelt fått en förfrågan från A-sektionen om vi ville ställa upp med fem spelare (en femma) från Lakejerna och Lakej Hockey.
Matchen spelas mellan Lakers A-lag och ett mixat lag med spelare från A-sektionen, styrelsen och Lakejerna.
Vilka från Lakejerna ska spela?
Ingen enkel uppgift, men jag valde att ta ut fem man som får representera Lakejerna och Lakej Hockey enligt följande kriterier;
1. Måste vara medlem i Lakejerna
2. Hög närvarograd (LH:s träningar)
Uttagna spelare:
- Anderzon
- Per "Populär" Carlsson
- Anders "Iceman" Conradsson
- Hans "Hasek" Rydström
- Peter "Sorren" Carlsson
Jag hoppas att så många som möjligt kommer för att se matchen ikväll då det är full utrustning som gäller och tacklingar är tillåtna.
Matchen spelas mellan Lakers A-lag och ett mixat lag med spelare från A-sektionen, styrelsen och Lakejerna.
Vilka från Lakejerna ska spela?
Ingen enkel uppgift, men jag valde att ta ut fem man som får representera Lakejerna och Lakej Hockey enligt följande kriterier;
1. Måste vara medlem i Lakejerna
2. Hög närvarograd (LH:s träningar)
Uttagna spelare:
- Anderzon
- Per "Populär" Carlsson
- Anders "Iceman" Conradsson
- Hans "Hasek" Rydström
- Peter "Sorren" Carlsson
Jag hoppas att så många som möjligt kommer för att se matchen ikväll då det är full utrustning som gäller och tacklingar är tillåtna.
Re: Årets match i Lakerdome
Tacklingar tillåtna!!Anderzon wrote: Jag hoppas att så många som möjligt kommer för att se matchen ikväll då det är full utrustning som gäller och tacklingar är tillåtna.

Va skall ni där å göra då, Anderzon å Per Carlsson???

Mjuk eller tjej hockey är nog mer till eran fördel!!!

LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
-
- c/o LL´s Forum