Växjö Lakers ??
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers ??
Är det bara jag som är riktigt orolig för kommande säsong ?. Träningsmatcherna har inte gått som på räls precis och jag vet att man inte behöver ta ut något i förskott över dem , men jag börjar ändå bli orolig för kommande säsong.
Vem vet kanske får vi spela i 1an nästa säsong . Det hoppas jag verkligen inte , Hoppas laget lyfts när serien börjar vi som supportrar ska stötta dem så mycket som de går och göra vårat jobb.
/ Amil
Vem vet kanske får vi spela i 1an nästa säsong . Det hoppas jag verkligen inte , Hoppas laget lyfts när serien börjar vi som supportrar ska stötta dem så mycket som de går och göra vårat jobb.
/ Amil
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
På hur träningsmatcherna har gått.
Att vi inte har vunnit en enda match med några mål. visst troja 3-0 och bofors 6-5.
Men
Taif förlust
nybro förlust
rögle förlust
Almtuna förlust
Sen två kryssmatcher mot Vsk och bofors på bortaplan som nog får ses som ett godkänt resultat.
Ett allsvenskt lag har vi vunnit mot och det med 6-5 där vi gjorde många individuella misstag hoppas det inte blir likadant i serien.
Eller oroar jag mig i onödan ?
Att vi inte har vunnit en enda match med några mål. visst troja 3-0 och bofors 6-5.
Men
Taif förlust
nybro förlust
rögle förlust
Almtuna förlust
Sen två kryssmatcher mot Vsk och bofors på bortaplan som nog får ses som ett godkänt resultat.
Ett allsvenskt lag har vi vunnit mot och det med 6-5 där vi gjorde många individuella misstag hoppas det inte blir likadant i serien.
Eller oroar jag mig i onödan ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag tror att du oroar dig i onödan.
Taif matchen är bara att glömma. Taif spelarna skulle offra ena handen för att vinna, minns matchen mellan Lakers och Hv förra året. Taif hade spelat en match innan, denna matchen var VLH:s första.
Nybro förlusten. Nybro var bättre den matchen.
Rögle matchen. Rögle är ett förväntat topp lag. Dom var helt klart bättre. Tror dock inte att skillnaden kommer att vara så stor när det väl gäller.
Almtuna matchen. Almtuna fick några billiga mål och försvaret var lite darrigt . En anledning kan vara att vi gick runt på 8 backar. Det gör man aldrig i serie matcher, beroende på att spelarna inte kommer in i matchen så bra då.
Oavgjort mot Bofors. MVG, Bofors kommer att vara på övre halvan och kriga. Anser att det är mycket bra att spela oavgjort mot dom på bortaplan.
Oavgjort mot Västerås. Tippad bland dom 4 bästa i serien. MGV+ att spela så bra mot dem.
Vinst mot Bofors. Vinst behövs det sägas mer.
Vinst mot junisTroja. Oväntat ? Nej.
Tränaren har en syfte med träningsmatchen. Vad det nu än är så kan man inte säga att laget klarade det eller inte om man inte vet det syftet. Visst, det går ju aldrig ut på att förlora, men det viktigaste i en träningsmatch kanske inte är att vinna?
Jag tror på detta laget, jag är inte orolig. Landar vi kring 8 platsen +-1 placering är jag mycket nöjd.
Taif matchen är bara att glömma. Taif spelarna skulle offra ena handen för att vinna, minns matchen mellan Lakers och Hv förra året. Taif hade spelat en match innan, denna matchen var VLH:s första.
Rögle matchen. Rögle är ett förväntat topp lag. Dom var helt klart bättre. Tror dock inte att skillnaden kommer att vara så stor när det väl gäller.
Almtuna matchen. Almtuna fick några billiga mål och försvaret var lite darrigt . En anledning kan vara att vi gick runt på 8 backar. Det gör man aldrig i serie matcher, beroende på att spelarna inte kommer in i matchen så bra då.
Oavgjort mot Bofors. MVG, Bofors kommer att vara på övre halvan och kriga. Anser att det är mycket bra att spela oavgjort mot dom på bortaplan.
Oavgjort mot Västerås. Tippad bland dom 4 bästa i serien. MGV+ att spela så bra mot dem.
Tränaren har en syfte med träningsmatchen. Vad det nu än är så kan man inte säga att laget klarade det eller inte om man inte vet det syftet. Visst, det går ju aldrig ut på att förlora, men det viktigaste i en träningsmatch kanske inte är att vinna?
Jag tror på detta laget, jag är inte orolig. Landar vi kring 8 platsen +-1 placering är jag mycket nöjd.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
-
- c/o LL´s Forum
Landar vi nånstans i mitten så är man helt klart nöjd men tycker nästan ändå lakers borde sattsa högre men förstås serierna slås ihop nu och det blir svårare.
vi kommer nog bjuda på en del överraskningar med i serien. Man ska ändå aldrig säga aldrig men tänk om vi skulle hamna på en 4e placering ?.
Nä så långt vågar jag inte drömma inte just nu.
Jag hoppas bara att om det börjar lite trögt för lakers att publiken INTE börjar svika eller liknande för vi ska stötta dem oavsett hur det går .
Vi som är medlemmar i LL vet att man ska stötta lakers i med och motgång , kanske får vi en motgång då är det bara till att heja och kämpa mer.
Den 28e mot Oskarshamn kommer nog bli riktigt kul hoppas vi kan göra en jämn match mot Oskarshamn så det blir en härlig match att se på.
vi kommer skapa en fin stämining i lakerdome och kanske kan vi för en gångs skull vinna premiären ?.
Kanske oroade jag mig i onödan.
vi kommer nog bjuda på en del överraskningar med i serien. Man ska ändå aldrig säga aldrig men tänk om vi skulle hamna på en 4e placering ?.
Nä så långt vågar jag inte drömma inte just nu.
Jag hoppas bara att om det börjar lite trögt för lakers att publiken INTE börjar svika eller liknande för vi ska stötta dem oavsett hur det går .
Vi som är medlemmar i LL vet att man ska stötta lakers i med och motgång , kanske får vi en motgång då är det bara till att heja och kämpa mer.
Den 28e mot Oskarshamn kommer nog bli riktigt kul hoppas vi kan göra en jämn match mot Oskarshamn så det blir en härlig match att se på.
vi kommer skapa en fin stämining i lakerdome och kanske kan vi för en gångs skull vinna premiären ?.
Kanske oroade jag mig i onödan.
Kan det vara som så att herr Fagervall har kört med olika 'syften' i alla åtta träningsmatcher? Möjligt - men med facit i hand så har ju dessa åtta 'syftena' varit aningen fruktlösa. Jag har sett alla matcher utom en (Karlskoga matchen) och jag tycker verkligen inte att Växjö Lakers har övertygat, sanningen kan ibland svida, men så är det. Och jag tycker att det är oroande att ett lag inte kan prestera bättre efter åtta matcher, linjer, strukturer och tanke finns ju inte för tillfället. Utan det är bara att åka in på vinst och förlust, dumpa pucken i offensiv zon och åka utav bara helvete. Bedrövligt att skåda.dolitle wrote:Tränaren har en syfte med träningsmatchen. Vad det nu än är så kan man inte säga att laget klarade det eller inte om man inte vet det syftet.
Jag tror också på Växjö Lakers, jag är medlem i Växjö Lakers och LL, betalar till Pucken och allt annat högaktningsfullt - men man måste vara realist. Växjö Lakers spel hittills imponerar verkligen inte. De spelare som är tänkta att kampera ihop den kommande säsongen måste få göra det också - Joakim Fagervall måste skippa detta meningslösa alternerande för att ist satsa på de 'par'som ska lira ihop. För det finns ju en del spelare som hittills har visat allt annat än ett jeflar anamma. Seriestarten och allvaret är bakom knuten. Jag tyckte mig kunna se ett aningen strukturerat spel mot Vik - men tji fick jag, och detta var för tre matcher sedan...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Det är klart att alla vill spela så mycket som möjligt. Men på den här nivån skall inte det räcka, alltså bara att vilja. Vissa är bättre än andra. Ibland är någon hetare, någon kallare. Jag tror på trygghet, men inte på garantier. Dessutom bör de alla ha klart för sig vad deras roll är. Jag tror det blir förvirrat om spelaren har ny omgivning i varje byte eller tvingas anta en ny roll och position period för period. Spelarna anpassar sig till varandra, men det är svårt när man knappt hinner uppfatta vilka de fyra andra är. Forward? Back? Målvakt? Höger? Vänster? Fagervall har det material han har. Jag vet att han testar, och det behöver han göra för att hitta rätt i kedje -och backformationerna. Men det skall inte behöva ta så här lång tid. Det är bättre att han nu bestämmer sig för att köra exempelvis Romö, Selander, Jarno även om det med facit i hand kanske varit bättre att ha Romö, Markusson, Rosén eller Romö, Calder, Gäry eller Romö, Andersson, A.Persson eller...ni förstår vad jag menar. Då får kedjan en chans att hitta sina roller, öka förståelsen för varandras spelstil osv.
Det som möjligen kan ha testats idag var hur spelarna klarar kaos. Nu är det testat. Åter till allvaret.
Det som möjligen kan ha testats idag var hur spelarna klarar kaos. Nu är det testat. Åter till allvaret.
-
- c/o LL´s Forum
Nått som jag också tycker är jefla dåligt så är det info ifrån vaxjolakers.nu
Inget inför matchen eller kommentarer ifrån tränarna eller spelare. Nu blir det ett mail till klubbchefen
Inget inför matchen eller kommentarer ifrån tränarna eller spelare. Nu blir det ett mail till klubbchefen

<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
-
- c/o LL´s Forum
Tycker också infon på vaxjolakers.nu är riktigt låg nu.maximus wrote:Nått som jag också tycker är jefla dåligt så är det info ifrån vaxjolakers.nu
Året när vi kom upp till allsvenskan så var det väldigt massa nyheter , eller kanske är det så att inget i Växjö Lakers händer längre ?. nä så kan de inte vara.
Inga nya bilder på hur det går i ishallen heller ?.
Vore kul om man kunde få se det , annars är det bara raka vägen upp till hallen och se sig omkring!.
VM i bortförklaringar ???dolitle wrote:Jag tror att du oroar dig i onödan.

[b]Mörrum Hockey, den enda RIKTIGA hockeyföreningen i Blekinge[/b]
Du behöver inte ursäkta något. Du kan istället berätta var du hittar bortförklaringarna.Fixo wrote:
VM i bortförklaringar ???(ursäkta jag kunde inte)....
Jag en snabb kort analys av varje match, hittar inga bortförklaringar själv. Men jag kanske inte ser dem för att jag själv har skrivit texten??
Bortförklaringar vet jag inte, men däremot tycker jag mig se en enorm optimism hos dolitle. Att godta vinsten mot Bofors som vinst, därmed basta är ju ett rätt enkelt sätt att se på det och skulle man vända på det så skulle det ju betyda att eftersom vinsten i sig är anledning nog att godkänna resultatet så skulle förlusterna vara anledning nog att kritisera resultatet. Och att sen ge betyget MVG till två oavgjorda matcher är ju också rätt rejält Lakers-positivt må jag säga.
Men, jag känner igen i stort sett vartenda argument som om de hade kommit från mina egna tankegångar och ursäkter efter matcherna, och det är skönt att det bland alla pessimister och gnällspikar finns en och annan som försöker hitta det positiva i motgångarna. All heder åt dolitle

Men, jag känner igen i stort sett vartenda argument som om de hade kommit från mina egna tankegångar och ursäkter efter matcherna, och det är skönt att det bland alla pessimister och gnällspikar finns en och annan som försöker hitta det positiva i motgångarna. All heder åt dolitle

hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Jag är inte direkt orolig för Lakers kommande sässong! Första träningsmatchen är ju inget att snacka om det var katastrof spelmässigt från Lakers håll.
Men sen tycker jag att det ser bättre o bättre ut hela tiden. Det har varit en ganska stor spelaromsättning i Lakers till kommande sässong, milt sagt och jag tror det kan vara det som gör att det tar längre tid än vanligt att hitta grundspelet. Harmoni i laget verkar råda och det är en god förutsättning!
Allla vi läktarcoacher här på forumet verkar ha minst steg 4 i coachutbildning, så bra som vi är insatta i vad Fagerwall/Evertsson vill ha ut av träningsmatcherna!
Tycker det är väldigt klokt att hela tiden trappa upp motståndet ju närmare starten vi kommer och motivationen att ge HV71 en känga lär väl vara ganska hög.
Men sen tycker jag att det ser bättre o bättre ut hela tiden. Det har varit en ganska stor spelaromsättning i Lakers till kommande sässong, milt sagt och jag tror det kan vara det som gör att det tar längre tid än vanligt att hitta grundspelet. Harmoni i laget verkar råda och det är en god förutsättning!
Allla vi läktarcoacher här på forumet verkar ha minst steg 4 i coachutbildning, så bra som vi är insatta i vad Fagerwall/Evertsson vill ha ut av träningsmatcherna!
Tycker det är väldigt klokt att hela tiden trappa upp motståndet ju närmare starten vi kommer och motivationen att ge HV71 en känga lär väl vara ganska hög.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Får börja med att tacka.Gretzky wrote:Bortförklaringar vet jag inte, men däremot tycker jag mig se en enorm optimism hos dolitle. Att godta vinsten mot Bofors som vinst, därmed basta är ju ett rätt enkelt sätt att se på det och skulle man vända på det så skulle det ju betyda att eftersom vinsten i sig är anledning nog att godkänna resultatet så skulle förlusterna vara anledning nog att kritisera resultatet. Och att sen ge betyget MVG till två oavgjorda matcher är ju också rätt rejält Lakers-positivt må jag säga.
Men, jag känner igen i stort sett vartenda argument som om de hade kommit från mina egna tankegångar och ursäkter efter matcherna, och det är skönt att det bland alla pessimister och gnällspikar finns en och annan som försöker hitta det positiva i motgångarna. All heder åt dolitle![]()
![]()
Klart att jag godtar en vinst, annars vore det ju konstigt. Självklart hade jag hellre sett att vi vann med 6-2 iställer för 6-5. Men en vinst är alltid en vinst.
Om man spelar oavgjort på borta plan mot 2 av seriens 4-6 bästa lag,tycker jag det är värt MVG. Vi måste inse att detta inte är div 1 utan detta är HockeyAllsvenskan. Landets 2:a serie ungf som en toppad SuperAllsvenska. Där jag tror det är realistiskt att hoppas att vi slutar någonstanns i mitten av tabellen.
Jag saknar fortfarande den rätta inställningen på isen och i båset, både från spelarna och tränarna. Fagerwall borde varit röd av ilska efter vissa av Almtunas mål i lördags och en del av spelarna har helt klart problem med vad de uträttar på isen.
Jag hoppas och ber att Calder är den sista länken som kommer se till att det blir lite mer jävlar anamma.
Nu är det snart skarpt läge och då måste alla ha en vinnarskalle annars får vi problem!
Jag hoppas och ber att Calder är den sista länken som kommer se till att det blir lite mer jävlar anamma.
Nu är det snart skarpt läge och då måste alla ha en vinnarskalle annars får vi problem!
-
- c/o LL´s Forum
- Hockeyoraklet
- Forumamatör
Oxå jäkligt orolig!
Tillhör den skaran som befarar det värsta inför den kommande säsongen, efter vad jag sett och hört så måste huvudmålet inför seriestarten vara att undvika negativt kval.
Men det är inte grabbarna på isen som oroar mej mest utan det är ledingen i båset som inte infriar förväntningarna hitills.
2½ vecka till seriestrt..bara 2 träningsmatcher kvar.....då måste man ju sluta plottra med femmorna...det är ju nu detaljerna ska slipas in.
Lakers har ju de två senaste säsongerna tappat mkt poäng i seriestrarten....tror man behöver en kanonstart i årets tuffa serie...annars kan det bli jäkligt tungt. Risken är ju oxå stor att man tappar publik, det finns ju ca. 2-2500 tappra som nästan alltid kommer...men dom andra som behövs för att fylla hallen tror jag håller på att tröttna............ hoppas verkligen jag har fel..men känns så ibland när man hör snacket på jonbbet eller på stan.
Men det är inte grabbarna på isen som oroar mej mest utan det är ledingen i båset som inte infriar förväntningarna hitills.
2½ vecka till seriestrt..bara 2 träningsmatcher kvar.....då måste man ju sluta plottra med femmorna...det är ju nu detaljerna ska slipas in.
Lakers har ju de två senaste säsongerna tappat mkt poäng i seriestrarten....tror man behöver en kanonstart i årets tuffa serie...annars kan det bli jäkligt tungt. Risken är ju oxå stor att man tappar publik, det finns ju ca. 2-2500 tappra som nästan alltid kommer...men dom andra som behövs för att fylla hallen tror jag håller på att tröttna............ hoppas verkligen jag har fel..men känns så ibland när man hör snacket på jonbbet eller på stan.
Det handlar väl också att man ska vinna lite matcher för attTrigger wrote:Träningmatcher går väl helt ut på att träna nya spelideér och formationer eller? Man går väl inte in fullt för att vinna en träningsmatch. Tycker personligen inte att dom säger mycket ! Det är dom matcherna man ska prova säg fram inte mitt under säsongen !
få lite självfortroende.... det får de inte nu direkt. Även känslan av att vinna.
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Tycker det du skriver är helt fel! Alla som håller på med idrott på den här nivån måste bara hata att förlora. Alla förluster skall göra ont även om det bara handlar om träningsmatcher. Faan själv gör jag allt för att vinna till och med mot barnen i monopolTrigger wrote:Träningmatcher går väl helt ut på att träna nya spelideér och formationer eller? Man går väl inte in fullt för att vinna en träningsmatch. Tycker personligen inte att dom säger mycket ! Det är dom matcherna man ska prova säg fram inte mitt under säsongen !

Det Per skriver i klartext är precis det som jag oxå efterlyser. Mer jävlar anamma i båset av F-wall o E-son. De måste oxå hata att förlora. Alla spelarna måste "vara på tårna" och ge allt de kan i varje byte. Blodsmaken ska vara uppenbar när man åker till båset för att byta!
Jag känner mig lite offside än så länge, eftersom jag inte sett en enda träningsmatch än så länge. Ska förhoppningsvis hinna med att se den första imorgon.
Jag kan väl hålla med om att träningsmatcherna till en början ska gå ut på att finna vägen fram till en fungerande konstellation. Men exprimenterandet tycker jag ska vara över inför de sista träningsmatcherna innan seriestart, för då ska finslipningen ske. Jag tycker inte om att det sker en massa nykomponerande när serien har startat, om det inte är skador som är orsaken.
Jag kan väl hålla med om att träningsmatcherna till en början ska gå ut på att finna vägen fram till en fungerande konstellation. Men exprimenterandet tycker jag ska vara över inför de sista träningsmatcherna innan seriestart, för då ska finslipningen ske. Jag tycker inte om att det sker en massa nykomponerande när serien har startat, om det inte är skador som är orsaken.
Last edited by Räven on 12 September 2005, 12:06, edited 1 time in total.
jaha
....mångar ord säger mer j-vla anamma från Fagerwall och Evertsson, det är ju samma coacher i år som förra och då gnällde vi likadant att dom inte var aktiva...så det kan vi nog inte förvänta sig-under förra säsongen bytte duon plats dvs. Fagerwall står bakom grabbarna och Evertsson är den som går framme och pushar.....jag skrev efter TAIF matchen när alla gnällde att detta är ju bara första träningsmatchen om 5-6 lär vi se tendensen-----tyvärr är väl tendensen att killarna i laget har en toppenstämning men det verkar inte fungera på isen?!?!
-känner klar oro över att det bara blivit 2 vinster av alla träningsmatcher hittills, dels för grabbarnas självförtroende....jag menar HV71 i ljungby och Oskarshamn borta är de två träningsmatcherna som återstår, ät det någon som tror på Lakers vinst i dessa?!?!.....men jag är postiv in i det sista...vi får se hur det gått till JUL
vi blir säkert alla överraskade när Lakers är med i toppen.........skönt att få skriva av sig lite........smyger vidare nu........
-känner klar oro över att det bara blivit 2 vinster av alla träningsmatcher hittills, dels för grabbarnas självförtroende....jag menar HV71 i ljungby och Oskarshamn borta är de två träningsmatcherna som återstår, ät det någon som tror på Lakers vinst i dessa?!?!.....men jag är postiv in i det sista...vi får se hur det gått till JUL

"Once a laker, always a laker."
Jämfört med matchen mot Bofors så verkade killarna vara lite tunga i benen och passningarna var ngn meter för långt fram eller bak. Precis som det kan vara i idrott ibland.
Men jag känner mig inte särskilt orolig utan jag har fullt förtroende för Fagerwall !!
Och nu får vi ju inte böra sprida en massa negativa vibbar innan säsongen ens har börjat!!
Jag är riktigt impad av några spelare, Markusson är grymt bra! Romö är en gigant på isen. Selander var riktigt bra mot Bofors men ganska så blek mot Almtuna. Messa och Heino ett par andra favoriter!
Men jag känner mig inte särskilt orolig utan jag har fullt förtroende för Fagerwall !!
Och nu får vi ju inte böra sprida en massa negativa vibbar innan säsongen ens har börjat!!
Jag är riktigt impad av några spelare, Markusson är grymt bra! Romö är en gigant på isen. Selander var riktigt bra mot Bofors men ganska så blek mot Almtuna. Messa och Heino ett par andra favoriter!
jag tror vi kommer tokvinna hela tiden,vi mörkar ju nu och låter t o m nybban tro dom är bättre än oss!Vänta o se!:)
Allvarligt ´skojat så tror jag att 90% av matcherna kommer vara stenhårda och det som kommer avgöra blir laget med bäst form och i viss mån flyt.Om nu lakers sparat på formen så varför inte,vi skall ju vara som bäst om nåra månader...
Allvarligt ´skojat så tror jag att 90% av matcherna kommer vara stenhårda och det som kommer avgöra blir laget med bäst form och i viss mån flyt.Om nu lakers sparat på formen så varför inte,vi skall ju vara som bäst om nåra månader...
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Kan tillägga en sak som jag tror många håller med mig om.
Det är hur viktiga vi Lakejer är för Växjö Lakers , vänta tills den 28e då ska vi visa dem att nu är det på allvar då vaknar de nog till liv.
Även på bortaplan åker en hel del med , nog ger det ett självförtroende med en massa Lakejer vid sin sida.
Med Lakejerna Bättre än någonsin denna säsongen så ska vi visa dom.
Hela Sverige ska få se Lakejerna på Turne , vi är Lakejerna vi är Lakejerna
Det är hur viktiga vi Lakejer är för Växjö Lakers , vänta tills den 28e då ska vi visa dem att nu är det på allvar då vaknar de nog till liv.
Även på bortaplan åker en hel del med , nog ger det ett självförtroende med en massa Lakejer vid sin sida.
Med Lakejerna Bättre än någonsin denna säsongen så ska vi visa dom.
Hela Sverige ska få se Lakejerna på Turne , vi är Lakejerna vi är Lakejerna
-
- c/o LL´s Forum
Problemet med Lakers som jag ser det är att de under för korta perioder under matcherna höjjer sig till en "bra" nivå, som kan räknas som acceptabel! Där emellan har de en alldeles för låg lägsta nivå i nuläget. Gäller att försöka höja denna nivå och se till så at den inte blir lika ihållande som den varit i många av träningsmatcherna.
Kan de bara höja denna lägstanivå och samtidigt försöka bibehålla det "braiga" spelet under längre perioder så tror jag ändå det kan sluta rätt bra tillslut. Matchen mot Almtuna tycker jag Lakers stundtals spelar väldigt bra, men sedan så kommer dessa svackorna (exempelvis när Almtuna får göra 2-3 o 2-4 under kort period, nästan identiska mål dessutom).
Kan de bara höja denna lägstanivå och samtidigt försöka bibehålla det "braiga" spelet under längre perioder så tror jag ändå det kan sluta rätt bra tillslut. Matchen mot Almtuna tycker jag Lakers stundtals spelar väldigt bra, men sedan så kommer dessa svackorna (exempelvis när Almtuna får göra 2-3 o 2-4 under kort period, nästan identiska mål dessutom).
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]