Hur F*N gör dom ?.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Hur F*N gör dom ?.
Dom gör de otroliga igen.
Förut var det med en sekund från slutet.
Nu var det tre sekunder från slutet.
59.57 2 - 3 PP1 Leksand 34. BICEK, Jiri
(22. BEMSTRÖM, Stefan
20. STEEN, Oscar)
Frölunda - Leksand 2-3.
Förut var det med en sekund från slutet.
Nu var det tre sekunder från slutet.
59.57 2 - 3 PP1 Leksand 34. BICEK, Jiri
(22. BEMSTRÖM, Stefan
20. STEEN, Oscar)
Frölunda - Leksand 2-3.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Tycker inte de e så konstigt eftersom hockey på högre nivå vart en bristvara i denna stad, så har de flesta säkert favoritlag i elitserien eller allsvenskan sen de var yngre. Själv spelade jag hockey i Växjö som liten men favoriterna har alltid varit Frölunda för min del. Men VLH är laget i mitt hjärta och skulle VF och VLH mötas i en framtid, så är valet lätt för min del, givetvis Lakers.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
-
- c/o LL´s Forum
Hobbe GBG skrev:Tycker det verkar en aning konstigt att både Åryd Lakej och Lakersfan_03 har ANDRA lag vid sidan om VLH. Vad händer om lagen möts i ett kvalspel. Något som inte är särskilt otroligt i framtiden. Enligt mitt tycke å smak är det svårt att ha sympatier för flera lag än ett!
att Leksand varit mitt favoritlag sedans 9 års åldern då jag började björnligan är väll inte så konstigt att jag än tycker om dem ?.
vilken klack tror du jag stod i när leksand vann mot vlh med 10-0 ?.
Givetvis lakers klacken
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Klart man kan ha favoritlag i olika serier, men om man haft ett favoritlag se'n säg 15-årsåldern, i vissa fall Brynäs och Leksand, så vore byte av lag det det lägsta man kunde göra. Att byta favoritlag får inte förekomma. Mitt favoritlag no 1 är Alvesta Skridskoklubb, att de inte är lika bra längre gör inte att jag börjar hålla stenhårt på ett annat bara för att det är vinstrikt (jfr med hur många som har börjat hålla på Ch€£$€a de senaste åren, men som kanske höll på Nottingham Forest tidigare). Oj, kanske svävade iväg lite, ber om ursäkt i så fall.
Det finns plats för två lag i Växjö
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Hobbe GBG skrev:Tycker det verkar en aning konstigt att både Åryd Lakej och Lakersfan_03 har ANDRA lag vid sidan om VLH. Vad händer om lagen möts i ett kvalspel. Något som inte är särskilt otroligt i framtiden. Enligt mitt tycke å smak är det svårt att ha sympatier för flera lag än ett!
Nu får du väl sluta!Har haft Brynäs som favorit lag sen början på 60 talet!Å även kollat på Öster IF som dom hette ifrån början här i V-Ö.Ser ingen svårighet i detta....OM det nu skulle ske att Brynäs skulle få möta Lakers så får ja ju dela på tröjjorna å ha en på varsin sida Just då skulle ja vara ganska splittrad men tror nog att det skulle lösa sig ändå.Sen ska ja tala om för dig att ha med fansen att göra i Brynäs är lika roligt som med Lakers Lakejer!Samma inställning å samma glädje...Stötta laget inte en massa djävla skit om motståndarna.
-
- c/o LL´s Forum
buck skrev:i så fall tycker jag att både din signatur och ditt användarnamn är ganska opassande...
passande o opassande det är lakers han kan se varje dag men lif han har i hjärtat. det förstår jag..
-
- Forumamatör
vilken jävla känsla
Tänk känslan när ens lag gör mål med en sekund kvar jag skulle fullständigt tappa medvetandet
Min önskelista för kronobergshockeyn
taif till Allsvenskan: Så kan de mäta sig mot rätt motstånd.
Lakers till elitserien: Kan man åka in och kolla på toppmatcher när det är matchfritt i dackehallen
Lakers till elitserien: Kan man åka in och kolla på toppmatcher när det är matchfritt i dackehallen
[quote="buck"]i så fall tycker jag att både din signatur och ditt använ[quote="buck"] Jag håller på Lakers och står i klacken... men det är så att Leksand har jag hållt på hela mitt Liv.. men Lakers grundaades ju senare... Men jag håller på Lakers också!!! ps: jag har missat en Lakers match denna saäsongen på hemma plan och har gått på ungefär 5 borta!!
MOT ELITSERIEN!
-
- Forumamatör
jag håller på tingsryd men hatar inte lakers
tycker bara att det skulle vara bra om det går bra för båda lagen. Jag är ingen som vill resa långt för att se de lagen som egentligen är bäst i sverige. Och jag är realist fortsätter lakers som de gör tror jag att de är uppe om ett par säsonger men ni måste ha tålamod . det är väl inte positivt att folk klagar hela tiden. Jag hoppas att Taif går upp före er men som läget är nu så skulle inte vi klara av elitserien
tycker bara att det skulle vara bra om det går bra för båda lagen. Jag är ingen som vill resa långt för att se de lagen som egentligen är bäst i sverige. Och jag är realist fortsätter lakers som de gör tror jag att de är uppe om ett par säsonger men ni måste ha tålamod . det är väl inte positivt att folk klagar hela tiden. Jag hoppas att Taif går upp före er men som läget är nu så skulle inte vi klara av elitserien
-
- c/o LL´s Forum
Jag tänker likadant som du taifsupporter , fast åt motsatt håll.
Jag älskar lakers men hatar absolut inte tinsgryd.
Jag blir gladare med tinsgryd uppe i allsvenskan än tinsgryd i 1an.
Lycka till i kvalet
Jag älskar lakers men hatar absolut inte tinsgryd.
Jag blir gladare med tinsgryd uppe i allsvenskan än tinsgryd i 1an.
Lycka till i kvalet
taifsupporter skrev:jag håller på tingsryd men hatar inte lakers
Det är skrivet av en sann taif-supporter, härligt att höra.
Dess värre tror jag att lakers aldrig går upp i elitserien
-
- Forumamatör
tack detsamma. Lite synd att ni inte har så jättstor chans att nå kvalserien skulle bli intressant att se hur det skulle gå. Jag hoppas att ni får ett vänligare bemötande när vi kommer till ishallen nästa gång