Urkass!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sluta nu för f**. vi är trea i en jämn tabell. Så fort vi förlorar så rasar hela världen ihop för er. Varför inte sluta med hockeyn vi är ju helkass. så..då löser vi upp lakejerna(igen) säger åt a-laget att dom kan åka hem sen sitter vi och deppar resten av våra misserabla liv....................
Hockey är en sport på så små marginaler. Bara för att vi har spelare som spelat i NHL behöver vi inte leda tabbellen.. Kolla på HV71( regerande sm vinnare) Modo med alla stjärnor. Det kan gå hur som helst.....
Hockey är en sport på så små marginaler. Bara för att vi har spelare som spelat i NHL behöver vi inte leda tabbellen.. Kolla på HV71( regerande sm vinnare) Modo med alla stjärnor. Det kan gå hur som helst.....
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"
:headbang:
:headbang:
Re: Urkass!
PMK1 wrote:Vårat lag har TVÅ NHL-spelare, spelare med rutin från Elitserin, Kvalserien och Superallsvenskan. Trots detta förlorar vi med 3 - 2 mot Skövde. Skotten förlorar vi med 37-23!!! Pinsamt!
Det som är mest pinsamt här är alla jävla gnällspikar. Nu tar vi IKO på onsdag istället, inte lönt att hänga läpp mer idag.
Att kalla vissa för pinsamma Gnällspikar tycker jag är fel, är man en ingjuten betalande supporter så måste man få visa sitt missnöje, precis på samma sätt som att man visar sin belåtenhet vid vinst, konstigt vore det väl annars?! Det ska vara lika värt att visa sitt missnöje som att ALLA visar sin belåtenhet när det går bra, och när det går bra så strömmar inläggen in som helfete, varför är det inte lika många trådar vid förlust?
Jag ser till mig själv, jag tycker det är förkastligt att loosa mot Skövde och Huddinge, det svider, men vinnarinstinkten kommer åter, men för den delens skull så ska alla kunna få vissa sitt missnöje alt positivitet.
IKO nästa, tre pinnar!!!
/T5!!
Jag ser till mig själv, jag tycker det är förkastligt att loosa mot Skövde och Huddinge, det svider, men vinnarinstinkten kommer åter, men för den delens skull så ska alla kunna få vissa sitt missnöje alt positivitet.
IKO nästa, tre pinnar!!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- INDIAN #66
- Forumentusiast
c70t5 wrote: Det ska vara lika värt att visa sitt missnöje som att ALLA visar sin belåtenhet när det går bra,
Jag kan bara hålla med c70t5. Som supporter har man rätt att visa sitt missnöje, när man tycker att laget inte gjort sitt bästa. Jag tycker inte man är någon gnällspik för det. Vi är med och hyllar när det går bra då måste man få ge lite kritik när det inte går lika bra.
Anders Broström, VFs gamle slagskämpe, fick frågan av en tv-reporter efter VF hade gjort en riktig plattmatch i Scandinavium och fått storstryk. Hela publiken bara busvisslade och buade. -" Är det inte bittert att höra hemmapubliken bua och vissla åt er" ? Bros: -" Jovisst, men jag förstår dem. Hade gjort likadant själv".
Som spelare måste man känna att man gett precis allt i varje närkamp, varje byte. Gå av isen efter matchen och känna inom sig: -"Idag har jag gett precis allt som jag kunde, 100% plus lite till". Ändå kanske inte det räcker. Idag räckte det inte. För jag är övertygad om att varje spelare gav minst 100%, eller?...................
I #66
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
alla vi som var i skövde måste hålla med!!! PINSAMT är fan ordet.
det har inte med att vara en gnällspik eller inte...man får fan inte som betald spelare uppträda som dom gjorde ikväll!!!!!!!!
fy fan säger jag bara...man åker 50 mil...sitter i buss i 6 timmar...och så åker dom omkring som ¨några jävla isprinsessor på isen!!!!!!!
det har inte med att vara en gnällspik eller inte...man får fan inte som betald spelare uppträda som dom gjorde ikväll!!!!!!!!
fy fan säger jag bara...man åker 50 mil...sitter i buss i 6 timmar...och så åker dom omkring som ¨några jävla isprinsessor på isen!!!!!!!
Snart nära dig...en ny hall
- INDIAN #66
- Forumentusiast
serra wrote:alla vi som var i skövde måste hålla med!!! PINSAMT är fan ordet.
Ny inriktning då, isdans ? Nä, kom igen nu. Det kommer en urladdning som heter duga ! Kommer sämst trea i grundserien.
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]