Jävligt läcker tifo mot Ljungby!
Stor cred till ansvariga! Det var _NÄSTAN_ lika mäktigt som Trojasupportrarnas!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
T.T.S vet hur man gör tifon (som riktar sig till motståndarlaget). Undrar om de någonsin kommer att göra ett tifo som är till för att hylla sitt eget lag.
tackar så mycket för berömen. Ska säga att man var lite orolig innan matchen ifall sittplats skulle vara med på noterna. Visste ju inte hur många trojaner som skulle sitta där.
men allt blev riktigt bra till slut.
Har ni några egna förslag på tifon som vi kan göra så är det bara att skriva ner era ideer här eller påklacksektionen för er som har tillgång dit.
Måste bara instämma till dem ger Klacksektionen beröm ,jag njöt när jag såg sittplats igår ,oftas är det ju så att de ser oss men vi har ingen aning hur det ser ut .Mycket imponerande det Ni gjort i går terror teddy och naturligtsvis alla Ni andra som jobbar med detta .Ni är värda ALL BEUNDRAN!!!!!!!!!!!!!
Och ett litet tillägg , CILLA jag såg hur du viftade med din flagga !!(äntligen har du deltaget i i ett Tifo ) känns väl bra : Och ett TACK till dej och andra från sittplats som kom in till lakejklacken och hyllade när vi ropade in spelarna igen !!! En kväll som sitter högt när man sorterar vad man vill komma ihåg i framtiden.
du måste väl kunna uttrycka dig på svenska efter vår svenska grundskola?
Ok, om vi ändå ska sjunka till den låga nivån att vi ger oss på varandras språkkunskaper så kanske du själv skulle repetera ett par lektioner, kaabe. I ovanstående inlägg antar jag att du menar:
D(stor bokstav)u måste väl kunna uttrycka dig på den svenska som den svenska grundskolan lär ut?
För att återgå till väsentligheter (=ämnet), så tycker jag att Lakejernas tifo var riktigt bra.
Stort av dig Carl.... hoppas nu att både Lakers och Troja
tar sig till play off så det börjar snackas mycket hockey
på gatorna.... då kommer publiken. Lycka till
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Vaddå inte sluta sjunga??? Ni va ju TYSTA i 2 perioder HAHAHAHA....vadå TIFO...hade ni något sådant? Kom igen va!!! Dom där papperarken är väl inte mycket att komma med.....
Hur länge ha VLH varit med? Kanske 3år....ni ha ingen Kultur eller statistik eller något....kom igen va efter 50 år då kan vi börja snacka....
Tifojohan wrote:Vaddå inte sluta sjunga??? Ni va ju TYSTA i 2 perioder HAHAHAHA....vadå TIFO...hade ni något sådant? Kom igen va!!! Dom där papperarken är väl inte mycket att komma med.....
Hur länge ha VLH varit med? Kanske 3år....ni ha ingen Kultur eller statistik eller något....kom igen va efter 50 år då kan vi börja snacka....
Troja Tifo Supports
Ja, Trojas tifo var ju mycket mäktigare än LL:s sittplats-tifo...
Tifojohan wrote:Vaddå inte sluta sjunga??? Ni va ju TYSTA i 2 perioder HAHAHAHA....vadå TIFO...hade ni något sådant? Kom igen va!!! Dom där papperarken är väl inte mycket att komma med.....
Troja Tifo Supports
En skön seger som verkar sitta i länge hos Trojasupportrarna
då känns segern bara ännu skönare
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
du måste väl kunna uttrycka dig på svenska efter vår svenska grundskola?
Ok, om vi ändå ska sjunka till den låga nivån att vi ger oss på varandras språkkunskaper så kanske du själv skulle repetera ett par lektioner, kaabe. I ovanstående inlägg antar jag att du menar:
D(stor bokstav)u måste väl kunna uttrycka dig på den svenska som den svenska grundskolan lär ut?
För att återgå till väsentligheter (=ämnet), så tycker jag att Lakejernas tifo var riktigt bra.
det jag försökte säga var att jag verkligen inte förstod vad han skrev. jag slår dig på svenska-provet vilken dag som helst.. men ok, vi lägger ner den diskussionen8)
Per Carlsson wrote:Han märkte tydligen inte att HELA sittplatsläktaren hade varsin flagga.
For å være helt korrekt hadde ikke HELE sittplatsläktaren det, de lengst ut på kanten til høyre (nærmest apburen) hadde färgade pappersark... Det var kanskje det han mente..
Jag måste ge en enloge till Trojanerna. Dom va bättre än oss i 1 1/2 period......men det är inte så konstigt, vi va helt borta i dessa.
När Lakers vaknade så regerade vi.......ni slocknade.
Det är väldigt svårt att få alla att sjunga i motgång....men jag tycker vi skötte oss väldigt bra....med tanke på spelet i nästan 2 perioder.
Vi slutar aldrig sjunga VLH.................Tifojohan skärp dig.
Vi slutar aldrig sjunga VLH.......så är det bara.....sen att inte alla sjunger.....men tysta det ska vi aldrig bli.
eller så kan ni sluta leka "klipp o klistra",lägga ner trumman o bli en riktig klack istället...nej visst nej...då hörs ni ju inte om man tar bort mr.bongo...