Helt otroligt!!!

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
LasseMaja
Forumdemon

Helt otroligt!!!

Post by LasseMaja »

Idag var jag å bevittnade nåt jag aldrig gjort tidigare på en hockeyrink!!!! Taif spelar ut Pantern efter noter, leder med 6-2. Sen tappar Oskar in ett väldigt billigt Panternmål, detta blir början till en sanslös vändning man inte sett maken på!! På typ 5 minuter går man å gör 5 mål!!!!! :cry: Det är efter sånt här som man frågar sig om hockeyn är värd pinan!!!! Att vi sen iaf fick en poäng känns som att det kvittar.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Otroligt, jag satt och tittade på swehockey och såg aldrig att tredje perioden började, trodde att det var mer än avgjort då.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
LasseMaja
Forumdemon

Post by LasseMaja »

Finns nog inget som kan göra mig så besviken som hockey, tur är väl att det inte finns många saker som ger mig sån glädje samtidigt!! :?
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Nä, både hockey och för mig det mesta inom idrottsvärlden, gör mig övernaturligt lycklig vissa stunder och nästa gång upplever jag frustrationen så otroligt stark att jag nästan går genom väggar. Ja, idrotten är helt otrolig egentligen, den är härlig. :?
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Linkan
Forumentusiast

Post by Linkan »

Verkar som det finns offensiv kvalite men ingen defensiv
sånt får inte hända...
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Yunix66
Forumamatör

Post by Yunix66 »

hmmm Har gjort allt i min makt för att förtränga en viss bortamatch som spelades förra året mot ett visst röd/blå/gult hockeylag.
Men nu flög hela den sista perioden upp på näthinnan igen...

:evil: Tack för det LasseMaja :evil:
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Yunix66 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Troja har ju gjort nåra sura vändningar mot Lakers åxå. ;)

Det här med vändningar kan vara det jävligaste, och med underbara som finns inom sporten, helt beroende på vilka som vänder. ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

buck wrote:Yunix66 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Troja har ju gjort nåra sura vändningar mot Lakers åxå. ;)

Det här med vändningar kan vara det jävligaste, och med underbara som finns inom sporten, helt beroende på vilka som vänder. ;)
Man minns ju 2003 i Sunnerbohov andra matchen i allsvenskan,lakers leder med 6-0 inför sista perioden och matchen slutar 5-6 :lol:
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

+ att Troja hade en 6-6 puck inne som inte domaren såg pga all dimma som var....:)
Yunix66
Forumamatör

Post by Yunix66 »

Det roligaste är:
När sitt eget lag hämtar upp ett stort underläge så är det en bragd, en otroligt kämpainsats, hög moral, helt rättvist och bla bla bla..

Samtidigt om man tappar ett stort underläge så borde målvakten och försvaret få köra nattliga (idioten)träningar i en månad framöver, tränaren borde naturligtvis ha tagit en tidigare time out och bla bla bla..

Ganska kul när man tänker på det :roll:
KyriakoS
Forumproffs

Post by KyriakoS »

Yunix66 wrote:Det roligaste är:
När sitt eget lag hämtar upp ett stort underläge så är det en bragd, en otroligt kämpainsats, hög moral, helt rättvist och bla bla bla..

Samtidigt om man tappar ett stort underläge så borde målvakten och försvaret få köra nattliga (idioten)träningar i en månad framöver, tränaren borde naturligtvis ha tagit en tidigare time out och bla bla bla..

Ganska kul när man tänker på det :roll:
man har alltid rätt i eftehand :)
Post Reply