Lite coolt av Fagerwall att skicka Chrille J för att spela med HV mot Världslaget! Från div. 1 till div. 3 till SHA till Playoff till SHA till att möta världseliten...
#16 har väl nästan gjort en av de sjukaste hockeyresor som går?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Per Carlsson wrote:Vad har jag missat för nåt om #16 ?
Förutom att han är bäst
Har du missat det? Coolt att han spelar i VÄRLDSLAGET! Kanske världens bästa spelare genom alla tider. Ja, det är våran Chrille J, våran Chrille J, ja det är våran Chrille J.
The Duke wrote:Säkrast att han håller sig undan från Tie Domi...vore inte kul att ha Jacobsson skadad resten av säsongen
Det är inte lätt ska jag säga dig. Tie Domi är otroligt vass på rören, en av de bästa i NHL. Men samtidigt ger han sig inte på någon som inte förtjänar det heller, och jag tror inte att CJ kommer att förtjäna det.
Verkar vara en sympatisk kille, den där Tie. Hade gärna förstärkt Hammers med honom, för folk glömmer tyvärr ofta en sak. Spela hockey, det är han riktigt bra på.
The Duke wrote:Säkrast att han håller sig undan från Tie Domi...vore inte kul att ha Jacobsson skadad resten av säsongen
Det är inte lätt ska jag säga dig. Tie Domi är otroligt vass på rören, en av de bästa i NHL. Men samtidigt ger han sig inte på någon som inte förtjänar det heller, och jag tror inte att CJ kommer att förtjäna det.
Verkar vara en sympatisk kille, den där Tie. Hade gärna förstärkt Hammers med honom, för folk glömmer tyvärr ofta en sak. Spela hockey, det är han riktigt bra på.
Det är det nog ingen som tvivlar på idag. Det är ju dock de senaste säsongerna som Tie utvecklats från buse till en bra (busig) hockeyspelare
Det är det nog ingen som tvivlar på idag. Det är ju dock de senaste säsongerna som Tie utvecklats från buse till en bra (busig) hockeyspelare
Ja, det har du givetvis rätt i. Tie var väl trött på att bara få spela när det vankades slagge och tränade därför stenhårt en sommar och sen dess har han gjort riktigt bra ifrån sig.
Tycker det var rätt av Fagerwall att skicka Crille när man fick förfrågan om en spelare .Samtidigt har jag en känsla av att HV och LAKERS har lätt för att tala samma språk,vilket vi kan ha nytta av i framtiden .......jag menar förstås när Hv behöver låna spelare av oss ,så ingen missförstår
Last edited by alfax on 17 December 2004, 14:18, edited 1 time in total.
tror jag iofs inte... uppvisningsmatcher brukar vara extremt snälla historier..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Backar:
Simon Skoog - Anders Eriksson
Per Gustafsson - Fredrik Olausson
Johan Halvardsson - Kimmo Peltonen
Forwards:
Per-Åge Skröder - Andreas Karlsson - Stefan Pettersson
Andreas Jämtin - Peter Ekelund - Christian Jacobsson
Stefan Hellkvist - Kalle Sahlstedt - Anders Huusko
Martin Thörnberg - Alexander Larsson- Daniel Ljungqvist