Information från Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Information från Lakers
Känns som att det börjar bli dags för Lakers ledning att kommentera senaste veckans turbulens och ge lite kommentarer till nyförvärven. De har ju inte direkt bidragit till att minska ryktesspridningen senaste dagarna. Tycker faktiskt att det är ganska dåligt att det inte har publicerats någon som helst info på www.vaxjölakers.nu angående nyförvärven eller övriga förändringar i truppen. Man har ju fått hoppa runt som en stolle på alla tänkbara klubb och agentsidor på internet för att finna lite info om vad som händer. Vi har ju varit väldigt bortskämda tidigare med hemsidan så det känns lite konstigt att när det helt plötsligt blir total död. Minskar ju inte direkt folks konspirationsteorier...
Ja ja, nu vär det slut på kritiken och nu kör vi hårt på onsdag och krossar Hammers!!!
Ja ja, nu vär det slut på kritiken och nu kör vi hårt på onsdag och krossar Hammers!!!
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Åryd Lakej wrote:Man får nog ha lite förståelse ändå,dom har nog haft det jobbigt med allt så vi får nog vänta lite till,det kommer nog snart å mens vi väntar så laddar vi lite med positiva tankar inför onsdagen tycker jag
Lite positiva tankar sa Du .jag laddar med hela batteriet ,den som går till Lakerdome med det minsta spår av negativa tankar han tycker jag kan stanna hemma (ok att Lakers förlorar på det i inträdet) men det gör mer nytta på läktaren om vi alla positiva visar vår sympati för våra spelare och styrelse.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Räven , Du kommer att klara av det ,vi får se en Räven med bara positiva tankar om onsdag !!!Han kommer att sätta igång hela sittplats till en stämning som aldrig har funnits innan i Lakerdome,Räven wrote:Men jag kommer att klara det, har redan börjat träna
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Re: Information från Lakers
Det är ju lustigt att dom har tid att bli intervjuade av SMP och inte av www.vaxjolakers.nu varje dag. 

Re: Information från Lakers
Ja lite faktiskt.Basman wrote:Det är ju lustigt att dom har tid att bli intervjuade av SMP och inte av www.vaxjolakers.nu varje dag.

Det är nog inte du som är dum, det var nog jag som skrev lite luddigt.alfax wrote:Förlåt att jag är helt dum ,men förstår inte vad Du menar.
Men det är ju frustrerande att läsa om Lakers i Smp som man inte kan lita på till 100%. Kan ha helt fel men skrev inte Andersson så här webbgruppen sover inte, men just nu kan vi bara invänta besked från de ansvariga.
Kan ha fel...
Tycker ni på webbgruppen är super, men nu är det många med mig som undrar vad som händer...
- Åryd Lakej
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Ja det kan vara så, men det hoppas nog ingen av dom 942 registreradedozze wrote:Basman: Det kanske är så att klubben hellre samarbetar med SMP än med Webbgruppen hos Lakers.
Klubben gör då inget för att Webbgruppens arbete ska bli lättare.
Om det fortsätter på samma sätt tror jag vår eminenta webbgrupp snart tappar sugen..
användarna på:(
-
- Forumproffs
- Åryd Lakej
- Forumdemon
-
- Forumproffs
-
- Forumentusiast
Det är helt enkelt så att de berörda i Lakers ledning inte ser någon skillnad på Webgruppen/Lakers hemsida och Media som typ Smålandsposten. Man ser båda dessa som externa aktörer. Klubben skulle ha mycket att vinna på att formulera nyheterna först på eget sätt på sin egen hemsida. Andersson och övriga webbansvariga kan knappast tävla med ett antal heltidsanställda på SMP vad gäller att ragga fram nyheter!Basman wrote:Det är nog inte du som är dum, det var nog jag som skrev lite luddigt.alfax wrote:Förlåt att jag är helt dum ,men förstår inte vad Du menar.
Men det är ju frustrerande att läsa om Lakers i Smp som man inte kan lita på till 100%. Kan ha helt fel men skrev inte Andersson så här webbgruppen sover inte, men just nu kan vi bara invänta besked från de ansvariga.
Kan ha fel...
Tycker ni på webbgruppen är super, men nu är det många med mig som undrar vad som händer...
Åkesson & Company är mycket duktiga personer som jobbar med det de är bäst på, i Åkessons fall att ragga upp duktiga spelare. Mediakontakter är inte deras grej.
En stor eloge till både webgruppen och Åkesson - det ni gör är bra! Men informationen kan hanteras bättre. Förhoppningsvis kan klubben fundera igenom sin mediestrategi inför framtiden och bli bättre även på detta område!
Motivation slår klass...
- Fille Rille
- Forumamatör
Håller med............ON THE WAY UP wrote:Kommer det inget inför matchen reportage idag så är det inget annat än dj***igt dåligt.![]()
Jag kräver information om läget i Lakers. Fagervall sjung ut för bövelen det har ju inte varit några problem innan
By the way ikväll vinner vi var så säkra
Tycker att har man en hemsida så ska den uppdateras även i motgång annars faller hela conceptet.
Min personliga åsikt är att det bör publiceras några "inför" ord från tränaren innan match ..............särskilt efter detta uppehåll.
** En förlust gör ondare än en tackling, dagen efter **
tror knappast att det beror på motgångarna...Fille Rille wrote: Tycker att har man en hemsida så ska den uppdateras även i motgång annars faller hela conceptet.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jag har aldrig varit med om att denna eminenta sidan har varit så förbannat dåligt uppdaterad som nu, inga intervjuer med nyförvärven och "Inför" snacket med tränaren, som funkade hur bra som helst under Lindgrens tid, är ju inte alls lika "säkert" längre, det är ju sånt som man supporter vill höra! Jocke skulle väl vilja ge sin bild på hur denna turbulenta veckan har varit, tankar och funderingar?!
Vad beror det på, det finns säkerligen förklaringar till detta, men berätta det då för oss supporters som väntar ist för att inte säga ngnting alls!
Och jag vet att mötet är på Zeldas i morgon, men alla som inte kan komma då?
/T5!!
Vad beror det på, det finns säkerligen förklaringar till detta, men berätta det då för oss supporters som väntar ist för att inte säga ngnting alls!
Och jag vet att mötet är på Zeldas i morgon, men alla som inte kan komma då?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]