Lakers berör
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers berör
Hörde,att på matchen Taif -Troja sjöng klackarna gemensamt en visa ägnad Lakers.
HÄRLIGT även när de tittar på sina lag har De LAKERS i tankarna.
VI BERÖR!!!
HÄRLIGT även när de tittar på sina lag har De LAKERS i tankarna.
VI BERÖR!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
alltså man får ju nästan en tår i ögat,en glädjetår..
undrar om dom tryckte upp de där t-shirtsen de skulle göra med nåt elakt om Lakers,den skulle man ju vilja ha!
Tänk att berätta för barnbarn att när farfar var liten fanns det andra klubbar i länet oxå,dom som idag är farmarlag!Jovisst ser ni!Dom tyckte om oss redan då men vågade inte berätta det,utan var tvugna att låtsas tycka illa om oss genom t ex denna t-shirten..
undrar om dom tryckte upp de där t-shirtsen de skulle göra med nåt elakt om Lakers,den skulle man ju vilja ha!
Tänk att berätta för barnbarn att när farfar var liten fanns det andra klubbar i länet oxå,dom som idag är farmarlag!Jovisst ser ni!Dom tyckte om oss redan då men vågade inte berätta det,utan var tvugna att låtsas tycka illa om oss genom t ex denna t-shirten..
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Kul att folk vet vilka vi är. Taif och Troja sjunger ihop sig för en ramsa om populära lakers. Att sjunka ner så lågt att tillsammans med en annan klack sjunga om oss är ju nästan lägre än glocalnet.
Fortsätt bara
Fortsätt bara

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
men man förstår ju lite,Lakers syns hit o dit och ingen nämner klubbarna i divsionerna under.Om nu Taif o Troja gör nåt gemensamt mot Lakers så kommer ju det nämnas i pressen/gästböcker/media och på så sätt kan folk oxå få veta att det finns mindre klubbar på landet oxå.
Genialt uträknat!
Genialt uträknat!
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- Inaktiverad användare
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Ständigt detta kultur har aldrig lärt mig riktigt. Är det det man får så att man kan komma till elitserien. ?. ÄR kultur samma som elitlicens?.
Har alltd varit nyfiken på detta ständiga kulturella snack
Har alltd varit nyfiken på detta ständiga kulturella snack
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Re: Lakers berör
Hahahaalfax wrote:Hörde,att på matchen Taif -Troja sjöng klackarna gemensamt en visa ägnad Lakers

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
[quote="Lakersfan_03"]Ständigt detta kultur har aldrig lärt mig riktigt. Är det det man får så att man kan komma till elitserien. ?. ÄR kultur samma som elitlicens?.
Har alltd varit nyfiken på detta ständiga kulturella snack[/quote]
Ger en åttonde plats i allsvenskan en elitserieplats??? Det visste jag faktiskt inte.
Har alltd varit nyfiken på detta ständiga kulturella snack[/quote]
Ger en åttonde plats i allsvenskan en elitserieplats??? Det visste jag faktiskt inte.
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Tycker det i ärlighetens namn är väldigt mycket skitsnack här inne om både Tingsryd och Troja så lika goda kålsupare finns det ett utryck som lyder.
Rent personligt vore jag jättenöjd om både Troja och Tingsryd tog sig upp i allsvenskan igrn. Mycket lättare att åka till Tingstyd och Ljungby än till Stockholm för att se Huddinge eller Hammarby. Derby är desutom betydligt roligare.
Min filosofi bygger på att jag givetvis hejar på lakers men jag önskar inte andra lag motgång så länge de inte spelar mot Lakers.
Rent personligt vore jag jättenöjd om både Troja och Tingsryd tog sig upp i allsvenskan igrn. Mycket lättare att åka till Tingstyd och Ljungby än till Stockholm för att se Huddinge eller Hammarby. Derby är desutom betydligt roligare.
Min filosofi bygger på att jag givetvis hejar på lakers men jag önskar inte andra lag motgång så länge de inte spelar mot Lakers.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Så här skriver TROY på Trojas forum:
"Klackmatchen,båda klackarna stämde upp bra hade dock varit betydligt mer trojaner på bortastå om inte storm.Även kul med en gemensam sång från båda klackarna tillägnat våra clownkusiner i öst."
TROY är nyvald ordf. i trojas supporterklubb.
"Klackmatchen,båda klackarna stämde upp bra hade dock varit betydligt mer trojaner på bortastå om inte storm.Även kul med en gemensam sång från båda klackarna tillägnat våra clownkusiner i öst."
TROY är nyvald ordf. i trojas supporterklubb.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
allvarligt talat så tror jag nog att TAIF och Troja berör er långt mycket mer än ni oss. Säger inte att de har med avundsjuka att göra. För de kommer ni förneka högljutt direkt. Titta bara så många trådar ni har på ert forum där de diskuteras om troja och taif.LAKEJ89 wrote:Ännu en gång ser man hur mycket VÄXJÖ LAKERS (det allsvenska hockeylaget) berör där uti socknarna...
Fortsätt bara kulturnissar!!
och ramsan.... jag kommer faktiskt inte ihåg. De är ju så stor variation på ramsorna i allmänhet. Så ja minns faktiskt inte vilken de va som var tillängnad er.

Umm men än har vi inte gått så långt att vi sjunger om lagen som ligger ovanför oss i seriesystemet men va fasen vi kanske ska börja sjunga lite om HV på våra hemmamatcher???Toyspeed wrote:allvarligt talat så tror jag nog att TAIF och Troja berör er långt mycket mer än ni oss. Säger inte att de har med avundsjuka att göra. För de kommer ni förneka högljutt direkt. Titta bara så många trådar ni har på ert forum där de diskuteras om troja och taif.LAKEJ89 wrote:Ännu en gång ser man hur mycket VÄXJÖ LAKERS (det allsvenska hockeylaget) berör där uti socknarna...
Fortsätt bara kulturnissar!!
och ramsan.... jag kommer faktiskt inte ihåg. De är ju så stor variation på ramsorna i allmänhet. Så ja minns faktiskt inte vilken de va som var tillängnad er.

Hallå....märker du inte själv hur löjligt allting är!

-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Varför skulle vi inte starta en tråd som handlar om oss ?. Läktarkampen den matchen verkade ju inriktas om VLH och kul att andra lag sjunger lakers på matcherna också.
Denna tråden handlar mer om oss än om troja och Ta allt i fickan ( TAIF )
det var ju likadant på den tiden vi låg i division tusen och ta allt i fickan och tomtarna spelade i allsvenskan,redan då huserade massor av trådar på deras forum om laget från storstan som kunde bli ett eventuellt hot men som alla skrattade åt.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Inte ska du väl fortsätta dra de där med "Ta allt i fickan"Lakersfan_03 wrote:Varför skulle vi inte starta en tråd som handlar om oss ?. Läktarkampen den matchen verkade ju inriktas om VLH och kul att andra lag sjunger lakers på matcherna också.
Va de inte ett hockeylag från växjö som hade en ordförande som fick stjäla pengar till sin hockeyförening??