Det vore väl inte helt omöjligt om blomman kommer tillbaka eller ? - Om det är så att Troja får spela division 1 hockey så kanske han kommer hit , men frågan är vill vi ha honom tillbaks ?. '' blomman plockar puckar i troja ''
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Det tycker jag också , han kommer utvecklas med tiden och bli en riktigt bra och komplett hockeyspelare. men om Troja Får Hammers plats i Allsvenskan så talar nog inte så mycket att han skulle komma till oss igen , men som sagt allt kan hända!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Tveksam om ens blomman skulle vilja komma tillbaka.
Han blev väl inte behandlad så bra av Lakers i slutet?
Men jag skulle helt klart vilja se han i Lakersdressen!
En kille som kan smälla på lite å inte bara dansa runt som många andra lirare verkar hålla på med!!
XL wrote:Han blev väl inte behandlad så bra av Lakers i slutet?
Behandlade han Lakers bra då???
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Okej!
Lakers satsar på killen, skickar han till USA.
Men sen kommer ny tränare, då räcker han inte till!
Vet inte riktigt vad/vem jag ska va kristisk emot, men det är en av "Lakers" backar som någonsin vetat hur man tacklar en motståndare!!!
XL wrote:Okej!
Lakers satsar på killen, skickar han till USA.
Men sen kommer ny tränare, då räcker han inte till!
Vet inte riktigt vad/vem jag ska va kristisk emot, men det är en av "Lakers" backar som någonsin vetat hur man tacklar en motståndare!!!
Som jag fattade det så var det andra orsaker än de prestationsaktiga delarna på isen som var en bidragande orsak till hans kontrakt bröts
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Om det vore så enkelt som du låter det gälla så kan man tycka att LAKERS har gjort fel. Men jag kan försäkra dig att den som borde vara lyckligast över att saker och ting kring Blommans spark i häcken inte har läckt ut är Blomman själv.
Med andra ord, han misskötte sig i så pass mycket så att man var tvungen att sparka han, det hade inte något med tränaren att göra.
Vi kan alltid diskutera vem och vad det berodde på, samt personkemin mellan olika personer, men Blomman är körd för lakers för all framtid. Rätt eller fel, det lär vi aldrig få veta.