Ja det är inte lätt att vara supporter eller spelare i Ljungby idag.Men tror nog att det var lite mer än ett par hundra som Esko sa i smp.Nu är jag inte skadeglad på något vis men frågan är ju om Ljungby vill ha troja i AS.
Inte enligt Esko iallafall
Esko skäller ut Trojapubliken
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Esko skäller ut Trojapubliken
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Hoppas att vi får se en ursäkt i tidningen i morgon.
Jag kan väl tycka att han har lite rätt i det han säger. Det är många i Ljungby som snackar hockey och som snackar om hur viktig medverkan AS är, men agerar inte utifrån det. Men trots det så går man inte ut i tidiningen med det. Det ger bara negativa effekter.
Att såga spelare, som redan har bottenkört självförtroende, kan inte vara rätt väg att nå önskade resultat.
Dåligt gjort av en, i övrigt bra (men frustrerad) tränare.[/i]
Jag kan väl tycka att han har lite rätt i det han säger. Det är många i Ljungby som snackar hockey och som snackar om hur viktig medverkan AS är, men agerar inte utifrån det. Men trots det så går man inte ut i tidiningen med det. Det ger bara negativa effekter.
Att såga spelare, som redan har bottenkört självförtroende, kan inte vara rätt väg att nå önskade resultat.
Dåligt gjort av en, i övrigt bra (men frustrerad) tränare.[/i]
Troja - laget i hjärtat
Han kanske gör det av fel anledning Hitttade det här på Trojas SF forum;
"I tredje perioden skämde en i publiken ut sig totalt,han tog sin ölflaska och sulade den stenhårt mot plexit det tråkiga var att han träffade en kille i ryggen.
Jag ser väldigt allvarligt på det här och det tycker jag ni i klacken också ska göra kan man inte vara nykter en ända match så ska man fan inte gå på hockey,nä porta den jävlen härifrån så man slipper se han mer."
"I tredje perioden skämde en i publiken ut sig totalt,han tog sin ölflaska och sulade den stenhårt mot plexit det tråkiga var att han träffade en kille i ryggen.
Jag ser väldigt allvarligt på det här och det tycker jag ni i klacken också ska göra kan man inte vara nykter en ända match så ska man fan inte gå på hockey,nä porta den jävlen härifrån så man slipper se han mer."
Men varför skulle Nokelainen då inte säga det, detta skulle ju iså fall kunna vara till försvar till hans uttalande till den kassa publiken.
Bonna fasoner, men man kan ju se om Trojaklacken kan agera lika ödmjukt som Lakers spelare gjorde när en knatte fick pucken i ansiktet, alltså be killen som fick flaskan på sig om ursäkt, men det är nog att förvänta sig för mycket.
Kasta ölflaskor på folk, pinsamt, skämmes ta mig fan...*suck*....
HEJA VÄXJÖ LAKERS och SMÅLANDS BÄSTA SUPPORTERS, LAKERS LAKEJER!!!
/T5!!
Bonna fasoner, men man kan ju se om Trojaklacken kan agera lika ödmjukt som Lakers spelare gjorde när en knatte fick pucken i ansiktet, alltså be killen som fick flaskan på sig om ursäkt, men det är nog att förvänta sig för mycket.
Kasta ölflaskor på folk, pinsamt, skämmes ta mig fan...*suck*....
HEJA VÄXJÖ LAKERS och SMÅLANDS BÄSTA SUPPORTERS, LAKERS LAKEJER!!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]