Information från Lakers

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Kjellsson
Forumproffs

Information från Lakers

Post by Kjellsson »

Känns som att det börjar bli dags för Lakers ledning att kommentera senaste veckans turbulens och ge lite kommentarer till nyförvärven. De har ju inte direkt bidragit till att minska ryktesspridningen senaste dagarna. Tycker faktiskt att det är ganska dåligt att det inte har publicerats någon som helst info på www.vaxjölakers.nu angående nyförvärven eller övriga förändringar i truppen. Man har ju fått hoppa runt som en stolle på alla tänkbara klubb och agentsidor på internet för att finna lite info om vad som händer. Vi har ju varit väldigt bortskämda tidigare med hemsidan så det känns lite konstigt att när det helt plötsligt blir total död. Minskar ju inte direkt folks konspirationsteorier...

Ja ja, nu vär det slut på kritiken och nu kör vi hårt på onsdag och krossar Hammers!!!
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Man får nog ha lite förståelse ändå,dom har nog haft det jobbigt med allt så vi får nog vänta lite till,det kommer nog snart å mens vi väntar så laddar vi lite med positiva tankar inför onsdagen tycker jag
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Åryd Lakej wrote:Man får nog ha lite förståelse ändå,dom har nog haft det jobbigt med allt så vi får nog vänta lite till,det kommer nog snart å mens vi väntar så laddar vi lite med positiva tankar inför onsdagen tycker jag

Lite positiva tankar sa Du .jag laddar med hela batteriet ,den som går till Lakerdome med det minsta spår av negativa tankar han tycker jag kan stanna hemma (ok att Lakers förlorar på det i inträdet) men det gör mer nytta på läktaren om vi alla positiva visar vår sympati för våra spelare och styrelse.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jag får ligga i hårdträning nu fram till onsdag för att ta bort allt negativt :wink:
Last edited by Räven on 15 November 2004, 20:25, edited 1 time in total.
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Jaaaaaaaaaaaa :D :D :D
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Men jag kommer att klara det, har redan börjat träna :ok:
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Räven wrote:Men jag kommer att klara det, har redan börjat träna :ok:
Räven , Du kommer att klara av det ,vi får se en Räven med bara positiva tankar om onsdag !!!Han kommer att sätta igång hela sittplats till en stämning som aldrig har funnits innan i Lakerdome,
puff
Forumdemon

Post by puff »

Klart att vi skall vara positiva och stötta på onsdag. Även om det inte har lagts ut någon information så är vi ju ändå inte ovetande.
Jag skulle dock önska att tabellen på framsidan justerades så att hammarby får rätt poäng. För visst skall de väl ha 3 poäng till efter segern över Rögle.
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Ja ta på dig ngt som utmärker dig så att alla kan se dig så ska jag vinka till dig
Basman
Forumentusiast

Re: Information från Lakers

Post by Basman »

Det är ju lustigt att dom har tid att bli intervjuade av SMP och inte av www.vaxjolakers.nu varje dag. :roll:
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Förlåt att jag är helt dum ,men förstår inte vad Du menar.
Kjellsson
Forumproffs

Re: Information från Lakers

Post by Kjellsson »

Basman wrote:Det är ju lustigt att dom har tid att bli intervjuade av SMP och inte av www.vaxjolakers.nu varje dag. :roll:
Ja lite faktiskt. :roll:
Basman
Forumentusiast

Post by Basman »

alfax wrote:Förlåt att jag är helt dum ,men förstår inte vad Du menar.
Det är nog inte du som är dum, det var nog jag som skrev lite luddigt.

Men det är ju frustrerande att läsa om Lakers i Smp som man inte kan lita på till 100%. Kan ha helt fel men skrev inte Andersson så här webbgruppen sover inte, men just nu kan vi bara invänta besked från de ansvariga.
Kan ha fel...

Tycker ni på webbgruppen är super, men nu är det många med mig som undrar vad som händer...
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Ta det nu lungt för det kommer sen vet jag inte riktigt vad du vill ha reda på men det mesta står ju i smp å där är nog inget fel i det repotaget,tror inte heller vi får reda på ngt av de styrande som vi inte har med att göra egentligen rätt om många tror det
puff
Forumdemon

Post by puff »

hur är det? fattas det inte 3 poäng för hammarby i den tabell som ligger på framsidan.
eller har jag räknat fel
Trigger
Forumamatör

Post by Trigger »

Men är alltid postiv . När matchen startar ! Kan skifta dom sista minuterna i 3 perioden ibland bara .. :lol: .

På onsdag !! Mmmmmmm HOCKEY
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Hammarby har 34 poäng. Vi har 29. Det blir tufft som tusan att ta igen det.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Ja, det blir det verkligen, det blir en otroligt tuff avslutning fram till jul.
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Per Carlsson wrote:Hammarby har 34 poäng. Vi har 29. Det blir tufft som tusan att ta igen det.
Äh, det är ju trettio poäng att spela om...
Det fixar vi!!! :ok:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
dozze
Forumamatör

Post by dozze »

Basman: Det kanske är så att klubben hellre samarbetar med SMP än med Webbgruppen hos Lakers.
Klubben gör då inget för att Webbgruppens arbete ska bli lättare.
Om det fortsätter på samma sätt tror jag vår eminenta webbgrupp snart tappar sugen.. :(
//Ja ska bli rik, tänker bli talpedagog i Skåne. :)
Basman
Forumentusiast

Post by Basman »

dozze wrote:Basman: Det kanske är så att klubben hellre samarbetar med SMP än med Webbgruppen hos Lakers.
Klubben gör då inget för att Webbgruppens arbete ska bli lättare.
Om det fortsätter på samma sätt tror jag vår eminenta webbgrupp snart tappar sugen.. :(
Ja det kan vara så, men det hoppas nog ingen av dom 942 registrerade
användarna på:(
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

hörni... det är LAKERS LAKEJERS forum ni är på... inte Lakers... ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
ON THE WAY UP
Forumproffs

Post by ON THE WAY UP »

Jag tycker det är jättekul att lyssna på gamla ljudfiler från juniorturneringen :D
Inte vill man höra något med Messa eller Daniel :wink:
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Musicman
Forumproffs

Post by Musicman »

Nääääää
Det är väll ingen som är nyfiken på vad tränare och ledning har att säga om framtiden :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

:headbang:
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Nä eller hur det är :D
ON THE WAY UP
Forumproffs

Post by ON THE WAY UP »

Kommer det inget inför matchen reportage idag så är det inget annat än dj***igt dåligt. :x
Jag kräver information om läget i Lakers. Fagervall sjung ut för bövelen det har ju inte varit några problem innan
:twisted: By the way ikväll vinner vi var så säkra :D
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Läktarexperten
Forumentusiast

Post by Läktarexperten »

Basman wrote:
alfax wrote:Förlåt att jag är helt dum ,men förstår inte vad Du menar.
Det är nog inte du som är dum, det var nog jag som skrev lite luddigt.

Men det är ju frustrerande att läsa om Lakers i Smp som man inte kan lita på till 100%. Kan ha helt fel men skrev inte Andersson så här webbgruppen sover inte, men just nu kan vi bara invänta besked från de ansvariga.
Kan ha fel...

Tycker ni på webbgruppen är super, men nu är det många med mig som undrar vad som händer...
Det är helt enkelt så att de berörda i Lakers ledning inte ser någon skillnad på Webgruppen/Lakers hemsida och Media som typ Smålandsposten. Man ser båda dessa som externa aktörer. Klubben skulle ha mycket att vinna på att formulera nyheterna först på eget sätt på sin egen hemsida. Andersson och övriga webbansvariga kan knappast tävla med ett antal heltidsanställda på SMP vad gäller att ragga fram nyheter!

Åkesson & Company är mycket duktiga personer som jobbar med det de är bäst på, i Åkessons fall att ragga upp duktiga spelare. Mediakontakter är inte deras grej.

En stor eloge till både webgruppen och Åkesson - det ni gör är bra! Men informationen kan hanteras bättre. Förhoppningsvis kan klubben fundera igenom sin mediestrategi inför framtiden och bli bättre även på detta område!
Motivation slår klass...
Fille Rille
Forumamatör

Post by Fille Rille »

ON THE WAY UP wrote:Kommer det inget inför matchen reportage idag så är det inget annat än dj***igt dåligt. :x
Jag kräver information om läget i Lakers. Fagervall sjung ut för bövelen det har ju inte varit några problem innan
:twisted: By the way ikväll vinner vi var så säkra :D
Håller med............
Tycker att har man en hemsida så ska den uppdateras även i motgång annars faller hela conceptet.
Min personliga åsikt är att det bör publiceras några "inför" ord från tränaren innan match ..............särskilt efter detta uppehåll.
** En förlust gör ondare än en tackling, dagen efter **
Basman
Forumentusiast

Post by Basman »

buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Fille Rille wrote: Tycker att har man en hemsida så ska den uppdateras även i motgång annars faller hela conceptet.
tror knappast att det beror på motgångarna...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
gudas
Forumamatör

Post by gudas »

Så fungerar det ofta i Troja. När det går bra är Websidan snabbt uppdaterad medan det i sämre tider är dålig uppdatering. :roll:
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Jag har aldrig varit med om att denna eminenta sidan har varit så förbannat dåligt uppdaterad som nu, inga intervjuer med nyförvärven och "Inför" snacket med tränaren, som funkade hur bra som helst under Lindgrens tid, är ju inte alls lika "säkert" längre, det är ju sånt som man supporter vill höra! Jocke skulle väl vilja ge sin bild på hur denna turbulenta veckan har varit, tankar och funderingar?!
Vad beror det på, det finns säkerligen förklaringar till detta, men berätta det då för oss supporters som väntar ist för att inte säga ngnting alls!
Och jag vet att mötet är på Zeldas i morgon, men alla som inte kan komma då?

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Ja, det har du rätt, orsaker finns säkert!!!!
Men jag vill säga att Anderzon och compani lägger ner ett fantastiskt jobb när det ges information.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Det måste väl finnas någon orsak till detta,är faktiskt besviken för vi som är med i femettan har ingen aning om skadeläget,svårt att ta ut lag då.
dozze
Forumamatör

Post by dozze »

Femettan är väl Lakejernas grej?
I så fall är det väl upp till Lakejernas webbisar att ordna upp det eller? :?
//Ja ska bli rik, tänker bli talpedagog i Skåne. :)
Post Reply