Radio hallan 15.00.Du kan även gå in på hammers forum och kolla.De börjar diskutera nya namn på klubben som kanske ska starta i DIV 3 till hösten.
Hoppas de börjar en hockeyfond redan i trean isåfall så att de slipper gå samma öde till mötes igen
Last edited by erok on 17 November 2005, 15:37, edited 2 times in total.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Johan Carlsson vill nog en del allsvenska klubbar signa likaså Ville K, sen är nog en handfull spelare riktigt bra div1 spelare medans resten skulle bli utfyllnadsspelare i div1.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Nu är det som det är och det enda vi kan ta lärdom av är det att pengar är allt.Så fort jag får klartecken så ska min 50 lapp höjas till en 100.
Lakers ska aldrig hamna i denna sitration om jag får bestämma
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Både Dolitle och Ländell har fått en mall på hur enkelt det är att skapa en fond.Får se vem av de två som är först på att starta upp det .Skiter igentligen vem som startar vad bara pengar kommer in och att det funkar för alla som vill vara med att stötta Lakers ekonomiskt
erok wrote:Både Dolitle och Ländell har fått en mall på hur enkelt det är att skapa en fond.Får se vem av de två som är först på att starta upp det .Skiter igentligen vem som startar vad bara pengar kommer in och att det funkar för alla som vill vara med att stötta Lakers ekonomiskt
Vad är det för mall Erok?
Och vad är syftet? En egen fond? Räcker det inte med Lakerspucken?
Eller har jag missuppfattat vad du menar?
Ländell är väl medveten om att det varit strul med Lakerspucken,men jag skulle vara förvånad om det inte är dragit något senast nästa vecka.
Någon ny fond anser jag inte är aktuell att starta.
Det är fruktansvärt enkelt att starta en fond som fungera.Tar ca 20 min sen är det bara att börja infomera folk om att den finns.Banken sköter alla papper och så får man en redovisning varge månad på hur många som är med och hur mycket pengar det finns.Idag finns det varken redovisning eller uppgifter på hur mycket det kommer in varge månad.
Ej heller dras det från alla konton men det är väl att det dras från några
Behöver inte vara en ny fond.Bara en bank som är villig att ställa upp så att alla problem fungera på 20 min.Och den banken har jag informerat om.
Har man sen en jäkla tur så kanske de inte är helt oävna på att gå in med lite sponsorpengar
satsa allt på Lakerspucken istället...
Oki..jag köper att den inte har fungerat, men då är det desto viktigare att få den att fungera istället för att dra igång en till??
och vad skulle vara skillnaden på en "fond" och Lakerspucken????
Tråkigt för Hammers men sånt är livet. Det är bara att önska hockeyn i Halmstad lycka till i framtiden. Det finns förhoppningsvis några lärdomar från Hammers som man kan ta med sig i framtiden.
Ja, det är trist att Hammers gått i konkurs. Ett av de lag som växte fram som ett pop-lag och som vi nog ändå tog efter en del i början. Ekonomin är viktig, det går inte att leva på svaga ekonomiska armar. De jag tycker mest synd om är inte de anställda spelarna, för de tycker jag inte ett dugg synd om, utan de personer som lagt ner ett otroligt arbete ideelt och som i alla lägen satt klubben i främsta rummet och alltid jobbat med gott mod. De är det synd om.