Lakersfan_03 skrev:Mot bofors kommer det inte vara så mycket folk. Nu är det absolut kört. vilken chans vi hade idag. Finner inga ord förresten grattis i förskott
tackar....... tror inte heller det kommer mycke folk!!!! 2227 idag det kommer nog under 2000..tyvärr
Hoppas att VLH gör nått av dessa 2 hemmamatcher vi har kvar så det kommer lite folk iallafall,Tycker dom borde ha nån form av jippo/aktivitet/gå 2 för 1 eller nått.
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
match mot bofors.
En onsdag
mot ett topplag
vi har kvalplatsen inom sikte.
Mycket publik väntas komma , det snackas om 3500 förköpta biljetter.
Nog blir det fullsatt mot Bofors.
Årets match i lakerdome utan tvekan.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag personligen har tappat sugen så gott som helt efter hockey just nu och känner inte den minsta dragningskraften kring återstående matchen. Men självklart kommer man gå på dom ändå. Allt över 2000 i de två återstående hemmamatcherna få väl ses som en sensation.
Ja jag tror många är lite smått uttråkade nu , synd att Växjö Lakers inte kunde göra något speciellt för att locka lite publik. Över 2000 mot bofors har jag mycket svårt att tro.
Mot Malmö dock tror jag de kommer lite mer än 2000 imorgon missar jag min första match på hela säsongen!.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag är också i det närmaste ointresserad av återstoden, inte säkert att jag går imorgon, men mot Malmö går jag i allafall. Tror på 1500 personer, något mer mot Malmö.
Blir säkert många som tänker likadant och struntar i matchen men jag kommer gå ända tills det att det är kört på minsta lilla teoretiska chans!
SÅ DET SÅ!
man hoppas att det budgeterats efter vikande publiksiffror på slutet om inte ks vart aktuell,många lag som kommer känna på det nu fram till slutet av serien om nu inte Tre Kronor sett till att en ny grupp människor söker sig ut till arenorna,man får ju hoppas på detta!
Bofors kommer nog vara en munsbit för oss,vi är grymma utan press:)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Mot malmö skulle man göra en sjuhelvetes satsning på.Ca 50 sponsorer som är med i enkronan.Fullsatt hall = 185.000 kr i kassan.
Man måste ju se framåt nu när det kanske kommer att bli play off matcher om ett år.
Men vist känner man att man häldre vill blicka fram mot höstens träningsmatcher än matcherna som är kvar
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Ja, det känns ok för mig att de mönstrar juniorer. Det bör kännas uppmuntrande för dem att få testa lite i hetluften. Hoppas nu att de får speltid också.