Isåfall är alla bönder för alla (inkl.media och annat) säger axa Sportcenter...SW#33 wrote:Du gör helt rätt att fortsätta den kalla Scaniarinken, för så heter den. Dom som säger AXA SportCenter är bara bönder. För det är området som Scaniarinken och fotbollsarenan ligger på; som heter AXA SportCenter.serra wrote:Jag vet att den inte heter så längre.
Men jag säger som Daniel i bloggen, vägrar kalla det för något annat än Scaniarinken!
Södertälje SK - Växjö Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
LAKEJ89 wrote:Isåfall är alla bönder för alla (inkl.media och annat) säger axa Sportcenter...SW#33 wrote:Du gör helt rätt att fortsätta den kalla Scaniarinken, för så heter den. Dom som säger AXA SportCenter är bara bönder. För det är området som Scaniarinken och fotbollsarenan ligger på; som heter AXA SportCenter.serra wrote:Jag vet att den inte heter så längre.
Men jag säger som Daniel i bloggen, vägrar kalla det för något annat än Scaniarinken!
Ishallen heter fortfarande Scaniarinken men hela området runt omkring med nya fotbollsarenan och gym restauranger mm heter Axa Sport Center.
VÄLKOMMNA
LAKEJ89 wrote:Isåfall är alla bönder för alla (inkl.media och annat) säger axa Sportcenter...SW#33 wrote:Du gör helt rätt att fortsätta den kalla Scaniarinken, för så heter den. Dom som säger AXA SportCenter är bara bönder. För det är området som Scaniarinken och fotbollsarenan ligger på; som heter AXA SportCenter.serra wrote:Jag vet att den inte heter så längre.
Precis! Du har fattat galoppen.
"Alavaara kommer från Norrland, närmare bestämt från Kiruna" - Niklas Holmgren
- Fröken Svår
- Forumproffs
Fröken Svår wrote:2000 bara?Servo wrote:Nejdå. Förmodligen blir det något fler än 2 000 pers från Södertälje med omnejd jämte diverse spelare och funktionärer.Fröken Svår wrote:jag ska försöka vara på plats, blir jag ensam eller?
3000???? Bättre??

"Alavaara kommer från Norrland, närmare bestämt från Kiruna" - Niklas Holmgren
- Medgångssupportern
- Site Admin
Lakersfan_03 wrote:Vet att vi just fått en ny pub men finns det någon chans att matchen sänds på den nya puben på onsdag ?.
Restaurang Sports / Pauze sänder matchen.
OBS! Matchstart 18.30.
http://www.lakerslakejer.com/p1247/p124 ... article=69