Jag tycker att det är så skönt att Sundvall verkligen tar på sig favvis skapet inför matchen, för var dom än har skrivit så har dom verkligen påpekat att det inte ska vara några som helst problem att vinna över Växjö.
Hoppas verkligen att dom får äta upp varje ord som sagts, men vi vet ju att det kommer att bli så tufft alltså.
Håller med dig Bizon, passar oss bra att slå i underläge, och fan va hårt Vi kommer slå!!
Sundsvall hockey, vad är det?
Klockan tickar på, snart är det dags, GREAT!
Sämpa, sämpa, sämpa gabbar....
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Jag tror och hoppas på en jämn och hård match ikväll där utgången är mycket oviss!
Att Sundsvall tar på sig favoritskapet är väl i.o.f.s. inte konstigt med tanke på vad IOK och VIK presterade i SA!
Skulle Sundsvall torska ikväll så kan vi ju ha j-vligt roligt åt deras uttalande i alla fall!
Däremot ska vi kanske inte slå oss för hårt på bröstet.
Man kan skada revbenen då!
Där ser man, jag har också hört att det finns de som säger att kvalitén på norra allsvenskan är lägre. Själv vet jag inte, för det är inte så lätt att jämföra, kanske!
I sådan här situationer är det andra faktorer som spelar roll än vilken serie man spelat i. Nu är det lag mot lag, tränare mot tränare och spelare mot spelare som gäller. FA-cupen är ett bra exempel på idrottens mystiska drivkrafter. Förutsättningarna är de samma. Båda lagen ställer upp med 5 utespelare och en målvakt när matchen börjar.