Jimi Hendrix wrote:Om ni vill så får ni ta Tjejhockeyns träningstid på
lördag 8/3 mellan 12.30-14.00. Vi ska till Jkpng
å spela. Har snackat med Anderzon om detta.
Ni som spelar mjukhockey... vad säger ni om att byta istid med damhockeyn och lira på lördag istället för söndag?
Hmmm.........
För en annan som jobbar var tredje lördag är det kanske inte så lyckat av den anledningen. Söndag morgon är perfekt för min del för då ligger ju ändå den övriga familjen och sover (i alla fall när man sticker)
Lördan har man ju så mycket annat att göra, t.ex slipa trägårdsmöbler och annat.
Ni behöver inte byta! Ni får både lördag o söndag
Kan vara skönt med träning då Växjö Kommun vill
stänga av kylan till uterinken på söndag, så passa på!!
Kritiker är som eunucker i ett harem.
Dom vet hur det går till, dom ser det varje dag,
Men dom kan inte själva.
Men va??? Ska dom alla redan stänga av den??? De e de mest konstigast folk jag vet... Dom vill först inte ha nån av våran reklam i ishallen .. N u vill dom inte heller ha nån istid till oss
SuDn wrote:Men va??? Ska dom alla redan stänga av den??? De e de mest konstigast folk jag vet... Dom vill först inte ha nån av våran reklam i ishallen .. N u vill dom inte heller ha nån istid till oss
Anledningen är tydligen att man ska börja preparera fotbollsplanerna
och att det som vanligt skylls på personalbrist Fan tro't
Kritiker är som eunucker i ett harem.
Dom vet hur det går till, dom ser det varje dag,
Men dom kan inte själva.
Man måste som deltagare faktiskt berömma Roger för att komma och serva 3 deltagare vid dagens sammankomst på uterinken. I övrigt kan nämnas att jag med ett snyggt och välriktat slag mot sargkanten lyckades att klyva min klubba! Vi ses imon
Ja du sudden, det var jag och tobbe oxå
Sen hade Roger med sig en kompis. Vet inte riktigt men Roger kanske försöker skaffa sig en "stand in" inför nästa säsong
Det var inte bara sorren som lyckades med att ta sönder en klubba, min gick åt helvete oxå. Så imorn blir det inget spel för mig