Pinsamt!!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vet inte vad det berodde på, men det stämmer att dem inte haft nån värvning iaf! Men jag kan hålla med om att det är dåligt, allmänhetens åkning kunde dem väl haft vid 11 eller nåt isf, för värmingen är ju inte mycket mer än 45 min ändå!
Last edited by ruppo on 28 December 2006, 12:12, edited 1 time in total.
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
Åja, jag tror nog att det hade gråtits rejält i snuttefiltarna hos AIA om förmiddagens värming hade blivit inställd pga ovan nämnda orsak en matchdag hos er.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Inte allmänhetens åkning i ishallen, där får man oftatst inte ens ha klubba.Herr Oberst wrote:Allmänhetens åkning bygger framtidens proffs. Utan den hade vi inte haft en enda spelare i NHL.
Men visst, jag väljer ändå att skratta åt er
Dessutom så fullt med folk att man kan inte ta 2 skär innan man sitter i ryggen på personen framför eller jämte

När vi får minst en 2 isytor till här i växjö som är tillgängliga för allmänheten och gärna en där man kan få träna med klubba och puck , då kan man börja prata om att få fram intresset från unga spelare igen.
Nu ökar vi !!
-
- Forumdemon
Skulle knappast hända här.
1. Rögle är viktigt i denna stad
2. Vi har två ishallar.
Skulle båda hallarna gå sönder, pajja, brinna upp eller smälta bort så finns det is i grannkommunerna att använda.
Klubba och puck på allmänhetens åkning är ett måste. Spelare som bröderna Elvenes och Jönsson spenderade så gott som hela sin ungdom på allmänhetens åkning. Utan den hade dem spelat i Åstorp idag.
1. Rögle är viktigt i denna stad
2. Vi har två ishallar.
Skulle båda hallarna gå sönder, pajja, brinna upp eller smälta bort så finns det is i grannkommunerna att använda.
Klubba och puck på allmänhetens åkning är ett måste. Spelare som bröderna Elvenes och Jönsson spenderade så gott som hela sin ungdom på allmänhetens åkning. Utan den hade dem spelat i Åstorp idag.
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Det är pinsamt, men mer pinsamt är att spelarna får ledigt i 9 dagar, vem har så långa juluppehåll?? Inte jag i alla fall. De går in i ett ruskigt viktigt läge nu, katastrof att ha träningsfritt så länge. Hoppas de lär sig något av detta till nästa säsong. Tror att Lakers kan glömma Topp 7 också tyvärr 

Ja tyvärr har du nog rätt.Zolen wrote:Det är pinsamt, men mer pinsamt är att spelarna får ledigt i 9 dagar, vem har så långa juluppehåll?? Inte jag i alla fall. De går in i ett ruskigt viktigt läge nu, katastrof att ha träningsfritt så länge. Hoppas de lär sig något av detta till nästa säsong. Tror att Lakers kan glömma Topp 7 också tyvärr
Jag som trodde så jäkla mycket på laget efter den fina starten.
Men nu börjar det bli lite väl mycket.
Sen har jag bara en sak att säga till denna jävla kommunen. Hur fan kan ni säga att ni är en idrottskommun när alla anläggningar just nu är under all kritik.
Lakers och Öster behöver varandra!
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Hade vi vunnit så hade du vridigt det åt det andra hållet å sagt!Det gjorde susen att spelarna fick 9 lediga dar!!!!!!Zolen wrote:Det är pinsamt, men mer pinsamt är att spelarna får ledigt i 9 dagar, vem har så långa juluppehåll?? Inte jag i alla fall. De går in i ett ruskigt viktigt läge nu, katastrof att ha träningsfritt så länge. Hoppas de lär sig något av detta till nästa säsong. Tror att Lakers kan glömma Topp 7 också tyvärr
Vad jag tycker är riktigt pinsamt är!Ni hittar fan mig allting att gnälla på när det inte går lakers väg...............men när det går bra då är det inte hälften så mycket positiva saker som belyses.
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
så som lakers spelade trodde jag absolut på topp 3 och jämför man dåtiden med nutiden så är det klart att det är stor skillnad och det ibland låter som vi ligger sist. Just därför vet jag att vi kan ännu bättre och ligga ännu högre upp , det kommer förr eller senare men glöm inte för bövelen bort att lakers även behöver oss nu i motgång mer än i medgång. Det är i motgång det är svårast att stötta men det är då det behövs , i medgång kan alla sjunga och vara glada.
Nu räddar vi dom
Ni som tvekar på nybro borta anmäl er genast ja lovar ni ångrar er ej.
Nu räddar vi dom
Ni som tvekar på nybro borta anmäl er genast ja lovar ni ångrar er ej.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Ja folk drar från klacken folk slutar trumma , folk vill inte trumma folk slutar sjunga , visst var de bedrövligt men vi har inte heller haft en godkänd hemmamatch från läktaren på ett par matcher.
Vi kan bättre. Det visar vi i nybro
Vi kan bättre. Det visar vi i nybro
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Du får tycka precis som du vill. Jag anser bara att 9 dagars ledighet är alldeles för länge när det är så pass viktigt som det är nu. Dessutom hade Lakers ett drömläge att klättra i tabellen när de hade spelat 2 och 3 matcher minder än de flesta lagen. Vi har fått in Ville, Ström, Carlsson och Coby, relativt sent under säsongen, de borta träna och spela in dem i en given femma istället kan jag tycka. Jag är sällan negativ, i stort sett första gången denna säsongen, så tar inte riktigt åt mig av ditt svar på mitt inlägg.Åryd Lakej wrote:Hade vi vunnit så hade du vridigt det åt det andra hållet å sagt!Det gjorde susen att spelarna fick 9 lediga dar!!!!!!Zolen wrote:Det är pinsamt, men mer pinsamt är att spelarna får ledigt i 9 dagar, vem har så långa juluppehåll?? Inte jag i alla fall. De går in i ett ruskigt viktigt läge nu, katastrof att ha träningsfritt så länge. Hoppas de lär sig något av detta till nästa säsong. Tror att Lakers kan glömma Topp 7 också tyvärr
Vad jag tycker är riktigt pinsamt är!Ni hittar fan mig allting att gnälla på när det inte går lakers väg...............men när det går bra då är det inte hälften så mycket positiva saker som belyses.
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Nä det behöver du inte!Det var inte att dom var lediga 9 dar som jag som jag belyste...utan att vi hittar så mycket negativa saker mens vi knappt belyser dom positiva när det går bra....
Självklart ska dom ha kritik när dom spelar dåligt,samtidigt ska dom ha beröm när det går bra.
Just nu behöver dom oss suportrar som mest...inte när det flyter på!
Självklart ska dom ha kritik när dom spelar dåligt,samtidigt ska dom ha beröm när det går bra.
Just nu behöver dom oss suportrar som mest...inte när det flyter på!