Nja är det inte fel sätt att sätta en stjärna på läktaren som Boork gör ,han kanske bli förbannad och inte visar något i framtiden.......ironi.....................tänkte bara på att hur tränare tar till metoder för att det ska funka bättre och blir sågade för detta.
Zebbe wrote:Många hyllar Wikegård, men säg mig.....vad har vunnit för ngt???????
Inte ett skit vad jag vet i högre sammanhang....
Anser att Wikegård kan lugna ner sig lite tills han vunnit ngt.....
Nej, han har inte vunnit något mästerskap men mångas respekt. Wikegård har sin fulla rätt, liksom du, att ha åsikter. Det är många i hockeysverige som isåfall ska vara lugna tills de vinner något. Vad tråkigt det skulle vara. Hockey berör, oavsett vilken nivå den spelas på .
Måste säga att den respekt som han vunnit är ju enbart grundat på hans munläder, och inte de sportsliga framgångarna...
Har svårt att förstå hur man höjer han till höjderna, när han själv aldrig leverat ngt resultat av rang.....
Wikegårds ledarstil är ju ett levande bevis på att det inte lyckats nämvärt..
Wikegård har naturligtvis rätt till att tycka, precis som du och jag...
Men jag tycker det känns bättre att lyssna och lära av de som lyckats leverera resultat.
Visst måste man hålla med om att Wikegård är cool men
nu har han dragit sig tillbaka och passar bättre som kommentator
där han lever sig in i matcher som när landslaget spelade....
då är han hysterisk rolig att lyssna på.
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Jag tycker att Wikegård är en frisk fläkt som expertkommentator, han är rakt fram, säger saker rakt ut, ibland inte så genomtänkta kanske, men jag gillar människor som bjuder på sig, Dessutom är han modemedveten klär sig med stil, är förbaskat vårdad och det gillar jag.