Blev väldigt illa berörd när jag läste om att Skellefteås supportrar hängt en docka föreställande Jonte Hedström över en väg i lördags. Helt sjukt. Banderollerna på läktaren riktade mot samme spelare var kanske mer normalt ( inte snällt men en del får man tåla ). Hur jä..a illa en spelare uppfattas finns det faktiskt gränser. Skärpning ni Skelleftesupportrar!
Roggan wrote:Blev väldigt illa berörd när jag läste om att Skellefteås supportrar hängt en docka föreställande Jonte Hedström över en väg i lördags. Helt sjukt. Banderollerna på läktaren riktade mot samme spelare var kanske mer normalt ( inte snällt men en del får man tåla ). Hur jä..a illa en spelare uppfattas finns det faktiskt gränser. Skärpning ni Skelleftesupportrar!
Jag med. USCH! Har haft flera somnlosa natter over detta barbariska huligan beteende!
LAKEJ89 wrote:Uppfattade artiklen fel, jag trodde att det var fansen somhade bett om ursäkt , men när jag läste den nu stod det ju styrelsen.
North Power och Skellefteås Styrelse har bett om förlåtelse..
Det är säkert nån unge som ville vara häftig och hänga upp en docka.. Känns som en riktigt dum grej. får bara hoppas att han som hängt upp den blir bannad från Skekraft Arena..
Är ni redo för skellefteå silly nu igen eller ska jag dra vidare!?
Dave Stathos lämnar
Richard Lintner lämnar
Jason King lämnar mest troligt!.
Duane Harmer blir kannske erbjuden förlängning om han inte ska lägga av.
Andrej Nedorost kannske får nytt kontrakt
Daniel Sondell lämnar mest troligt. Eller så hoppas jag att han blir utlånad till allsvenskan.
Per Helmersson lämnar mest troligt.
Fredrik Bergqvist slutar?
Markku Tähtinen sticker nog till finland. har dock ett år kvar på kontraktet.
Wernblom till Modo?
Tobber wrote:Är ni redo för skellefteå silly nu igen eller ska jag dra vidare!?
Dave Stathos lämnar
Richard Lintner lämnar
Jason King lämnar mest troligt!.
Duane Harmer blir kannske erbjuden förlängning om han inte ska lägga av.
Andrej Nedorost kannske får nytt kontrakt
Daniel Sondell lämnar mest troligt. Eller så hoppas jag att han blir utlånad till allsvenskan.
Per Helmersson lämnar mest troligt.
Fredrik Bergqvist slutar?
Markku Tähtinen sticker nog till finland. har dock ett år kvar på kontraktet.
Wernblom till Modo?
# AIK bekräftar att man ska pejla framtidsintresse med Luleås Mikael Renberg som potentiell ersättare av Magnus Wernblom.
# Lövencentern Erik Forssell är på väg tillbaka till Skellefteå AIK.
# Tjeckiske snipern Daniel Branda är nu med i bilden för AIK inför kommande säsong.
# Finske centern Petri Pakaslahti kan bli aktuell för AIK igen - hans kontrakt med Malmö gäller inte för nästa säsong i och med nedflyttningen.
# Vilhelminasonen Mattias Wennerberg, som inte erbjudits förlängt kontrakt med Timrå, är en intressant spelare för AIK - och Björklöven.
# Färjestad och Brynäs visar, enligt uppgifter till VF, intresse för Pontus Petterström - AIK-forwarden utesluter dock inte en fortsättning i svartgult.
# Libor Prochazka vill fortsätta i AIK som artistskattare - men nu tvekar klubben om den ska erbjuda sin tjeckiske back ett nytt sexmånaderskontrakt.