Ny klubb i Halmstad

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
erok
c/o LL´s Forum

Ny klubb i Halmstad

Post by erok »

Halmsta ungdom hockey club.De ska driva ungdomsverksamheten i Halmstad.Från U-9 upp till J-20.
Detta enligt expressen
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
alfax
c/o LL´s Forum

Re: Ny klubb i Halmstad

Post by alfax »

erok wrote:Halmsta ungdom hockey club.De ska driva ungdomsverksamheten i Halmstad.Från U-9 upp till J-20.
Detta enligt expressen
En efterapning av Västerås konkurs då Västerås ungdom bildades.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Poliwag
Forumamatör

Post by Poliwag »

alfax wrote: En efterapning av Västerås konkurs då Västerås ungdom bildades.
Inte riktigt eftersom denna förening inte skall bedriva seniorverksamhet.
Det kommer troligen även att bildas ytterligare en ny förening med fokus på seniorhockey.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Poliwag wrote:
alfax wrote: En efterapning av Västerås konkurs då Västerås ungdom bildades.
Inte riktigt eftersom denna förening inte skall bedriva seniorverksamhet.
Det kommer troligen även att bildas ytterligare en ny förening med fokus på seniorhockey.
OK!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
LaKaj
Forumdemon

Post by LaKaj »

Hmm, Halmstad: Kryp tillbaka och skäms ett tag innan ni börjar snacka om att vara med i leken igen...! :evil:
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
munken
Forumamatör

Post by munken »

LaKaj wrote:Hmm, Halmstad: Kryp tillbaka och skäms ett tag innan ni börjar snacka om att vara med i leken igen...! :evil:

Du menar som Växjö HC Gjorde.????? :? :oops: . tror fan att dom skall starta upp så fort som möjligt för att hockeyn inte skall tappa fotfästet fullständigt i staden. Det finns egna produkter som vill spela seniorhockey. Glömm inte det...
carl
Forumdemon

Post by carl »

munken wrote:
LaKaj wrote:Hmm, Halmstad: Kryp tillbaka och skäms ett tag innan ni börjar snacka om att vara med i leken igen...! :evil:

Du menar som Växjö HC Gjorde.????? :? :oops: . tror fan att dom skall starta upp så fort som möjligt för att hockeyn inte skall tappa fotfästet fullständigt i staden. Det finns egna produkter som vill spela seniorhockey. Glömm inte det...
Att förneka sin bakgrund är inget bra....... :wink:

Självklart ska hockeykrafterna i Halmstad försöka dra igång något igen även på seniorsidan så snart som möjligt. Precis som Växjö gjorde vid den konkursen. Hockeyn ska bli större - inte mindre!
Troja - laget i hjärtat
LaKaj
Forumdemon

Post by LaKaj »

Tja, jag vet inte om jag ska ge mig in på att försvara mitt uttalande som var fyllt av besvikelse i stundens hetta samt blandat med någon promille...

Men, jag kan känna en viss bitterhet på såväl Hammers som inte minst förbundet som inte hade omdöme nog eller insyn nog att förstå att de inte skulle klara sig igenom serien. Det får alltför stora konsekvenser då ett lag inte kan fullfölja seriespelet. Självklart ska alla hockeykrafter stimuleras och jag hoppas och tror att de startar upp en ny förening när de är klara med bokslutet från den gamla...

För övrigt hoppas jag att inte Skövde besväras av någon bitterhet utan lägger all kraft på att ta sig uppåt igen...
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Post Reply