Direktrapportering ikväll vore bara ett slöseri av resurser!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Här kan man bara konstatera att di riktiga supportrarna åker till Sunne
Surrogat supportrar stanna hemma å kolla direktrapporteringen som sköts av riktiga supportrarna!
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Anders L wrote:Här kan man bara konstatera att di riktiga supportrarna åker till Sunne
Surrogat supportrar stanna hemma å kolla direktrapporteringen som sköts av riktiga supportrarna!
Anders L: kan inte du stjäla med dej en tremos med kaffe från ditt jobb?
Självklart eftersom jag inte kan åka och se matchen live. Ska med till Tranås.
Anders L, det finns "riktiga supportrar" som inte kan följa med av olika orsaker, för Lakers har oerhört mycket mer supporters än vad som är med ikväll, eller hur? Men stor eloge till er som åker med idag!
Last edited by Räven on 4 April 2003, 12:05, edited 3 times in total.
ANDERZON,för min skull ta direktrapportering ,jag gjorde allt som stod i min makt för att kunna följa med ,men uppdragen i mitt jobb vill jag inte bli av med ,måste ju betala in DEASTITION-ALLSVENSKAN och ALFAXFONDEN också .SÅ SNÄLLA DU RAPPORTERA!!!!!!Sedan får Ni övriga tycka var ni vill om mej .MEN LAKERS-SUPPORTER ÄR JAG!!!!!!