nyckeln verkar bli att behålla våra spelare skadefria nu när de möter allsvenskans motsvarighet till Tyringe Samuraj och svärdsklubb a´la Mats Lusth...
Last edited by buck on 29 December 2005, 10:45, edited 1 time in total.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jag tror definitivt att Lakers kan slå Bofors med det spel som de för tillfället visar upp. Skulle vilja påstå att 3p definitivt inte är en omöjlighet. Bara Grotnes kan fortsätta på inslagen väg och spelarna får vara hela.
Last edited by buck on 29 December 2005, 11:21, edited 1 time in total.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
jag tror att lakers kan ta MINST en poäng i nobelhallen. bofors är ett tungt lag att möta och blir det grinigt och mycket utvisningar kan vad som helst hända.
att hålla sig borta från utvisningsbåset, att bara skratta Wessner och gänget i ansiktet istället för att puckla tillbaka efter avblås tror jag är den rätta melodin. men innan avblåsning ska de fan veta att de lever. lakers måste spela tufft, men inte fult.
Jag tror att lakers skräller.
Vi har en bra form just nu och jag tror att fagervall hittar den rätta taktiken inför bofors matchen.
Vi får kanske inte räkna med att avlossa mycket skott men de vi väl avlossar får vi se till att sätta dit.
Grotnes kommer givetvis spela en stor roll i matchen om han har en bra dag kan det gå vägen.
VLH
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag tippar (hoppas i alla fall) att Lakers plockar ner Bofors på deras hemmarink ännu en gång! Alls ingen omöjlighet i den fina form lirarna är i nu, och inte minst med tanke på dom senaste målrika vinstmatcherna! Go on Lakers and take them down!
Jag säger inte heller att det är omöjligt, men tror det blir en av de svåraste matcherna denna säsongen....Bofors har dock vart ett starkt bortalag och vi har besegrat dem innan, men deras form är lika grym som våran... men tror på vinst med 5-2 ändå VLH - Laget i mitt hjärta
Helt rätt inställning Rebecca! Blir säkert en stenhård och målrik match, men blygsam som jag är nöjer jag mej med en uddamålsvinst mot kanontillverkarna i Bofors!
Bofors är "bara" seriens 9:e bästa hemmalag. Däremot är dom seriens BÄSTA bortalag... vilket dom iofs inte visar just nu... ligger under med 4-2 borta mot Nyköping (halvvägs in i matchen)
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw