Dax att förnya:)

Här tippar du resultatet inför nästa match. Du måste vara registrerad användare för att kunna delta.
Inga priser, bara ära.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator, Malul

Post Reply
Malul
c/o LL´s Forum

Dax att förnya:)

Post by Malul »

Som de flesta av er märker så har jag svårt att hinna uppdatera tipstävlingen numera,enkelt förklarat så har jag inte just nu den tid som krävs...(eller internetuppkoppling)

därför är det med lite sorg men med stor glädje jag förpassar stafettpinnen till någon som är villig att ta över!

Du/Ni som tar över kommer ta över moderatfunktionen jag besitter i samråd med ansvarige över forumet,det innebär inga större problem utan mer ett PM som skall skickas till rätt person.

Jag har haft sk*tkul med tipstävlingen och den ger oerhört mycket mer än den tar,så känner ni att det vore kul så tveka inte!:)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

Jag skulle kunna ta över den, jag ska som sagt till spanien och kommer hem nästa fredag den 27 oktober sen därefter går det bra. :wink:
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

Bra!
Du har PM!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

LAKEJ89 wrote:Jag skulle kunna ta över den, jag ska som sagt till spanien och kommer hem nästa fredag den 27 oktober sen därefter går det bra. :wink:
Se till bara att inte Din farsa blandar sig i det ,då blir det pannkaka av alltihop :oops: :lol:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Medgångssupportern
Site Admin

Post by Medgångssupportern »

Tipstävlingen är fan kultur! Vi måste behålla namnet, Maluls tipstävling!! :D
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

alfax wrote:
LAKEJ89 wrote:Jag skulle kunna ta över den, jag ska som sagt till spanien och kommer hem nästa fredag den 27 oktober sen därefter går det bra. :wink:
Se till bara att inte Din farsa blandar sig i det ,då blir det pannkaka av alltihop :oops: :lol:
Hehe! :whistle: :wink:
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

-> Alfax. Tipstävlingen borde väl du hinna sköta, istället för att sitta i Linneparken och mata duvorna och titta på småflickor som alla andra pensionärer. :wink:

Har du redan glömt vem som vann tipstävlingen förra säsongen?

DET VAR JAG! :D
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Post Reply