ur MIF:s direktrapportering:
"Har svårt att se hur Redhawks ska vända detta. Det har varit dåligt hela matchen hittills, och jag vet vad som ska till för att det ska vända. Växjö är inte bra, men Redhawks är sämre."
har ni tänkt på att när vi vinner så är det i stort sett ALDRIG för att vi är bra, utan för att det andra laget har en dålig dag. intressant resonemang
Skönt när man får rätt!!! Sa ju innan att ni skulle ta poäng!! Malmö var helt klart mätta å det uttnyttjade Lakers på bästa sätt. GRATTIS!!!! Själv är jag grymt glad över Taifs vinst i Olofström
Jo, du trodde ju det LasseMaja, vilket jag verkligen inte gjorde. Ja ni vann och det var bra för nu lägger ni poäng till er favör just mot Olofström. Sorg i Ljungby kan jag tänka mig.
Ett forum är väl till för att ventilera sina åsikter Lakersfan_03, vore ju trist om alla tyckte likadant hela tiden.
Nej, jag håller inte på bandyklubben.
Hobbe GBG wrote:Ett forum är väl till för att ventilera sina åsikter Lakersfan_03, vore ju trist om alla tyckte likadant hela tiden.
Nej, jag håller inte på bandyklubben.
[/img][/list]
Vilket är ditt lag i hjärtat då......Frölunda kanske?
Det är helt riktigt alfax! Inget glamoröst lag direkt, inte direkt något större drag på matcherna. (ni har nog mer publik i cafeterian än vad vi har på läktarna)
Men det upplevde väl ni på gamla goda Växjö HC tiden när ni slogs mot Diö, Åseda och Skillingaryd?
Hobbe GBG wrote:Det är helt riktigt alfax! Inget glamoröst lag direkt, inte direkt något större drag på matcherna. (ni har nog mer publik i cafeterian än vad vi har på läktarna)
Men det upplevde väl ni på gamla goda Växjö HC tiden när ni slogs mot Diö, Åseda och Skillingaryd?
Nä vi är bara en massa medgångsfans som bara har kollat på Lakers!!
HC vilka????
Hobbe GBG wrote:Det är helt riktigt alfax! Inget glamoröst lag direkt, inte direkt något större drag på matcherna. (ni har nog mer publik i cafeterian än vad vi har på läktarna)
HC vilka????
Ded där orden får stå för serra ,vi var väl ett hundratal som stod där på läktaren de sista åren med HC.
HC vilka????
Ded där orden får stå för serra ,vi var väl ett hundratal som stod där på läktaren de sista åren med HC.
Samma här. Men vilken resa vi har haft dom senaste åren.
Hade någon för 6-7 år sedan sagt att vi skulle slå Malmö i landets näst högsta liga hade han suttit andra sidan Växjösjön idag.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!