Är du nöjd med NÅGOT som VLH gör?Gardener wrote:Detta var intressant. Det skulle väl vara kul om det var CJ som skrivit på igen men han har ju inte haft någon försäsongsträning och en otränad spelare är ingen bra spelare. Jag hoppas på någon annan OM det nu ska till någon mer spelare.
"Jakten på nr 12..." ( CJ )
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Snart nära dig...en ny hall
Visst är jag det. Men försök inte tuta i mig att en otränad CJ kan komma in i lakers och bli den poänggöraren som han var förra året. Hade han varit med på försäsongsträningen så hade det varit en annan sak. Om det nu ska släppas en jättestor bomb så måste det ju vara någon annan än CJ. Tycker inte du det??????????????????
-
- Forumproffs
OM det nu är CJ som skrivit på. Så är ni nog ensam om att hoppas på någon annan.Gardener wrote:Detta var intressant. Det skulle väl vara kul om det var CJ som skrivit på igen men han har ju inte haft någon försäsongsträning och en otränad spelare är ingen bra spelare. Jag hoppas på någon annan OM det nu ska till någon mer spelare.
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
-
- Inaktiverad användare
- Dragkampslakej
- Forumdemon
-
- Forumproffs
Denna killen har skrivit på. Det kan jag lova.Dragkampslakej wrote:Jag avaktar tills vi vet om han skrivit på med att jubla men vist skulle det vara ett välommet tillskott. Glömmer inte Hadelöv historien när det var så klart att han skrivit på för Lakers men så var ju inte fallet. Väntar med spänning!
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Om nu detta ryktet stämmer så har ju Chiefen skämtat oss allesammans aprillo - i positiv bemärkning givetvis. Utsagan var ju att den buffert som lagts undan för att kunna re-signa CJ istället användes för att kunna signa Nolan och Saviano. Med handen på hjärtat så saknar jag fortfarande en utpräglad målskytt i laget - en lirare som man vet levererar, och skulle CJ, eller någonannan av samma sniperkaliber, nu krita på för Växjö Lakers så skulle det ju vara helt...fantastiskt!
Intressant, mycket intressant...
/T5!!
Intressant, mycket intressant...
/T5!!
Last edited by C70T5 on 10 August 2006, 15:50, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Jag har ju inte gjort någon hemlighet av att jag vill se CJ stänka in några pytsar i Lakerdressen ytterligare en säsong. Det kontraktet skulle vara glädjande.
Charlamovs beskrivning om att han har ett bra skott gör att jag inte ens kommer att tänka på någon annan. Spekulationerna om att han kanske är med redan i kväll stärker ytterligare min uppfattning att det måste vara mannen, myten, legendaren och estradören Jacobsson som är på gång...alltid lika spännande!![Shocked :shocked:](./images/smilies/shocked.gif)
Charlamovs beskrivning om att han har ett bra skott gör att jag inte ens kommer att tänka på någon annan. Spekulationerna om att han kanske är med redan i kväll stärker ytterligare min uppfattning att det måste vara mannen, myten, legendaren och estradören Jacobsson som är på gång...alltid lika spännande!
![Shocked :shocked:](./images/smilies/shocked.gif)
Eftersom att VLH inte har gått ut med någon info om någon ev. ny spelare så är det förmodligen ingen ny spelare klar.Kjellsson wrote:
Och när kommer de göra det???
Jag hoppas precis som alla andra på att ryktet stämmer angående CJ, men innan VLH bekräftar det så tar jag det som att det inte stämmer eller inte är klart. Skulle bli så j***a besviken om det inte stämde annars.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Det finns ju en annan aspekt som man kanske får beakta om det nu skulle vara CJ som skulle skrivit på kontrakt. Inget snack om hur vida bra tränad han är det har han bevisat förr om åren, men är det inte lite divafason att vänta tills säsongen nästan är igång? Ska de andra spelarna få göra likadant när det är deras tur? Jag tror visserligen inte CJ är en sådan typ som vill vara diva, men vad skickar det för singnaler till resten av spelarna om man kan bestämma sig hux flux för att jag spelar? MEn som Dolitle skrivar har vi inget hört ännu om att det är någon spelare på ingång utan bara någon forumskribent som tror sig veta.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
om det nu är CJ som signat (om det är någon överhuvudtaget) så skall man nog förstå att med nyfödda tvillingar är det kanske inte så lätt att ha en hockeykarriär och samtidigt få det privata att fungera. Sen har jag hört att CJ tydligen skall ha skött sin barmarksträning på egen hand så skulle det vara han så skall vi nog inte vara rädda att vi får in någon lönnfet föredetting.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
-
- Forumamatör
Allvarligt ...
Jag tror faktiskt inte det i så fall är CJ ... jag menar varför skulle han skriva på nu ?!? ... nä är det någon "ny" överhuvudet taget så är det en utfyllnadsspelare som ska hoppa in i fall av skada eller dyl.
Å varför spekulera alls ... är det något går ju räknaren igång ... när den står på 00:00:00 då vet vi ju i så fall ...
Äh ... glöm nya spelare och rykten och trams ... tänk på den underbara straff som lades i Lakerdome ... ojojoj. (Ketchup och senap på den Fasth?)
Mina tvivel och farhågor lugnades lite i alla fall i och med deras spel i 2:a i alla fall.
FORZA LAKERS![Golfclap :golfclap:](./images/smilies/golfclap.gif)
Å varför spekulera alls ... är det något går ju räknaren igång ... när den står på 00:00:00 då vet vi ju i så fall ...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Äh ... glöm nya spelare och rykten och trams ... tänk på den underbara straff som lades i Lakerdome ... ojojoj. (Ketchup och senap på den Fasth?)
Mina tvivel och farhågor lugnades lite i alla fall i och med deras spel i 2:a i alla fall.
FORZA LAKERS
![Golfclap :golfclap:](./images/smilies/golfclap.gif)
För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Skulle det stämma att CJ har ritat på för Växjö Lakers så blir jag...glad, nästintill euforisk faktiskt. Ryktet kan ju inte vara helt taget ur luften med tanke på att det surrades ganska så friskt på läktaren i torsdags. Det är ju bara att smälla ut det på hemsidan, gör det inofficiella officiellt! Om vi nu ponerar, och framför allt hoppas, att Nolan och Saviano är två giftiga snipers så ser ju detta riktigt intressant ut. Frågan man ställer sig då är ju om inte Växjö Lakers innehafver en av allsvenskans bästa andralina?
- Saviano - Nolan - Pikkarainen(?), Weinstock(?), Hjalmarsson(?)
- Jacobsson - Thorre - Bois
Oj, vad det ser bra ut...
/T5!!![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
- Saviano - Nolan - Pikkarainen(?), Weinstock(?), Hjalmarsson(?)
- Jacobsson - Thorre - Bois
Oj, vad det ser bra ut...
/T5!!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]