Är det någon som vet om Patrik carlsson har fått någon speltid i Frölunda?
Om han inte får spela så tycker jag att hans intresse för Lakers borde vara ganska stort inför nästa säsong. Här får han ju mkt speltid och dessutom lite stjärnstatus.
Per Carlsson wrote:Ingen chans att han får kontakt med Frölunda inför nästa säsong då?
Nä, finns inte plats i den här uppställningen:
N. Andersson - Johnson/Nordquist - Kallio
Stor ytter - Plüss - Kariya
Fabricius - Nordquist/Johnson - Kahnberg
Esbjörs - F. Johansson/Zackrisson - J. Andersson
NEDOMANSKY wrote:Om Lillis tränar Frölunda så blir han nog kvar i Frölunda.
Av Eliteprospects syn att döma av Patrik Carlsson, så är jag lite oroad över om han nu har en tendens att försvinna i matcherna.
Han är snabb och teknisk, men personligen av vad jag såg var jag i alla fall inte överväldigad av honom när han var hos Lakers på lån.
Tyckte han va ganska vilsen i början men i slutet va han riktigt bra. Snabb och duktig på skridskorna och hyffsat teknisk. Men jag tror han kan bli riktigt bra bara han får mycket istid vilket han inte lär få i Frölunda.
Patrik Carlsson krita på NU!!!!!
Nu har vi tappat både Johan Bois Andersson och Saviano, och mycket tyder på att Chrille slutar. Bois&Chrille gjorde ca 45 p vardera! Utan deras poängskörd hade Lakers knappas tagit sig till Play-off. Men vilka ska i så fall ersätta dessa två-tre poängmaskiner säsongen 07/08? Patrik Carlsson? Knappast. Å vad vet vi vad vi får av Peter Ström och Steffen Thoresen.?
Lägger dessutom Yngvesson av, ja då har vi snart inga spelare som kan ta det där ansvaret att göra de där poängen /per säsong som krävs för att nå ännu högre.
Vi får väl se vad Evertsson har i rockärmen härnäst.
Dags att ta fram stora plånboken?
Supporter wrote:Nu har vi tappat både Johan Bois Andersson och Saviano, och mycket tyder på att Chrille slutar. Bois&Chrille gjorde ca 45 p vardera! Utan deras poängskörd hade Lakers knappas tagit sig till Play-off. Men vilka ska i så fall ersätta dessa två-tre poängmaskiner säsongen 07/08? Patrik Carlsson? Knappast. Å vad vet vi vad vi får av Peter Ström och Steffen Thoresen.?
Lägger dessutom Yngvesson av, ja då har vi snart inga spelare som kan ta det där ansvaret att göra de där poängen /per säsong som krävs för att nå ännu högre.
Vi får väl se vad Evertsson har i rockärmen härnäst.
Dags att ta fram stora plånboken?
En stilla undran; vad visste du om Saviano innan han värvades? Med tanke på vad du skriver om Ström och Thoresen. Peter Ström tror jag alla känner till som har följt elithockey i Sverige de senaste åren.