Så tuuuuufft, att vara röglefan, så tuuuuuufft, att vara röglefan...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
maed wrote:HOPPAS ATT DET ÄR NI SOM SKÄMS NU NÄR NI TYCKTE ATT AIK HADE RÄLIGA RAMSOR FATTAR INTE NI ATT HELA SVREIGE SKRATTAR ÅT ER.
VAD ÄR DET NI INTE TÅL ATT HÖRA???OM BORTA KLACKEN INTE FÅR SKRIKA VAD DEN VILL SÅ FÅR NI INTE TA MED ER TRUMMA PÅ BORTAMATCHER!
FATTAR NI???? AIA KAN SJUNGA UTAN TRUMMA KAN NI???
tror knappast att någon i sverige skrattar åt oss men möjligen åt dig och ditt inlägg.
vi kommer till ängelholm utan trumma endast för att göra en fin gest..
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
maed wrote:HOPPAS ATT DET ÄR NI SOM SKÄMS NU NÄR NI TYCKTE ATT AIK HADE RÄLIGA RAMSOR FATTAR INTE NI ATT HELA SVREIGE SKRATTAR ÅT ER.
VAD ÄR DET NI INTE TÅL ATT HÖRA???OM BORTA KLACKEN INTE FÅR SKRIKA VAD DEN VILL SÅ FÅR NI INTE TA MED ER TRUMMA PÅ BORTAMATCHER!
FATTAR NI???? AIA KAN SJUNGA UTAN TRUMMA KAN NI???
När lär skåningar sig att använda caps lock. .........på rätt sätt??
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Den heter: eran klack suger fatta.. men det är inte det viktiga. Det här är Bany Lagg-tråden. Vill du diskutera hur mycket vår klack suger så kan du göra det i AIA-s forum. Eller starta en ny tråd där du snackar skit tills du blir bannad...
Bany Lagg!!!
Jag har planer på att trycka upp lite fler Bany Lagg t-shirts... Skulle nån kunna vara intresserad av en sådan? PM:a mig eller bara svara här så får vi se hur det kan bli!
Låt honom hållas så att pek-pinne Belix får se hur hans gelikar sprider sin fantastiska aura på vårt poppiga forum. Kom igen 'maed' bättre kan du väl? Superlativen och avundssjukan bara flödar. Mera, mera, MERA!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Läste faktiskt något ganska underhållande på AIAs forum.
det påstods att lakejerna har större problem med Aia än vice versa. Jag tycker det verkar som att AIA har störst problem med sig själva.
Hur gör man en Banny lagg går det att skapa en sådan eller tillkommer den/dom/det av sig självt?? Går det ens att definera Banny Laggeller alternativt banny lagg
bany lagg är en mystisk definition som har dunklet och mystiken svävande över sig.ingen vet egentligen vad som är en bany lagg,många tror sig veta men inget givet svar finns.
bany lagg kan ha funnits sen tiden begynnelse...
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Det kan ta massa år alltså innan jag når den aktningsvärda statusen av banny lagg...Kan ju hända den dagen då IK går upp i elitserien för den dagen lär vara klimaxen av mitt liv
dolitle wrote:Nej tråden handlar om citat" eran klack suger fatta det ni suger fatta det nyköpings klacken äger till och med oxelösunds bany lagg äger ju bätre " citat slut.