hallå Malul hur svårt kandet va att förstå att det inte går å åka buss till asien
åååååååååååååvi e tjugo pågar ibastun
låtom oss åka till Kairo å se på fjollorna
vaskajatamejtill?
en te gånhg:vill dricka öl tjeckien Å titta på blommorna )
Walle wrote:hallå Malul hur svårt kandet va att förstå att det inte går å åka buss till asien
åååååååååååååvi e tjugo pågar ibastun
låtom oss åka till Kairo å se på fjollorna
vaskajatamejtill?
en te gånhg:vill dricka öl tjeckien Å titta på blommorna )
ja vad svarar man på ett sånt dräpande svar?
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Jag längtar inte alls efter augusti, då skulle jag vara helt nollad i huvudet, det är väl sommaren som man lever upp, med den sol och värme man kan få då. Fy fan om året bara bestod av vinter.
på comets forum verkar intresset rätt stort för att komma ner till matchen, hoppas bara lakejerna är med och supportrar oxå även om det är träningsmatch!!
nja jag tror inte att de håller allsvensk toppklass, men kanske ligger mellan div 1 och botten av allsvenskan. Kanske skulle kunna jämföra dem med Troja eller TAIF.
Tjaa.. det kommer vel annpå hvem de to siste spillerne blir, hvis vi får Kristian Gahn som det ryktes om, så kan vi vel være litt over bunnen i allsvenskan Men hvem vet hvor vi hadde endt hen.
Lakersfan_03 wrote:Hur bra är comet jämfört med lakers ??.
Skulle comet toppa allsvenskan eller vara ett mittenlag ev bottenlag ?.
någon som vet?
Hadde nok ligget på 1-4 plass i 1.div. Har bra nok spillere men mulig litt få(slitne på slutten av ses.? Hvar det i fjor ihvertfall). Johan Tellström er vel den mest profilerte svensken på laget. Kommer nedom hvis transport ordner seg.
Fy faen for rot. Nettopp fått lista med treningskamper på www.ikcomet.no og der nevnes det ingenting om kampen mot skövde(12.aug.) eller mot dere(13.aug). I stedet har vi fått hjemmekamp 12.aug. mot ligakollega Furuset. Noen her som vet noe om hvorfor Växsjö har satt opp kampen mot oss?
Förvirrat som vanligt. Hhhhmm...vi får avvakta. Antingen har ditt gäng tyckt det ger mer att möta konkurrenten innan seriestart (vilket är ren bull) eller så har vi lyckats med konststycket att (på pappret) få ett bättre motstånd. Trist. Matchen mot Comet var den enda jag tänkt se utav träningsmatcherna. Förutom matcherna i TJECKIEN och ÖSTERRIKE då givetvis!
När Växjö Lakers drar iväg på sitt inplanerade träningsläger till Österrike och Tjeckien i slutet av augusti så ska dom spela tre träningsmatcher. Två matcher mot österrikiska Linz och en match mot tjeckiska Písek. Ni som vill fördjupa er mer om dessa två lagen kan göra det på deras respektive hemsidor;